17/12/09

Οι αγορές δεν πείθονται από τα μέτρα. Νέα αυστηρή υποβάθμιση από την S&P


Ανεπαρκή κρίνονται τα μέτρα
Στην υποβάθμιση της πιστοληπτικής αξιολόγησης της Ελλάδας στη δεύτερη κατηγορία της Eυρωζώνης προχώρησε χθες και η Standard & Poor's (S&P), ο πιο σημαντικός από τους οίκους αξιολόγησης, προειδοποιώντας μάλιστα την κυβέρνηση ότι θα προχωρήσει και σε νέα υποβάθμιση στο εγγύς μέλλον, εάν δεν λάβει πρόσθετα και αποτελεσματικά μέτρα για τη μείωση του ελλείμματος.
Δύο ημέρες μετά τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού στο Ζάππειο, η S&P τονίζει ότι τα μέτρα που ανακοίνωσε δεν μπορούν να οδηγήσουν σε διατηρήσιμη δημοσιονομική εξυγίανση. Η απόφαση της S&P να υποβαθμίσει τα ελληνικά ομόλογα στην κατηγορία ΒΒΒ+ σημαίνει ότι δεν θα είναι επιλέξιμα ως ενέχυρο για την άντληση ρευστότητας από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα σε ένα χρόνο περίπου. Η εξέλιξη αυτή και κυρίως η προειδοποίηση για ενδεχόμενη νέα υποβάθμιση, που αιφνιδίασε την αγορά, εκτιμάται ότι θα δυσχεράνει ακόμη περισσότερο την υλοποίηση του προγράμματος δανεισμού του Δημοσίου. Ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, υπό την πίεση των αγορών, της Κομισιόν και των Ευρωπαίων εταίρων, ανακοίνωσε χθες από το Λονδίνο ότι η κυβέρνηση θα εφαρμόσει μια πιο επιθετική πολιτική ώστε το έλλειμμα να μειωθεί στο 8,7% αντί του 9,1% του ΑΕΠ που προβλέπει το σχέδιο του προϋπολογισμού.

Τριβές για τον ΟΛΠ
Εντονες πολιτικές αντιδράσεις, αλλά και σοβαρές ενδοκυβερνητικές τριβές προκαλούν τα «χρυσά» κίνητρα που ως φαίνεται προσφέρει η κυβέρνηση για την εθελουσία εξοδο των λιμενεργατών που απασχολούνται στον ΟΛΠ.

Εξετάζεται η δημιουργία υφυπουργείου Ναυτιλίας
Ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο δημιουργίας θέσης υφυπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, με δεδομένο ότι στις 70 ημέρες διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ ο χώρος του λιμανιού έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα. Καθημερινά ζητημάτα τα οποία αφορούν κρίσιμους τομείς της ελληνικής οικονομίας, όπως είναι πρωτίστως η ναυτιλία, αλλά και οι περί τους λιμένες δραστηριότητες, δεν παρακολουθούνται καν από γενικό γραμματέα. Με δεδομένο ότι χηρεύει και η θέση του παραιτηθέντος υφυπουργού Εσωτερικών κ. Ντίνου Ρόβλια, δεν είναι διόλου απίθανο να ανακοινωθεί ο αντικαταστάτης, όχι με χρονική απόσταση από την ίδρυση υφυπουργείου Ναυτιλίας.
Προβληματική μοιάζει και η υπαγωγή του Λιμενικού Σώματος στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Φαίνεται μάλιστα ότι η κατάσταση στην οποία βρίσκεται το Λιμενικό (δεν έχει ακόμη επακριβώς καθορισμένες αρμοδιότητες) επιτρέπει στην υπουργό Οικονομίας κ. Λούκα Κατσέλη να διεκδικεί μεγαλύτερο μερίδιο. Σε εκδήλωση στην οποία συμμετείχε την Τρίτη, η κ. Κατσέλη δήλωσε ότι δεν υφίσταται θέμα απεμπλοκής του Λιμενικού από τις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομίας, χαρακτηρίζοντάς το μάλιστα και ως δισυπόστατο.
Ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, πάντως, έσπευσε χθες να ξεκαθαρίσει ότι ανεξαρτήτως του πόσοι λιμενικοί θα υπηρετούν «με απόσπαση» στο υπουργείο Οικονομίας, θα λογοδοτούν στον αρχηγό του Λιμενικού. Ο τελικός καθορισμός των αρμοδιοτήτων του Λιμενικού αναμένεται στις αρχές Φεβρουαρίου.
Καθημερινή

16 σχόλια:

  1. Οι Βρυξέλλες θα περιμένουν, οι αγορές όχι, λέει η Standard & Poor΄s
    Ο διαφορετικός "χρόνος" που δίνει η Ε.Ε. στην Ελλάδα, για να "τρέξει" τη δημοσιονομική προσαρμογή, έναντι εκείνου των αγορών, αποτυπώθηκε στη χθεσινή νέα υποβάθμιση που δέχθηκε το ελληνικό δημόσιο χρέος από την S&P.

    Σύμφωνα με την S&P τα μέτρα που ανακοίνωσε η ελληνική κυβέρνηση για τη μείωση του δημοσιονομικού ελλείμματος είναι δύσκολο από μόνα τους να οδηγήσουν σε σημαντική μείωση του βάρους του δημόσιου χρέους.
    Από την άλλη, οι άνθρωποι του κ. Αλμούνια παρατηρούν ανεπισήμως ότι η Κομισιόν έχει τις δικές της διαδικασίες και δεν ακολουθεί το τι λένε οι οίκοι αξιολόγησης.

    Αυτό είναι αλήθεια, αλλά η εγχώρια οικονομία πως θα επιβιώσει στο μεταξύ ανάμεσα στους δύο... διαφορετικούς "χρόνους".

    Στην πραγματικότητα οι δύο δηλώσεις, από τη μία αυτή της S&P και από την άλλη εκείνη των επιτελικών στελεχών του κ. Αλμούνια, δεν κάνουν άλλο από το να συμπληρώνουν η μία την άλλη. Και να στέλνουν στην Αθήνα το μήνυμα ότι θα πρέπει να τα βγάλει πέρα μόνη της απέναντι στην κατακόρυφη αύξηση των πιέσεων από τις αγορές τις επόμενες ημέρες.

    Το χτύπημα πάντως ήταν καίριο καθώς η S&P είχε μόλις πριν από λίγες ημέρες δώσει χρόνο στην ελληνική κυβέρνηση δύο μηνών μέχρι να ανακοινώσει την αξιολόγησή της.

    Την έκανε όμως μέσα σε λίγες ημέρες και μάλιστα στο μέσο της περιοδείας Παπακωνσταντίνου στις πρωτεύουσες των ευρωπαϊκών αγορών προκειμένου να πείσει για την επάρκεια του προγράμματος που παρουσίασε ο Γ. Παπανδρέου.

    Το δεύτερο “χτύπημα” έχει ήδη δρομολογηθεί καθώς η ανακοίνωση της S&P αναφέρει ότι αντιμετωπίζει την νέα υποβαθμισμένη στάθμιση του ελληνικού χρέους (BBB+) με αρνητική προοπτική, πράγμα που σημαίνει ότι δεν αποκλείει νέα υποβάθμιση...

    Κάπου εκεί όμως αρχίζουν τα μεγάλα προβλήματα καθώς λίγο πιο κάτω (στο BBB-) βρίσκεται το όριο αποδοχής ομολόγων από την ΕΚΤ σαν εγγύηση δανεισμού...
    http://www.capital.gr/News.asp?id=874389

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλοί ιδικοί λένε μισές αλήθειες. Άλλοι υπεύθυνοι ψάχνουν να φορτώσουν τα προβλήματα σε προηγούμενους υπεύθυνους αλλά κανένας δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του και δεν παίρνει αποφάσεις για να αποτρέψει μια επερχόμενη καταστροφή η οποία ακόμα δεν ήρθε αλλά είναι προ των πυλών. Είναι ωραία η συνομοσιολογία που μας καλεί σαν τις σειρήνες τον Οδυσσέα και πολύ ενδίδουν αλλά δυστυχώς δεν είναι η αλήθεια. Αλήθεια είναι ότι τα λάθη που έγιναν ήταν τεράστια και έγιναν συνειδητά. Έγιναν μεν από κυβερνώντες αλλά ευθύνη φέρουμε όλοι μας διότι βολευτήκαμε. Με την ένταξη της Ελλάδας στο ευρώ οι δανειστές πόνταραν πολύ ποιο εύκολα στην Ελλάδα. Αυτή η ευκολία ανεύρεσης κεφαλαίων έφερε την κατασπατάλησή τους με διάφορους τρόπους και αυτή η κατασπατάληση έφερε έκρηξη της κατανάλωσης. Αυτή η έκρηξη έφερε αύξηση των κρατικών εσόδων και έκλεισε πολλά στόματα που σταμάτησαν την γκρίνια για την παραοικονομία και την φοροδιαφυγή. Αλλά αυτή η πρωτοφανής εισροή κεφαλαίων αντί να οδηγήσει σε ισόρροπη αύξηση της παραγωγής έφερε έκρηξη μόνο στον τριτογενή τομέα και σταδιακά έφυγε όλο το ρευστό σε αγορές προϊόντων από το εξωτερικό δίχως να αντιστοιχεί η συνολική ελληνική παραγωγικότητα με το χρήμα και το επίπεδο ζωής μας. Τώρα όλο αυτό το συνειδητοποιούμε με δύσκολο τρόπο. Βλέπουμε πως υπάρχει μια αναντιστοιχία εξόδων του κράτους με τις δυνατότητες της ελληνικής οικονομίας αν απαλειφθεί ο παράγοντας «φτηνό χρήμα» από δανεισμό. Όλοι λένε στην κυβέρνηση. «Κάνε κάτι γι’ αυτό το πρόβλημα». Απαντάει: «Θα πατάξω την φοροδιαφυγή». Δυστυχώς αυτό δεν είναι μέτρο έκτακτης ανάγκης. Δηλαδή για να αντιστρέψουμε την λογική αν όλα ήταν δημοσιονομικά εντάξει θα ήταν θεμιτό να εξακολουθήσει να υπάρχει φοροδιαφυγή και διαφθορά; Εδώ μιλάμε για έκτακτες καταστάσεις ακόμα αναστρέψιμες που όμως αν δεν αντιμετωπιστούν άμεσα θα έχουμε μεγάλο πρόβλημα. Υπ’ όψιν ακόμα υπάρχει φτηνό χρήμα για δανεισμό. Δεν φτάσαμε ακόμα στο σημείο να ακριβύνει πολύ το δανεικό χρήμα. Αν φτάσουμε εκεί τότε θα αρχίσουν τα προβλήματα. Δυστυχώς σε όλες της δημόσιες κυβερνητικές τοποθετήσεις βλέπουμε μια επικοινωνιακή διαχείριση και μόνο. Η επικοινωνιακή διαχείριση σε ένα κράτος του οποίου η αξιοπιστία πριονίζεται συστηματικά από την ανεύθυνη αντιπολίτευση δεν μπορεί να έχει αποτέλεσμα. Και εκεί στην κυβέρνηση ας καταλάβουν πως και μνήμη υπάρχει και κρίση ώστε να θυμόμαστε τι λέγανε πριν από μόλις δυόμισι μήνες όταν ήταν ακόμα αντιπολίτευση.-

    Ελευθέριος Β.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Ελλαδα εν μεσω κρισης δινει 80 εκ ευρω απο την τσεπη του ΟΛΠ (Δημοσιου), για εθελουσια και ταυτοχρονα περιμενει κανεις να μας πιστεψουν οι ξενοι? Ή νομιζουν πως οι ξενοι τρωνε κουτοχορτο και δεν ξερουν τι ειναι ο ΟΛΠ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ας κοιτάξουμε λίγο ποιοι είναι πίσω από τους δυο μεγάλους οίκους.
    Που εδρεύουν γιατί κινούνται σε άλλους χρόνους απ΄ ότι η ΕΕ.
    Τα πράγματα είναι σοβαρά αλλά όχι τραγικά και όχι μόνο για την Ελλάδα.Εκτός αν είμαστε το εξιλαστήριο θύμα που πρέπει να πληρώσει :
    1. Γιατί δεν κάνει τα χατήρια όπως θα έπρεπε.
    2. Γιατί πάει κότρα όταν δεν πρέπει.
    3.Γιατί τρώνε όσοι δεν πρέπει και δεν τρώνε οι υπόλοιποι.

    Ναι να δεχτώ ότι το κράτος είναι βουτηγμένο στην διαφθορά και πρέπει να εξιγυανθεί ναι να γίνει,αλλά τι θέλουν να μας πουν ότι τόσα χρόνια περίμεναν και ξαφνικά σε δυο μήνες ''κοντεύουν να γεννήσουν'' και δεν μπορούν να δώσουν το χρόνο που έδωσε η ΕΕ ;
    Για να ξαναδούμε όλοι λίγο το θέμα Dubai μήπως λέω μήπως έχουμε κάποια κοινά.
    Ενα άσχετο σχετικό σχόλιο : Ας μαζέψει και λίγο τους βουλευτές του στη βουλή μέσα ο πρόεδρος γιατί ξαφνικά άρχισαν να αντιδρούν στο κόψιμο του μισθού...Λίγα έκανε κατ'εμέ θα έπρεπε να μπει σε εφαρμογή ο Νόμος Παπαδόπουλου:
    Πόθεν έσχες προ του λειτουργήματος ως βουλευτή (αυτού και του πρώτου σε βαθμό συγγενή) και πόθεν έσχες και μετά την έξοδο του.
    Οτι περισσεύει δημεύεται.(προτείνω εγω)
    Αντε γιατί χόρτασε η ψείρα και βγήκε στο γιακά.
    Ας καταλάβουν όλοι ότι κάνουμε τους χαζούς δεν είμαστε κατ'ανάγκη ηλίθιοι.
    ΟΤαν εμείς πολεμάγαμε κάτι τύποι σαν αυτούς που κρύβονται πίσω από τους Η/Υ και τα χρηματιστήρια και τα λεφτά τους είχαν ανοίξει λαγούμια και είχαν χωθεί μέσα.Αντε γιατί Όποιος φτύζ’ καρσού ’ ς σον αέραν, τα γένα ’τ’ φτύζ’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Άντε γιατί χόρτασε η ψείρα και βγήκε στο γιακά".

    Δεν είναι ψείρες Χριστίνα, βδέλλες είναι.

    ΄Ακου με προσεκτικά: Όταν παει κάποιος στην Αμερική να ασφαλίσει τα αυτοκίνητα του (που είναι υποχρεωτικό) η ασφαλιστική εταιρία δεν προσαρμόζει τις τιμές ανάλογα με το δίπλωμα οδήγησης του ασφαλιζόμενου οδηγού, (τυχον παραβάσεις κλπ. συντηρούνται στις τοπικές αστυνομίες) αλλά ΑΝΑΛΟΓΩΣ με την ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΝ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. Δηλ. αν χρωστάς, αν δεν χρωστάς κλπ κλπ. καθαρότατος εκβιασμός και με τον νόμο μάλιστα. (Αν δέν έχεις πιστωτική κάρτα καί δέν χρωστάς πουθενα πάλι είναι αρνητική η πιστωτική σου επιφάνεια γιατί λέει ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ RECORDS. Ούτε στό σακκί ούτε στό τσουβάλι δηλαδή).
    Τώρα αν τά κιτάπια τους λενε οτι η πιστωτική σου επιφάνεια βρίσκεται σε καλά επίπεδα, τότε σου δίδουν κανονικές τιμές. Αν όχι, σου πίνουν το αίμα (οι βδέλλες που λέγαμε) γιατί ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ να ασφαλίσεις τ' αυτοκίνητα σου.
    Υπάρχουν τρεις εταιρίες βαθμολόγησης της πιστωτικής επιφάνειας του κάθε Αμερικανού (από 18 χρονών και πάνω) η Equifax, η Transunion και μια άλλη που δεν θυμάμαι. Οι εταιρείες αυτές εκβιάζουν μέρα μεσημέρι οικονομικά τον κόσμο και απ' τη μεριά τους τον σπρώχνουν όλο και ποιο πολύ στη φτώχεια στην Αμερική.

    Την ίδια λοιπόν τακτική ακολουθούν και η Standard & Poor's και οι άλλες παραφυάδες οι οποίες εκβιάζουν οικονομικά τούτη τή φορά, τα κράτη.(Ιδίως τα φτωχότερα)

    Τώρα ποιοι είναι αυτοί οι συμπαθείς κύριοι πίσω από τις εταιρείες αυτές; Δηλαδή οι βδέλλες; Ρώτα τη φιλενάδα σου που εργάζεται στήν Ισραηλινή Πρεσβεία.
    Την Galia. Αυτή ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν ξερω εαν ο φιλος ζει στην αμερικη αλλα εγω που ζω δεν με ρωτησαν ποτε τι credit εχω για ασφαλεια αυτοκινητου αλλα μονο ειδαν τα στοιχεια μου στη βαση δεδομενων της τροχαιας για ατυχηματα κτλ. επισης εαν παρακολουθας σεμιναρια αμυντικης οδηγησης εχεις 10% εκπτωση.. υπαρχουν και ασφαλειες που κοιτανε το credit και εαν εχεις καλο τοτε ειναι ποιο φτηνα αλλα ελαχιστες. επισης υπαρχουν και καποιες αλλες ( στο ΝJ) που χρεωνουν με βαση ποσα μιλια διανυεις. τωρα οσον αφορα τις πιστωληπτικες εταιρειες εκει η καθε μια εχει τα δικα της στοιχεια και το σκορ σου δεν ειναι το ιδιο αλλα περιπου το ιδιο.. δεν διαφωνω οτι πεζονται παιχνιδια (οσο πιο πολλες πιστοτικες εχεις τοσο καλυτερο σκορ αλλα εαν τις εχεις γεμισει τοσο χειροτερο) επειδη τυχαινει να ειμαι οικονομολος και τραπεζικος αναλυτης το προβλημα με την οποια standard ειναι οτι μπορει να εχει εκ των πρωτερων αποφασισει τι θα κανει και το ξερουν αυτοι που θελει να το ξερει. στο τελος η εικονα της χωρας αμαυρωνεται ειδικα οταν η ελλαδα δεν εχει λομπι να προπαγανδισει τις δικες της θεσεις σε διαφορα περιοδικα και fora ετσι ολοι νομιζουν οτι επειδη απο Α- πηγε ΒΒΒ+ θα γινει χαμος. η ελλαδα χρειαζεται καλη οικονομικη διπλωματια να προκαταλαμβανει ολους τους εκτιμητες καλοθελητες η μη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μην τρομάζετε δεν βουλιάζει το καράβι , τα ποντίκια είναι ακόμα επάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ 17 Δεκεμβρίου 2009 4:49 μ.μ

    Χωρίς να γίνω δηκτικός θά σου απαντήσω:
    Σιγά μην σε ρωτήσουν για την πιστωτική σου επιφάνεια. Ο αριθμός του Σόσιαλ Sεκιούριτυ ΣΟΥ που τους δίνεις τα λεει ΟΛΑ.
    Αλλά οι άνθρωποι το γράφουν με ψιλά γράμματα βέβαια, και στην 6μηνη συμφωνία (policy) που κάνεις με την ασφαλιστική σου εταιρία. Άλλο αν εσύ δεν την διαβάζεις που είσαι και "οικονομολος αλλά και αναλυτής". Γιατί κάποιας φίλης μου (εγώ δεν μένω στις ΗΠΑ βλέπεις) η συμφωνία της με την ασφαλιστική εταιρεία λεει:

    We may collect the following types of information:
    Name address and social security number.
    Assets and your annual income.
    Property address and value.
    Account and policy information.
    Credit reports and other consumer report information.
    Family member and beneficiary information.
    Public information.

    Μετάφρασις:
    Θα μπορούμε να συγκεντρώσουμε πληροφορίες των κάτωθι τύπων:
    Όνομα, διεύθυνση και αριθμό Σόσιαλ Σεκιούριτυ (ΙΚΑ ας το πούμε Ελληνικά)
    Περιουσιακά στοιχεία και τον ετήσιο μισθό σου.
    Διεύθυνση ακινήτων (πού πιθανώς να έχεις) και η αξία τους.
    Αριθμός λογαριασμών και πληροφορία συμβολαίων.
    *Πληροφορίες για πιστωτική επιφάνεια και άλλες πληροφορίες καταναλατωτικού ενδιαφέροντος.
    Πληροφορίες για μέλη της οικογένειας σου και κληρονομικά.
    Πληροφορίες (για σένα) που έχουν δημοσιευτεί σε δημόσια έγγραφα.
    (αποφάσεις δικαστηρίου ας πούμε)

    Κι όλα αυτά για να ασφαλίσεις ένα σαραβαλάκι. Το δίπλωμα οδηγήσεως πού τούς "λέει" πόσο καλός η κακός οδηγός είσαι δέν τούς φτάνει, γιατί όπως προανέφερα ειναι βδέλλες καί θέλουν νά σε αφαιμάξουν.

    Αυτά και τήν καλημέρα μου στις ΗΠτΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ελευθερα φιλε.. τα ψιλα γραμματα οχι μονο τα διαβαζω αλλα τα γραφω. σοσιαλ σεκιουριτι εγω στην δικια μου ασφαλιστικη δεν εχω δωσει μονο την αδεια οδηγησης. οπως ειπα μερικες οπως η geico στο λενε οτι εξαρταται απο το καλο credit η ασφαλιση σου εαν δεν εχεις δεν θα σε δεχτουν. οι περισσοτερες δεν σε ρωτανε (εαν γινει κατι θα βαλουν χερι στο αυτοκινητο σου η θα σου χαλασουν το credit εαν εκπεσεις στις πληρωμες σου)μην ξεχνας οτι δεν σου δανειζουν χρηματα (εν αντιθεσει με τραπεζες) δηλ εαν δεν πληρωνεις απλα σου κοβουν την ασφαλεια δεν ρισκαρουν τιποτα. τωρα ολα αυτα τα στοιχεια που ανεφερες ειναι public information διοτι εχουν σχεση ειτε με εφορια η δικαστηριο η κρατος ετσι ο καθενας πχ εγω μπορω να πληρωσω 15 δολλαρια και να μαθω ολα αυτα για σενα δεν χρειαζεται να ειμαι εταιρεια. και αυτο θα γινει εαν δεν πληρωσεις την ασφαλεια σου η ετερεια εχει το δικαιωμα προεραιτικα (για αυτο λεει "may" δηλ ισως )να κοιταξει ο,τι θελει. οταν πηρα αμαξι για πρωτη φορα πριν οχι πολλα χρονια δεν ειχα κανενα credit και δεν μπορουσα να αγορασω με δοσεις ( χρειαζεσε καλο credit στον car dealer) kai πηρα ενα παλιο μετρητοις.. δεν ειχα προβλημα να αγορασω ασφαλεια αλλα αμαξι. το ποσο πληρωνεις εξαρταται απο την ηλικια εαν εισαι 18-24 ειναι πανακριβα ανεξαρτητως credit διοτι τα μισα ατυχηματα γινονται σε αυτες τις ηλικιες..εαν εισαι μεσηλικας και πανω ειναι πολυ φθηνα ακομα και εαν δεν εχεις οχι credit αλλα σπιτι να μεινεις.
    το προβλημα δεν ειναι τα ασφαλιστρα ουτε τα τελη (τελος κυκλοφοριας πληρωνω 100 δολ ανα διετια ανεξαρτητως ηλικιας αμαξιου εχω τρια απο ηλικιας 3 εως 15 ετη ειναι ακριβως το ιδιο) το προβλημα και οι μεγαλες βδελες ειναι οι πιστωτικες καρτες εκει γινεται η κλεψια το επιτοκιο εχει ανεβει στο 20% και κυριως διοτι η κυβερνηση αναγκασε τις τραπεζες που τις εκδιδουν να κοψουν τα πολλα προστιμα αλλα αυτες ανεβασαν το επιτοκιο και για να χτισεις credit αρχιζεις με καρτες .. στα στεγαστικα δεν σουν δινουν πλεον δανειο παρα μονο εαν εχεις καλο credit και μεγαλη προκαταβολη παρολο που τα επιτοκια ειναι χαμηλα... οποιος εχει μετρητα σημερα αγοραζει ολη την αμερικη εαν οχι δανεια δυσκολα περνεις.
    αυτα για την ωρα
    για χαρα στη ελλαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε "αμερικανακι" την πηγες μακρυα τη βαλιτσα.
    Μιας και "γραφεις τους κανονισμους" των ασφαλιστικων εταιρειων εσυ, σε ρωταω:
    Οταν παω να ασφαλισω το αυτοκινητο μου στην Αμερικη, τι τους νοιαζει αυτους να μαθουν οτιδηποτε για παρτυ μου εκτος απο το προϊστορικο μου στην οδηγηση και το μοντελο του αυτοκινητου;
    Τα υπολοιπα τι τους νοιαζουν, αν οχι για να πιουν περισσοτερο αιμα;
    Ποιος σου ειπε οτι ο αριθμος του Σοσιαλ- Σεκιουριτυ του καθε Αμερικανου εχει χασει "το απορητον" ασχετο αν οι εβραιοι εχουν δημιουργησει παρανομα μια παραβιομηχανια παρακολουθησης πολιτων με συνενοχους κρατικους υπαλληλους, που εχουν στην διαθεση τους προσωπικα δεδομενα, και τα πουλανε σ' οποιον τους ακουμπισει τα περισσοτερα;
    Γιατι οι ασφαλιστικες εταιρειες σε χρεωνουν ποιο ακριβη ασφαλεια, ακομα και για το χειροτερο σαραβαλο, οταν η διευθυνση του σπιτιου σου ειναι στα μαυρικα και οχι σε ακριβες περιοχες; (Μιας και στην Αμερικη θα βρεις ολου του ειδους τις ισοτητες δηλαδη).

    Μη συνεχισω τωρα γιατι μπορω να σου γραψω λιστα που να γεφυρωσει Αθηνα και Μανχανταν και ναρθω περπατωντας στις ΗΠτΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. φιλε καλησπερα ..επαναλαμβανω δεν τους νοιαζει τοσο τι λεφτα κανεις γιατι ειναι απλο σταματας να πληρωνεις σου κοβουν την ασφαλεια. ειναι οπως το κινητο δεν πληρωνεις τερμα η συνδεση. δεν φοβουνται μην χασουν τα λεφτα τους οπως ο δανειοδοτης.. η κοστολογηση εχει καποιους παραμετρους.. ενα αμαξι παλιο 10-15 ετων κοστιζει λιγοτερο απο ενα ολοκαινουργιο διοτι ειναι πιο φτηνα τα ανταλλακτικα που πιθανον να χρειαστει πληρωσει η ασφαλεια. ενα lexus καινουργιο ειναι πολυ ακριβο (μπορει 500 και δολ/μηνα) γιατι εχει ρισκο (ακριβα ανταλλακτικα και πρωτος στοχος κλεφτων) επισης εχει σημασια πού μενεις εαν μενεις σε περιοχη με κινηση μεστην πολη και πολλα ατυχηματα ή περιοχη που γινονται πολλες κλεψιες ειναι πιο ακριβα γιατι υπαρχει περισσοτερο ρισκο για ατυχημα ή να κλεψουν το αμαξι και να το κτυπησουν η να το σπασουν (επισης ισως σε ρωτησουν εαν εχεις γκαραζι ή παρκαρεις στο δρομο)εαν εχεις την δυνατοτητα να βαλεις μια διευδυνση πανω στα βουνα (ειναι μεν παρατυπο) αλλα θα ειναι ποιο φθηνο.. μεσο ορο δεν ειναι πολλα τα λεφτα για ασφαλεια πληρωνω 50 δολλαρια ανα αμαξι μεσα στην πολη το κινητο μου ειναι ποιο ακριβο. εαν ημουν 20 θα πηρωνα 4-5 φορες τοσο γιατι στατιστικα αυτη η ηλικια κανει τα μισα ατυχηματα (οι συνταξιουχοι οδηγουν το μισο και κανουν 10% ατυχηματα γιαυτο και η ασφαλεια τους ειναι ελαχιστη)
    και η κουτση μαρια εχει αμαξι οπως και κινητο. μακαρι να ητανε τοσο απλο για αγορα κατοικιας εκει ειναι το θεμα.

    για τους εβραιους δεν το συζηταω αυτοι διοικουνε τη χωρα και οι τραπεζες τους ειναι οι μεγαλες βδελες αλλα οι βδελλες πανε παντου στην ελλαδα εαν εχεις παλιο αυτοκινητο πρεπει να πληρωνεις ενα σορο λεφτα σε τελη γιατι μολυνει το περιβαλλον και ας λενε οι ειδικοι οπως ο σταθακης οτι το θεμα ειναι να περναει κτεο και οχι τι ηλικια ειναι. τελος παντων αστα να πανε
    αντε
    καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ..ρώτα τη φιλενάδα σου που εργάζεται στήν Ισραηλινή Πρεσβεία.
    Την Galia. Αυτή ξέρει.

    17 Δεκεμβρίου 2009 3:45 μ.μ.

    Αγαπητέ Ανώνυμε φίλοι μου είναι αυτοί που αν μη τι άλλω ξέρω το όνομα τους το πραγματικό και όχι ένα ψευδώνυμο. Κάποτε κάποιος με αναρωτήθηκε σε ένα σχόλιο του και του είπα πια είμαι και κάποια στοιχεία μου παρά το γεγονός ότι το μόνο εύκολο σήμερα είναι να μάθεις τα στοιχεία το οποιου μέσω κάποιων προγραμμάτων αναγνώρισης Ip ακόμα και προσωπικά στοιχεία και τι λογισμικό τρέχει και σε πόσες σελίδες και ποιες έχει μπει, όμως δεν το έκανα γι αυτό το έκανα γιατί όταν κατηγορείς κάποιον καλό είναι αν έχεις τσαγανό για να μη πω το αντίστοιχο ποντιακό και φανεί ως ύβρης να το λες επώνυμα (Δεν εννοώ εσένα γενικά μιλάω ). Φίλος μου δεν μπορεί να είναι κανένας ανώνυμος όσο επώνυμος και αν είναι και καταλαβαίνεις τι ενοοώ ..Αρα η Galia , που δεν ξέρω αν δουλευει και που δουλεύει και πίστεψε με και η γυναίκα του μεγαλύτερου μεγαλοεπιχειρηματία και κτηματομέσίτη και τραπεζίτη Εβραίου να ήταν τα ίδια θα έλεγα και χειρότερα ίσως ,και εγώ ''απλά σαν γυναίκες σφαζόμαστε με το γάντι και με χαμόγελο '' αν και είμαι σίγουρη πως αν χρειαστεί τα βέλη που θα πέσουν εκατέρωθεν θα είναι πολύ δηλητηριώδη γιατί και εκείνη έχει κοφτερή πένα αλλά νομίζω και εγώ ώστε και εκείνη να ρίξει το πρόσωπο της ευγένιας απέναντί μου και εγώ το ίδιο .Εμαθα να μιλάω πολύ ''ίσια'' και αυτό ενοχλεί πίστεψε με και όσοι με ξέρουν το ξέρουν καλά.

    Οσο για την Αμερική το τι γίνετε σε θέματα ασφάλισης αυτοκινήτων δεν μπορώ να ξέρω διότι δεν έχω ασχοληθεί όμως ξέρω για την Ευρώπη στην δε Ελλάδα ισχύει ο νόμος (χαίρε βάθος αμέτρητο)...Ενα είναι το σίγουρο ότι όποια στοιχεία για όποινδήποτε απο οπουδήποτε είναι στο διαδίκτυο για όποιδήποτε λόγο και σε χρήση οποιασδήποτε υπηρεσίας είναι στοιχεία για ''όλους''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ..ρώτα τη φιλενάδα σου που εργάζεται στήν Ισραηλινή Πρεσβεία.
    Την Galia. Αυτή ξέρει.


    Χριστινα, ποιητικη διαθεσις.
    Τιποτ' αλλο.

    Ειδες ομως που δεν το διεψευσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το είδα...Αλλά έχω υπομονή να περιμένω την διάψευση ....Αν ποτέ έρθει....
    Η υπομονή είναι αρετή δεν διακρίνομαι για την μεγάλη υπομονή μου αλλά έχω κάποια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Αμερικανο φιλο 18 Δεκεμβρίου 2009 8:12 π.μ.

    Συμφωνουμε απολυτα.

    Καλα Χριστουγεννα και με Υγεια το 2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χοντρο παιχνιδι γινεται και με ενα σμπαρο δυο τριγονια. και κερδοσκοπουν επανω στο κορμι της πατριδας μας και μας στριμωχνουν ετοιμαζομενοι να μας τεμαχισουν στο αμεσο μελλον χωρις να μπορουμε να βγαλωμε αχνα και θα τους ευγνωμονουμε οταν θα μας βαλουν σε καλο τσιγκελι.το εργο και εμεις και αλλοι λαοι το εχωμε ξαναδει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.