Στο χθεσινό άρθρο αναφερθήκαμε στην αναμενόμενη επίσκεψη του Κινέζου Προέδρου, στη Ρώμη για την υπογραφή της ένταξης της Ιταλίας στις χώρες που θα συμμετάσχουν με υποδομές στο νέο Δρόμο του Μεταξιού. Το γεγονός θα περνούσε απαρατήρητο για την Ελλάδα, αν στο μνημόνιο συνεργασίας δεν αναφερόταν ο λιμένας της Τεργέστης.
O λιμένας της Τεργέστης (Trieste), αναφέρεται πως αποτελεί την τελική επιλογή της Κινεζικής κυβέρνησης, για την επίσημη εμπορική είσοδο των κινεζικών προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τόσο η γεωγραφική του θέση όσο και οι σιδηροδρομικές υποδομές που εξυπηρετούν αυτόν τον λιμένα, τον κατατάσσουν στην πρώτη θέση των προτεραιοτήτων της συνέργειας μεταξύ του νέου δρόμου του μεταξιού (Belt and Road Initiative) και του επενδυτικού πλάνου για τα Ευρωπαϊκά Δίκτυα και τη διασύνδεση τους με τις παγκόσμιες αγορές (Investment Plan for Europe and Trans-European Networks). Ας σημειωθεί πως η Τεργέστη που εξυπηρέτησε τη μεταφορά 62.7 εκατ. τόνων εμπορευμάτων μέσα στο 2018, αποτελεί ουσιαστικά και το λιμάνι που εξυπηρετεί το εμπόριο της Σλοβενίας.
Για τη συνέχεια Liberal
Αιρετικό: εάν επιλέξουν οι Κινέζοι την Τεργέστη μήπως αυξάνεται η πιθανότητα να την 'γλυτώσει' η Μακεδονία;
ΑπάντησηΔιαγραφήTo the contrary. Germans will move faster to control Thessaloniki.
ΔιαγραφήΠολύ φιλοσοφημένη άποψη, σκέφτομαι πως συνδέονται τα συμφέροντα. Με αυτό που λες είναι σα να σχεδιάζουν με οπλο τους Σκοπιανούς πως αποκόψουν τον Πειραιά. Και τώρα ίσως είναι ανώφελο
Διαγραφή