Διαβάζουμε στην Ναυτεμπορική
Νέα αντιπαράθεση Δ. Ρέππα - Γ. Ραγκούση
Νέος γύρος αντιπαράθεσης, αυτή τη φορά με αφορμή τις καθυστερήσεις σχετικά με το ενιαίο μισθολόγιο, σημειώθηκε μεταξύ του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Δ. Ρέππα, και του υπουργού Υποδομών, Γ. Ραγκούση.
«Παρά τη συζήτηση επί πολλούς μήνες στη δημόσια ζωή της χώρας για το νέο μισθολόγιο, ξεκινήσαμε χωρίς να υπάρχει κάποιο προσχέδιο νόμου», ανέφερε ο κ. Ρέππας, μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό.
Ωστόσο, από το περιβάλλον του κ. Ραγκούση έγινε γνωστό ότι είχε αποστείλει ηλεκτρονικά στον κ. Ρέππα τις μελέτες που είχαν γίνει και συγκεκριμένα 10 προσχέδια.
Σε ανακοίνωσή του πάντως το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «το αναφερόμενο υλικό αποτελείται από κείμενα εργασίας και μελέτες. Από αυτές τις μελέτες αποσπάσματα παρουσιάζονται με διάφορους τίτλους κατά περίπτωση. Αρκεί η ανάγνωση των κειμένων για να αντιληφθεί οποιοσδήποτε ότι δεν πρόκειται για προσχέδιο νόμου και αιτιολογική έκθεση με τη σχετική νομική δομή μαι περιεχόμενο».
Νέα αντιπαράθεση Δ. Ρέππα - Γ. Ραγκούση
Νέος γύρος αντιπαράθεσης, αυτή τη φορά με αφορμή τις καθυστερήσεις σχετικά με το ενιαίο μισθολόγιο, σημειώθηκε μεταξύ του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Δ. Ρέππα, και του υπουργού Υποδομών, Γ. Ραγκούση (φωτογραφία αρχείου). |
«Παρά τη συζήτηση επί πολλούς μήνες στη δημόσια ζωή της χώρας για το νέο μισθολόγιο, ξεκινήσαμε χωρίς να υπάρχει κάποιο προσχέδιο νόμου», ανέφερε ο κ. Ρέππας, μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό.
Ωστόσο, από το περιβάλλον του κ. Ραγκούση έγινε γνωστό ότι είχε αποστείλει ηλεκτρονικά στον κ. Ρέππα τις μελέτες που είχαν γίνει και συγκεκριμένα 10 προσχέδια.
Σε ανακοίνωσή του πάντως το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «το αναφερόμενο υλικό αποτελείται από κείμενα εργασίας και μελέτες. Από αυτές τις μελέτες αποσπάσματα παρουσιάζονται με διάφορους τίτλους κατά περίπτωση. Αρκεί η ανάγνωση των κειμένων για να αντιληφθεί οποιοσδήποτε ότι δεν πρόκειται για προσχέδιο νόμου και αιτιολογική έκθεση με τη σχετική νομική δομή μαι περιεχόμενο».
Ποιος να τους διώξει; Ο Γιώργος; Αυτός είναι ωσεί παρών, (οικογενειακή παράδοση).
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παπαδιά και τα παιδιά
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=0-rtcxxXnao