31/8/18

«Πλαστή η υπογραφή μου, ουδέποτε συνάντησα τον Φλώρο» καταγγέλλει στο protothema.gr η γιατρός του Ευαγγελισμού

floros01-mesa

Η πνευμονολόγος που εμφανίζεται να υπογράφει γνωμάτευση μελέτης ύπνου, σύμφωνα με την οποία ο Αριστείδης Φλώρος, καταδικασμένος για την υπεξαίρεση €256 εκατ. μέσω της Energa, είναι ανάπηρος, ανατρέπει τα έγγραφα που αξιοποιήθηκαν από τη Δικαιοσύνη για την αποφυλάκιση του 39χρονου

Εχει πλαστογραφηθεί η υπογραφή  μου, λέει η πνευμονολόγος που φέρεται ότι ως πανεπιστημιακή υπότροφος στον Ευαγγελισμό έχει υπογράψει την ιατρική γνωμάτευση για το σύνδρομο άπνοιας- υπόπνοιας στον 39χρονο κατάδικο Αριστείδη Φλώρο.

Μιλώντας στο protothema.gr από το εξωτερικό όπου πλέον εργάζεται η πνευμονολόγος, με ειδίκευση στις διαταραχές ύπνου, κυρία Καλλιρρόη Λάμπρου, υποστηρίζει πως ουδέποτε έχει συναντήσει ως ασθενή τον Αριστείδη Φλώρο και πως ουδέποτε υπέγραψε γνωμάτευση ύπνου γι' αυτόν.

Χαρακτηρίζει πλαστή την υπογραφή της στο έγγραφο που περιέχεται στον εισηγητικό φάκελο του Αριστείδη Φλώρου προς το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), επισημαίνοντας πως «η υπογραφή μου χρησιμοποιήθηκε καταχρηστικά για λόγο τον οποίο δεν γνωρίζω».

Προσθέτει επίσης πως έχει θιγεί η ιατρική της τιμή και πως προσβλέπει στη σύντομη αποκατάσταση της αλήθειας.

Ολόκληρη η δήλωση της κυρίας Καλλιρρόης Λάμπρου προς το protothema.gr έχει ως εξής:

«Σας γράφω από το εξωτερικό όπου έχω ξεκινήσει να εργάζομαι προσφάτως και έχω πέσει από τα σύννεφα με αυτά που έμαθα σήμερα. Κατά την τριετή μου παραμονή ως πανεπιστημιακή υπότροφος στο Εργαστήριο Μελέτης Ύπνου του Ευαγγελισμού ουδέποτε συνάντησα τον κ. Φλώρο και ουδέποτε έβαλα την υπογραφή μου σε σχετική γνωμάτευση μελέτης ύπνου. Η φερόμενη ως υπογραφή μου ήταν πλαστή και χρησιμοποιήθηκε καταχρηστικά για λόγο τον οποίο και δεν γνωρίζω. Έχει θιγεί η ιατρική μου τιμή και ελπίζω σύντομα να αποκατασταθεί η αλήθεια.

Με εκτίμηση,

Καλλιρρόη Λάμπρου».

4 σχόλια:

  1. Χώστε πίσω στην μπουζού το Φλωρο-κάθαρμα για να γίνει αντάξιο το ονόματός του επιτέλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κανείς διεφθαρμένος δικηγόρος, όπως οι συνήγοροι του λεβέντη, δεν θα τολμούσε να στήσει τέτοια κομπίνα αν δεν ήταν απολύτως σίγουρος προκαταβολικά ότι οι δικαστές θα κάνανε το παγώνι. Κοινώς χρηματισμός.

    Αναμένουμε με ενδιαφέρον τα ψελίσματα της κυριλέ παρέας που "εκπροσωπεί" τους δικαστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας σνοιχτουν οι λογαριασμοι του Δικηγορου του Φλωρου των γιατρων που υπεγραψαν και των δικαστων που απεφασισαν μονον ετσι θα γνωρισουμε τι εγινε, ολα ταλλα ειναι για τα προβατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξερει καποιος να μας πει τους δικηγορους του κ. ΦΛΩΡΟΥ και των υπολοιπων καταδικασθεντων στην υποθεση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.