17/9/09

«Αερομαχίες» με «εμπλοκές» ΥΠΕΞ-ΠΑΣΟΚ-MIG-AEGEAN


Η καταγγελία Βγενόπουλου για τη γραμμή Κωνσταντινούπολης - Αθήνας πυροδότησε πολιτικές και οικονομικές εμπλοκές

Πολιτικές διαστάσεις παίρνει η ανάθεση της αεροπορικής γραμμής που συνδέει την Κωνσταντινούπολη με την Αθήνα. Ο αντιπρόεδρος της MIG κ.Ανδρ.Βγενόπουλος, που ελέγχει τη νέα Ολυμπιακή, άφησε σαφείς αιχμές για τον τρόπο που η Aegean πήρε το slot, εμπλέκοντας εμμέσως πλην σαφώς το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών. Το ΠΑΣΟΚ πήρε τη σκυτάλη και με δήλωση του το απόγευμα, μέσω του πολιτικού εκπροσώπου του για θέματα Μεταφορών, Νίκος Σηφουνάκης, έκανε λόγο για παράνομη εκχώρηση σημαντικών slots του εξωτερικού και κερδοφόρων γραμμών. Μάλιστα, τα πυρά Σηφουνάκη συγκέντρωσε η υπουργός Εξωτερικών, λέγοντας ότι «σήμερα, αποκαλύφθηκε άλλη μία κραυγαλέα απάτη της επικεφαλής του Υπουργείου, που καταρρακώνει θεσμούς και νόμους και ευτελίζει τον υγιή ανταγωνισμό».

Η απάντηση του ΥΠΕΞ
Αργά το απόγευμα, το υπουργείο Εξωτερικών απάντησε, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι «οι διαβουλεύσεις, που ήταν σε γνώση όλων των ενδιαφερόμενων αεροπορικών εταιρειών, πραγματοποιήθηκαν στις 11 και 12 Ιουνίου 2009 και την ελληνική αντιπροσωπεία πλαισίωναν εκπρόσωποι του Υπουργείου Εξωτερικών, με συμβουλευτικό ρόλο και προκειμένου να αποφευχθούν διατυπώσεις στο υπό διαπραγμάτευση κείμενο, μη συμβατές με το κοινοτικό δίκαιο και άλλες διατάξεις διμερών και πολυμερών συμφωνιών». Και καταλήγει λέγοντας ότι «οι διαβουλεύσεις κατέληξαν στην υπογραφή σχετικού μνημονίου μεταξύ των δύο χωρών από τους επικεφαλής των Αντιπροσωπειών των δύο Υπηρεσιών Πολιτικής Αεροπορίας.

Αντίστοιχα μνημόνια έχουν υπογραφεί από την Τουρκία και με άλλες κοινοτικές χώρες όπως η Αυστρία και η Ισπανία, ενόσω εκκρεμεί η ευθυγράμμιση της Τουρκίας με το ευρωπαϊκό κεκτημένο, στο πλαίσιο των ενταξιακών της διαπραγματεύσεων. Βάσει της συμφωνίας στην οποία κατέληξαν οι αρμόδιες Υπηρεσίες των δύο χωρών, το σύνολο των εκατέρωθεν εβδομαδιαίων συχνοτήτων αυξήθηκε στις 31 για κάθε πλευρά, με οποιοδήποτε τύπο αεροσκάφους. Επιπλέον, προβλέφθηκε σε περίπτωση που υπάρξει ενδιαφέρον εκ μέρους της αγοράς, να συμφωνηθεί περαιτέρω αύξηση συχνοτήτων, στο πλαίσιο της αμοιβαιότητας και της ισότητας.Με τον τρόπο αυτό υπήρξε ανταπόκριση στα αιτήματα όλων των ελληνικών αεροπορικών εταιρειών προς την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που επιθυμούσαν είτε να αυξήσουν τον αριθμό των δρομολογίων τους, είτε να δραστηριοποιηθούν στο χώρο.Στο σημείο αυτό τελειώνει η εμπλοκή και οι αρμοδιότητες του Υπουργείου Εξωτερικών επί του συγκεκριμένου θέματος και όλα τα υπόλοιπα είναι αρμοδιότητες άλλων φορέων».

Η παρέμβαση Βγενόπουλου
Ολη η ιστορία ξεκίνησε, όπως προαναφέρθηκε μετά την δημόσια τοποθέτηση Βγενόπουλου ότι «το πάρτι τελείωσε». Με αυτή τη φράση ο αντιπρόεδρος της MIG κ.Ανδρέας Βγενόπουλος θέλησε να σηματοδοτήσει μια νέα φάση στο κομμάτι του ανταγωνισμού, για τις αερομεταφορές. Οπως ανακοίνωσε, από την 1η Οκτωβρίου η νέα Ολυμπιακή, υπό τον έλεγχο της MIG θα ξεκινήσει κανονικά το πτητικό της έργο, ενώ άφησε αιχμές για τον τρόπο που εξασφάλισε γραμμές, όπως αυτή της Κωνσταντινούπολης, συγκεκριμένη ελληνική ιδιωτική εταιρία.: «Πέρασαν καλά ως τώρα, έχτισαν μια καλή και αξιόλογη εταιρία. Δεν είναι δυνατόν αυτοί που ήθελαν μονοπώλια να μιλάνε τώρα για ανταγωνισμό. Το πάρτι τελείωσε», ήταν ακριβώς η δήλωση του. Ευκαιρίας δοθείσης, ξεκαθάρισε ότι οι πτήσεις στις άγονες γραμμές θα συνεχίσουν να γίνονται κανονικά από την παλαιά Ολυμπιακή με αεροσκάφη της νέας, καθώς η συμφωνία με την παλαιά Ολυμπιακή και το δημόσιο περιέχει προβλέψεις και για αυτό το ενδεχόμενο.

Στην ίδια συνέντευξη τύπου έγινε γνωστό ότι η νέα Ολυμπιακή έχει συνάψει συμμαχίες που εξασφαλίζουν πλήρη κάλυψη καίριων υπερατλαντικών προορισμών, αλλά και ένα ευρύτατο δίκτυο στο εσωτερικό και τα Βαλκάνια. Η εταιρία θα έχει στόλο 32 καινούριων αεροσκαφών, επένδυση που ξεπερνά τα 1,1 δισ. δολ., με τον αριθμό των εργαζομένων να πλησιάζει τα 5.000 άτομα. Ενδεικτικά αναφέρθηκαν οι συμμαχίες με τη Delta Airline για πτήσεις προς Ν. Υόρκη και δυνατότητα επέκτασης σε επιπλέον προορισμούς από τις αρχές του 2010. Επίσης, όπως έγινε γνωστό, η Ο.Α. βρίσκεται ακόμη στο στάδιο τελικής επεξεργασίας για συνεργασία με την Air France, την KLM, την Edihat Airways κλπ

Η ανακοίνωση

Με αφορμή τη σημερινή συνέντευξη τύπου η εταιρία εξέδωσε και μια αναλυτική ανακοίνωση, το κείμενο της οποίας έχει ως εξής:

«Η Olympic Air, είναι έτοιμη να ξεκινήσει τις πτήσεις σε δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού με σύγχρονα αεροσκάφη που αποτελούν τον νεώτερης ηλικίας αεροπορικό στόλο στην νοτιοανατολική Ευρώπη.

Η Marfin Investment Group (MIG) υπέγραψε στις 30 Απριλίου τις συμφωνίες για την εξαγορά περιουσιακών στοιχείων της Ολυμπιακής και λίγο πριν συμπληρωθούν πέντε μήνες η Olympic Air, είναι έτοιμη από την 1η Οκτωβρίου να ξεκινήσει το πτητικό της έργο.

Στο διάστημα αυτό, δημιουργήθηκε η νέα αεροπορική εταιρεία, χάρη στην αφοσίωση και την σκληρή δουλειά εκατοντάδων στελεχών που δέχθηκαν την μοναδική αυτή πρόκληση. Από την πρώτη ημέρα δημοσίευσης των αγγελιών για την επιλογή προσωπικού, η εταιρεία δέχθηκε 43.000 αιτήσεις από τις οποίες επιλέχθηκαν πάνω από 17.000 άτομα και πραγματοποίησαν συναντήσεις με στελέχη της Olympic Air και συμβούλους ανθρώπινου δυναμικού της MIG.

Σήμερα έχουν προσληφθεί 5.000 άτομα τα οποία κατανέμονται στις τρείς εταιρείες που αποτελούν τον όμιλο: την εταιρεία πτητικού έργου Olympic Air, την εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης Olympic Handling και την τεχνική βάση Olympic Engineering.

Η διοίκηση και το προσωπικό της εταιρείας θα συνεχίσουν να εργάζονται εντατικά προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι στόχοι που είναι:

- Μεγιστοποίηση της πρόσβασης επιβατών από και προς την Ελλάδα.

- Παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, με έμφαση στην ακρίβεια προγράμματος πτήσεων, καθώς και στη φιλική εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του επιβάτη.

- Ανάληψη της κύριας θέσης στο εσωτερική αγορά.

- Σύναψη συμφωνιών με αξιόπιστους αερομεταφορείς για τη διενέργεια πτήσεων κοινού κωδικού (code-share) και τη σύναψη εμπορικών σχέσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Ο στόλος της Olympic Air θα αποτελείται σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό από 32 αεροσκάφη από τα οποία τα δεκαέξι είναι Airbus 319 και 320, δέκα Bombardier Q400, πέντε Bombardier Dash 100 και ένα ATR - 42. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμα 21 συνολικά αεροσκάφη, τα οποία θα γίνουν 25 από την 1η Νοεμβρίου και στη συνέχεια θα προστεθούν τα υπόλοιπα. Συνολικά η επένδυση της εταιρείας σε αεροσκάφη και ανταλλακτικά αναμένεται να φθάσει σε 1,1 δισ δολάρια

Με το στόλο αυτό και σε συνεργασία με άλλες αεροπορικές εταιρείες, η Olympic Air θα ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις του επιβατικού κοινού και θα εμπλουτίσει τις λύσεις που έχουν οι πελάτες της για ταξίδια σε όλον τον κόσμο. Η αεροπορική σύνδεση της Ελλάδας με τα εξωτερικό θα βελτιωθεί καθώς θα προσφέρονται περισσότερες συνδέσεις από ότι στο παρελθόν.

Η Olympic Air θα καλύπτει τα δρομολόγια εσωτερικού πετώντας από και προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξ/πολη, Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κω, Ρόδο, Σύρο, Μύκονο, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Χανιά, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Πρέβεζα, Ιωάννινα, Κέρκυρα. Επίσης έχει προσφερθεί να καλύψει το σύνολο των άγονων γραμμών για Σκύρο, Σκιάθο, Ικαρία, Κάλυμνο, Λέρο, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Κάσο, Σητεία, Πάρο, Νάξο, Μήλο, Κύθηρα και Καλαμάτα.

Όσον αφορά το εξωτερικό η εταιρεία είναι έτοιμη να πραγματοποιεί πτήσεις προς Λονδίνο, Παρίσι, Βρυξέλλες, Άμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βιέννη, Μιλάνο, Ρώμη, Κωv/πoλη, Λάρνακα, Βηρυτό, Κάιρο, Αλεξάνδρεια, Σόφια, Τίρανα, Τελ Αβίβ.

Παράλληλα η Olympic Air καταρτίζει συμφωνίες με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες για πτήσεις κοινού κωδικού προς Νέα Υόρκη, Τορόντο, Μόντρεαλ, Αυστραλία, Γιοχάνεσμπουργκ, Ατλάντα, Abu Dhabi.

Η πρόσβαση του ελληνικού επιβατικού κοινού προς το εξωτερικό αλλά και η σύνδεση ξένων χωρών με την Ελλάδα ενισχύεται, καθιστώντας την Ελλάδα σημαντικότερο κόμβο επιβατικής κίνησης.

Ήδη έχει υπογραφεί συμφωνία με την Delta Airlines για πτήσεις κοινού κωδικού προς Νέα Υόρκη, από 1η Οκτωβρίου 2009, η οποία θα εμπλουτιστεί και με άλλους προορισμούς από τις αρχές του 2010.

Βρίσκεται σε στάδιο τελικής επεξεργασίας η συνεργασία της Olympic Air με την Air France, για πτήσεις κοινού κωδικού, τόσο μεταξύ Ελλάδας - Γαλλίας, όσο και για πτήσεις προς το Μόντρεαλ του Καναδά από τον Μάρτιο 2010.

Παράλληλα, ολοκληρώνεται η διασφάλιση πτήσεων κοινού κωδικού με την KLM για την εκμετάλλευση των δρομολογίων Ελλάδας - Ολλανδίας καθώς και δρομολογίων προς και από Τορόντο από τον Μάρτιο 2010.

Έχει επίσης προχωρήσει η υλοποίηση της συνεργασίας της Olympic Air με την Etihad Airways για πτήσεις κοινού κωδικού προς και από Adu Dhabi καθώς επίσης και για πτήσεις προς και από Νότιο Αφρική, Αυστραλία και Νοτιοανατολική Ασία, Κίνα και Ιαπωνία.

Επίσης ολοκληρώνονται οι συμφωνίες συνεργασίας με την CSA-Czech Airlines για Πράγα, την Aerosvit για Κίεβο και Οδησσό, την Fly Baboo για Γενεύη, την Kuwait Airways για Κουβέιτ.

Πρέπει να σημειωθεί ότι η Olympic Air επεξεργάζεται ένα ευρύ πλαίσιο εμπορικής συνεργασίας με τις Delta Airlines & Air France / KLM και Aeroflot, με προοπτική ένταξής της στη συμμαχία της SKYTEAM, την παγκόσμια αεροπορική συμμαχία πού αριθμεί στις τάξεις της 14 μέλη από 4 ηπείρους. Στην περίπτωση αυτή οι επιβάτες της Olympic Air θα αποκτήσουν πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο της SKYTEAM, που καλύπτει 905 προορισμούς σε 169 χώρες με 16.787 ημερήσιες πτήσεις.

Ακόμα ανακοινώνεται ότι η νέα εταιρεία αποφάσισε να επιβραβεύσει με μίλια τους επιβάτες της παλαιάς Ολυμπιακής που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Icarus. Το πρόγραμμα επιβράβευσης τακτικών επιβατών της Olympic Air, το Travelair Club θα προσφέρει μίλια και στους τακτικούς επιβάτες της παλαιάς Ολυμπιακής.

Τέλος, μεταξύ άλλων ο κ. Α. Βγενόπουλος έκανε και την ακόλουθη δήλωση: «Στις 5 Φεβρουαρίου ανταποκριθήκαμε στην έκκληση της Κυβέρνησης για να ολοκληρωθεί επιτέλους ο διαγωνισμός για την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ που κινδύνευε να κηρυχθεί άγονος και να συνεχίσει να λειτουργεί μια νέα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ στα πλαίσια της ελληνικής επιχειρηματικότητας και του υγιούς ανταγωνισμού.

Είχαμε πει τότε ότι η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ είναι ένα κομμάτι της ιστορίας μας και της ζωής μας και θέλουμε να υπάρχει και να μας ξανακάνει υπερήφανους.

Σήμερα έχουμε μπει πια στην τελική ευθεία και σε λιγότερο από δυο εβδομάδες η επιδίωξή μας αυτή, που είναι και όνειρο της πλειοψηφίας των Ελλήνων, θα γίνει πραγματικότητα.

Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τους 5.000 εργαζόμενους που ήλθαν κοντά μας με εμπιστοσύνη αλλά και πίστη στο όραμα. Πολλοί απ΄αυτούς αρνήθηκαν αργομισθίες στο Δημόσιο και πρόωρες συνταξιοδοτήσεις, ενώ άλλοι εγκατέλειψαν καριέρες σε κατεστημένες ανταγωνιστικές εταιρείες για να είναι μέρος αυτής της προσπάθειας που όλοι μας την θεωρούμε σαν εθνική υπόθεση. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι επέτυχαν ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα, μοναδικό στον χώρο των διεθνών αερομεταφορών.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι απέδειξαν ότι υπάρχει μια Ελλάδα με υγιή χαρακτηριστικά, μια Ελλάδα που μπορεί να πάει ψηλά…»

Η OLYMPIC AIR θα χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα δίκτυα προς διευκόλυνση του επιβατικού κοινού:

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ: Συνεργασία με όλα τα ΙΑΤΑ τουριστικά γραφεία της Ελλάδας και του εξωτερικού.

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ OLYMPIC AIR: Δυνατότητα για κράτηση και αγορά εισιτηρίων μέσω του www.olympicair.com.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ: Δημιουργήθηκε τηλεφωνικό κέντρο κρατήσεων, και θα λειτουργεί 365 μέρες το χρόνο από τις 07:00 - 23:00 στα τηλέφωνα 801 801 01 01 από σταθερό τηλέφωνο ή 210 35 50 500 από κινητό.

ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΣΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ

Πόλεμος Olympic Air – Aegean για την γραμμή Αθήνα - Πόλη
Ξέσπασε πόλεμος για την αεροπορική γραμμή Αθήνας – Κωνσταντινούπολης ανάμεσα στους δύο βασικούς παίκτες της εγχώριας αγοράς, την Olympic Air (πρώην Ολυμπιακή) της MIG του Ανδρέα Βγενόπουλου και την Aegean του Θεόδωρου Βασιλάκη.

Αλλά …τα πυρά του πολέμου πιάνουν και την ίδια την κυβέρνηση, καθώς ο Ανδρέας Βγενόπουλος κατήγγειλε με σαφήνεια το πρωί της Πέμπτης για διαβλητές διαδικασίες στην ανάθεση του δρομολογίου Αθήνας – Κωνσταντινούπολης στην Aegean τα υπουργεία Εξωτερικών και Μεταφορών!

Με αποτέλεσμα, να υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις και από την Aegean, και από το υπουργείο Εξωτερικών αλλά και από το ΠΑΣΟΚ , το οποίο μιλά για «κραυγαλέα απάτη» σε βάρος της Ολυμπιακής

Συγκεκριμένα, ο κ. Βγενόπουλος αναφερόμενος στο θέμα του ανταγωνισμού υποστήριξε ότι, έπειτα από ανακοίνωση της Aegean για νέο δρομολόγιο προς την Κωνσταντινούπολη, είχε ο ίδιος επισκεφθεί τον γενικό γραμματέα του υπουργείου μεταφορών κ. Πλατή, από τον οποίο και είχε ζητήσει να πληροφορηθεί πώς ανέλαβε η Aegean το δρομολόγιο, ενώ επρόκειτο ουσιαστικά για την εφαρμογή διακρατικής συμφωνίας που παρέπεμπε στη διενέργεια διαγωνισμού.

Ο κ. Βγενόπουλος υποστήριξε ότι ο γ.γ. δήλωσε άγνοια αλλά και ότι στη συνέχει αποκαλύφθηκε πως κατά τη διάρκεια επίσκεψης ελληνικής αντιπροσωπείας στην Τουρκία, στην οποία συμμετείχαν υπάλληλοι του ΥΠΕΞ και της ΥΠΑ, είχε υπογραφεί απλό ΜοU (Μνημόνιο Κατανόησης) χωρίς να υπογραφεί συμφωνία ή να κυρωθεί από τη Βουλή.

«Ωστόσο, εκ συμπτώσεων», όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Βγενόπουλος, φαίνεται ότι ο κ. Βασιλάκης (σ.σ.: της Aegean) περνούσε απ' έξω και το άκουσε. Πήγε λοιπόν στην ΥΠΑ και η ΥΠΑ του έδωσε το δρομολόγιο»!

Επιπλέον, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της MIG ανέφερε ότι για λόγους που δεν έγιναν γνωστοί στη συνέχεια αντικαταστάθηκαν τόσο ο διοικητής της ΥΠΑ όσο και οι υποδιοικητές, ενώ διατύπωσε το ερώτημα «σε ποιες άλλες διακρατικές συμφωνίες εισχώρησε με ανάλογο τρόπο η Aegean στο παρελθόν εις βάρος της τότε κρατικής Ολυμπιακής», διερωτώμενος κατά πόσον υπήρξε πρωτοβουλία του υπουργείου Εξωτερικών, της ΥΠΑ ή και των δύο.

Τέλος ο κ. Βγενόπουλος, σε σχέση με την Aegean και την «επιστροφή» της Ολυμπιακής, η οποία ως γνωστόν ανήκει πλέον στην MIG δήλωσε με έμφαση: "Πέρασαν καλά έως τώρα, έχτισαν μια καλή και αξιόλογη εταιρία. Δεν είναι δυνατόν αυτοί που ήθελαν μονοπώλια να μιλάνε τώρα για ανταγωνισμό. Το πάρτι τελείωσε".

Τι λέει η Aegean

Η Aegean πάντως εξέδωσε το απόγευμα την ακόλουθη ανακοίνωση:

Η Aegean Airlines έφτασε να πετύχει την ποιότητα, τα μεγέθη, την σημαντική συμβολή της στην Ελληνική οικονομία σε ένα περιβάλλον με συχνά αντίξοες συνθήκες και ανταγωνισμό από πολλούς αερομεταφορείς αλλά κυρίως από την κρατική ΟΑ, η οποία όπως είναι πλέον γνωστό επιδοτείτο και κόστιζε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο.

Έχουμε πετύχει στον υγιή ανταγωνισμό με ξένες και ελληνικές αεροπορικές εταιρείες και έχουμε αντέξει στον αθέμιτο ανταγωνισμό ακόμα και όταν αυτός υποστηρίζεται από τις βαθιές τσέπες του κράτους καθ’ όλη την διάρκεια της δεκαετούς μας πορείας.

Αυτό το αναγνωρίζουν οι καταναλωτές επιβάτες μας και όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας μας που μαζί έχουμε πορευτεί αυτά τα χρόνια. Παράλληλα όμως το αναγνωρίζουν και διεθνείς οργανισμοί και η μεγαλύτερη παγκόσμια αεροπορική συμμαχία στην οποία έχουμε γίνει αποδεκτοί.

Καλωσορίζουμε την νέα OLYMPIC AIR και την ιδιοκτήτρια εταιρεία της MIG στον χώρο των Ελληνικών αερομεταφορών.

Η εταιρεία μας, οι μέτοχοί της, η διοίκησή της και όλοι οι εργαζόμενοί της είμαστε πάνω απ’ όλα περήφανοι για δύο πράγματα:

Για την συμβολή μας στην ελληνική οικονομία την τελευταία δεκαετία αλλά ακόμη περισσότερο για το ήθος στην λειτουργία, την ποιότητα, τον σεβασμό των θεσμών που εισήγαγε η εταιρεία μας στον χώρο των αερομεταφορών στην Ελλάδα.

Η απάντηση της Ντόρας

Οι καταγγελίες Βγενόπουλου είχαν ως αποτέλεσμα την έκδοση επίσημης ανακοίνωσης από το υπουργείο Εξωτερικών σε σχέση με το μνημόνιο συνεργασίας που υπεγράφη με την Τουρκία.

Μια ανακοίνωση που, όπως προκύπτει με σαφήνεια από το κλείσιμό της, «ρίχνει το μπαλάκι στο υπ. Μεταφορών και στην ΥΠΑ.

Όπως αναφέρει το ΥΠΕΞ: "Στο πλαίσιο της σταθερής πολιτικής ενίσχυσης των διμερών οικονομικών σχέσεων Ελλάδας-Τουρκίας και των σχετικών συζητήσεων στην Ελληνοτουρκική Κατευθυντήρια Επιτροπή, αποφασίστηκε η διεξαγωγή συνάντησης αντιπροσωπειών των Υπηρεσιών Πολιτικής Αεροπορίας Ελλάδας-Τουρκίας με στόχο την αναβάθμιση των αεροπορικών σχέσεων των δύο χωρών.

Οι διαβουλεύσεις, που ήταν σε γνώση όλων των ενδιαφερόμενων αεροπορικών εταιρειών, πραγματοποιήθηκαν στις 11 και 12 Ιουνίου 2009 και την ελληνική αντιπροσωπεία πλαισίωναν εκπρόσωποι του Υπουργείου Εξωτερικών, με συμβουλευτικό ρόλο και προκειμένου να αποφευχθούν διατυπώσεις στο υπό διαπραγμάτευση κείμενο, μη συμβατές με το κοινοτικό δίκαιο και άλλες διατάξεις διμερών και πολυμερών συμφωνιών.

Οι διαβουλεύσεις κατέληξαν στην υπογραφή σχετικού μνημονίου μεταξύ των δύο χωρών από τους επικεφαλής των Αντιπροσωπειών των δύο Υπηρεσιών Πολιτικής Αεροπορίας. Αντίστοιχα μνημόνια έχουν υπογραφεί από την Τουρκία και με άλλες κοινοτικές χώρες όπως η Αυστρία και η Ισπανία, ενόσω εκκρεμεί η ευθυγράμμιση της Τουρκίας με το ευρωπαϊκό κεκτημένο, στο πλαίσιο των ενταξιακών της διαπραγματεύσεων.

Βάσει της συμφωνίας στην οποία κατέληξαν οι αρμόδιες Υπηρεσίες των δύο χωρών, το σύνολο των εκατέρωθεν εβδομαδιαίων συχνοτήτων αυξήθηκε στις 31 για κάθε πλευρά, με οποιοδήποτε τύπο αεροσκάφους. Επιπλέον, προβλέφθηκε σε περίπτωση που υπάρξει ενδιαφέρον εκ μέρους της αγοράς, να συμφωνηθεί περαιτέρω αύξηση συχνοτήτων, στο πλαίσιο της αμοιβαιότητας και της ισότητας.

Με τον τρόπο αυτό υπήρξε ανταπόκριση στα αιτήματα όλων των ελληνικών αεροπορικών εταιρειών προς την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που επιθυμούσαν είτε να αυξήσουν τον αριθμό των δρομολογίων τους, είτε να δραστηριοποιηθούν στο χώρο.
Στο σημείο αυτό τελειώνει η εμπλοκή και οι αρμοδιότητες του Υπουργείου Εξωτερικών επί του συγκεκριμένου θέματος και όλα τα υπόλοιπα είναι αρμοδιότητες άλλων φορέων".

Επίθεση από το ΠΑΣΟΚ

Για κραυγαλέα απάτη της επικεφαλής του Υπουργείου Εξωτερικών στην ΟΑ κάνει λόγο ο τομεάρχης μεταφορών του ΠΑΣΟΚ, κ. Νίκος Σηφουνάκης, σχολιάζοντας τις σημερινές δηλώσεις του προέδρου της MIG.

Ειδικότερα, ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών, Νίκος Σηφουνάκης, σχετικά με τις σημερινές δηλώσεις του Προέδρου της MIG, A. Βγενόπουλου για την Ολυμπιακή, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Ο Ελληνικός λαός γνωρίζει ότι, επί πέντε και πλέον χρόνια, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έκανε τα αδύνατα δυνατά για να απαξιώσει τον εθνικό αερομεταφορέα.

Στη Βουλή, το Δεκέμβριο του 2008, κατά τη συζήτηση κύρωσης της συμφωνίας εκποίησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών, καταγγείλαμε, καταθέτοντας συγκεκριμένα στοιχεία, πως η απερχόμενη κυβέρνηση:

• διπλασίασε τα χρέη και τα ελλείμματα των Ολυμπιακών Αερογραμμών,

• μεθόδευσε τη συρρίκνωση του πτητικού έργου της εταιρίας την οποία οδήγησε να πετά με 27 αεροσκάφη έναντι 47 που πετούσαν το 2004,

• εκχώρησε δολίως σημαντικά slots του εξωτερικού και κερδοφόρες γραμμές.

Σήμερα, αποκαλύφθηκε άλλη μία κραυγαλέα απάτη της επικεφαλής του Υπουργείου Εξωτερικών, που καταρρακώνει θεσμούς και νόμους και ευτελίζει τον υγιή ανταγωνισμό.
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ,Καθημερινη

8 σχόλια:

  1. ΟΧΙ ΩΡΕ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΤΟΝ... «ΕΛΛΗΝΑΡΑ»!!!
    Ο ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ Ο «ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ»

    Επειδή ο ελληνικός λαός πάσχει απο Αμνημοσύνη, χρήσιμο είναι να θυμηθούμε μερικά πράγματα για τον χρισμένο πρωθυπουργό από τα μαγειρεία των σκοτεινών κέντρων:

    Πρωθυπουργός: Ο Εβραίος Γιώργος Παπανδρέου ή George Papadreou ή Γκιόργκο, η ΓΑΠ, ή Τζέφρι.
    Ο "Έλληνας" πολιτικός, ο οποίος δήλωσε δημοσίως ότι "προτιμά να χάσει η χώρα ένα μέρος της επικράτειάς της, προκειμένου να έχει καλές σχέσεις με τους γείτονές της".









    Ο "Έλληνας" πολιτικός, ο οποίος έχτισε τη "διεθνή" του καριέρα με τα χρήματα και τα μέσα του Εβραίου Σόρος, ο οποίος βρίσκεται πίσω απ' όλα τα εθνικά μας προβλήματα.

    Ο "Έλληνας" υπουργός εξωτερικών, ο οποίος χρηματοδοτούσε με χρήματα του ελληνικού λαού όλες τις ΜΚΟ των πρακτόρων και των χαφιέδων, που αναζητούσαν "μειονότητες" στη Μακεδονία και είχε μετατρέψει το ΥΠΕΞ σε παράρτημα του State Dempartment και γιαφκα ανθελλήνων.

    Ο "Έλληνας" υπουργός εξωτερικών, ο οποίος είναι φανατικός υποστηρικτής του παντελώς ανθελληνικού σχεδίου Ανάν.

    Ο "Έλληνας" υπουργός εξωτερικών, ο οποίος παντελώς παράνομα και εξόχως αντεθνικά έδωσε "εθνικά" δικαιώματα στη μειονότητα της Θράκης, ανοίγοντας τον "δρόμο" για νέες τουρκικές διεκδικήσεις.

    Ο "Έλληνας" κομματάρχης, ο οποίος υποστήριξε με όλα τα μέσα τους λαθρομετανάστες και σε λίγο θα τους βάλει και στο Κοινοβούλιο.

    Ο "Έλληνας" οραματιστής πολιτικός, ο οποίος "δανείζεται" τα όνειρά του από τον Βαλιανάτο.

    Ο "Έλληνας" εκλεκτός τής...

    αμερικανικής πρεσβείας, της εβραϊκής AIPAC, της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ και άλλων ευαγών ιδρυμάτων.

    Ο "Έλληνας" αδερφός του —σύμφωνα με δική του δήλωση— Αμερικανού μεταμφιεσμένου σε Έλληνα, Νίκου.

    Ο "Έλληνας", ο οποίος τίμησε τον ελληνικό πολιτισμό, προσπαθώντας σκληρά —έστω και ανεπιτυχώς— να μάθει τσάτρα-πάτρα τα ελληνικούλια του .

    Ο "Έλληνας" του μόχθου, ο οποίος σκούπισε όλα τα συνεδριακά κέντρα και όχι μόνον.

    Ο "Οδυσσέας" της περιπέτειας και της περιπλάνησης, ο οποίος κατόρθωσε να χαθεί με το κανό του μέσα στον Σχοινιά και να πέσει απο το ποδήλατο εν στάσει.

    Ο "ηθικός" νέος ο οποίος συμβούλευε τους νέους να βάλουν μαριχουάνα στις γλάστρες τους , προκειμένου να χτυπήσει τους εμπόρους ναρκωτικών.

    Αυτός που αν δεν ανήκε σε πολιτικό τζάκι( γόνος τρίτης γενιάς πολιτικών) το πολύ πολύ να ήτο κατάλληλος για υπάλληλος κάποιας τράπεζας του εξωτερικού, λόγω καλής γνώσης της Αγγλικής γλώσσης.

    Αυτός που δεν γνωρίζει την Ελληνική Ιστορία και την Ελληνική παράδοση, εκτός από το "ζειμπέκικο".

    Αυτός που με ελαφρά την καρδία παραχωρεί "αξιοπρεπώς" το ιερό όνομα της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς(Βόρεια ή Ανω Μακεδονία ή Μακεδονία-Σόπια).

    Αυτός που θα επιστρέψει τις περιουσίες στους μισέλληνες , τέκνα των σλαβόφωνων συμμοριτών, που επιβουλεύθησαν την ακεραιότητα της Μακεδονίας στην Κατοχή και μετά.
    Αυτόν θα πλαισιώσουν ως μέλη της κυβέρνησης οι αντιπρόσωποι όλων των λαϊκών στρωμάτων και των γνωστών "κοινωνικών" εταίρων.

    Το μισό Αμερικανικό Κολέγιο Αθηνών με επικεφαλής τους θρυλικούς αγωνιστές του "σοσιαλισμού", τον Παπακωνσταντίνου και τον Γερουλάνο.

    Η Λέσχη Μπίλντενμπεργκ με τον Πάγκαλο και τη Διαμαντοπούλου.

    Η "φρεσκαδούρα" της πολιτικής σκηνής με τον Πετσάλνικο, τον Ρέππα και τη Βάσω Παπανδρέου.

    Η "ηρωίδα" του Πολυτεχνείου διαβόητη Μαρία Δαμανάκη(Απόσπασμα απο την ανάλυση του Παν. Τραινού).

    ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ ΠΟΔΙΑ ΚΟΝΤΑ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΑΚΡΥΑ
    ΩΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΑΚΗ Ο ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ
    ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ
    ΝΑ ΑΛΛΩΣΕΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΑ ΟΧΥΡΑ
    ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗ ΤΟΥ ΘΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΘΑΑΑΑΑΑΑ ,
    ΧΩΡΙΣ ΛΕΦΤΑ, ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ
    ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΡΕ ΦΟΥΚΑΡΑ;
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΜΕΤΑ;
    ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΣ ΓΙΑ ΖΩΝΤΑΝΑ;
    ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΜΑΣΚΑΡΑ
    ΕΒΡΑΙΟΑΜΕΡΙΚΑΝΕ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ
    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΑ ΟΣΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ
    ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΑ ΛΥΤΡΑ
    ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΝΑΝ
    Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΧΑΜΑΜ
    ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΥΤΈΣ ΘΑ ΠΑΛΑΙΨΩ ΗΡΩΙΚΑ
    ΘΑ ΠΩ ΤΟ: "ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ"


    http://esxatianasxesi.blogspot.com/2009/09/blog-post_417.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Βγενόπουλος τα λέει χύμα και τσουβαλάτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν ειχαμε τον Βγενοπουλο πρωθυπουργο υπηρχε καποια ελπιδα για ανακαμψη,με γιωργακιδες κωστακιδες ντοριτσες και λοιπη κομπανια το πραμα ειναι μια απο τα ιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το γεγονός είναι ότι η νέα Ολυμπιακή εγκαταλείπει άνευ μάχης τα υπερπόντια δρομολόγια προπαντός προς Η.Π.Α. μέσω της μεθόδου διαμοίρασης κωδικού πτήσης (code sharing). Φυσικά, τα καθαρά κέρδη πτήσεων προς/από Νέα Υόρκη μέσω του code sharing θα πηγαίνουν στην Αμερικανική DELTA AIRLINES κι όχι στην ΟΑ. Ταυτόχρονα, γίνεται εγκατάλειψη επιβατικών Α/Φ με μεγάλη ακτίνα δράσης όπως τα τετρακινητήρια AIRBUS A340. Φυσικά, μιά και η ΟΑ δεν έχει λεφτά ούτε και την πιστοληπτική ικανότητα, δεν έχει την δυνατότητα μελλοντικής επένδυσης σε ακόμα πιό καινούργια Α/Φ με δυνατότητες υπερποντίων πτήσεων όπως το BOEING B787 και το AIRBUS A350. Συνεπώς, η ΟΑ στην ουσία ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ στην δεκαετία του 1950 όπου ήταν μία αεροπορική εταιρεία με πτήσεις σε Ευρώπη, Β. Αφρική, και Μέση Ανατολή.

    Μήπως έχει σκεφθεί κάποιος να εξετάσει την στρατηγική της γειτονικής TURK HAVA YOLARI (THY); Στις δεκαετίες 1960-1980 η ΤΗΥ ήταν τελείως απούσα από την Αμερικανική ήπειρο. Τώρα η ΤΗΥ προχωρεί ακόμα και στην αγορά BOEING B777 - ενώ ήδη διαθέτει Α340 - γιά τις υπερπόντιες αγορές της σε ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ με την ανάπτυξη των Τουρκικών τουριστικών επιχειρήσεων.

    Παρομοίως, η Ισραηλινή EL AL ιδιωτικοποιήθηκε - μετασχηματίσθηκε. ΟΥΔΕΠΟΤΕ όμως η Έλ Άλ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ τις υπερπόντιες αγορές της, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ την αγορά των Η.Π.Α. παρά το γεγονός ότι πολλοί Ισραηλινοί ταξίδευαν ΚΑΙ με την ΟΑ προς/από Τέλ Αβίβ από/πρός Η.Π.Α. και Καναδά.

    Είμαι μετανάστης στις Η.Π.Α. γιά δεκαετίες. Ποτέ δεν είδα μία έντυπη ή ηλεκτρονική διαφήμηση της ΟΑ στα Αμερικανικά ΜΜΕ σε συνδυασμό με τουριστικές διακοπές στην Ελλάδα. Αυτή την στιγμή βάσει άρθρων στον Ελληνοαμερικανικό τύπο και προσωπικών μαρτυριών, οι ομογενείς στις Η.Π.Α. ούτε καν μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς με την ΟΑ γιά να μάθουν άν θα έχουν θέσεις γιά ταξίδια επιστροφής στις Η.Π.Α. μιά και η ΟΑ σταματά τις πτήσεις προς Ν. Υόρκη κι αρχίζει το CODE SHARING με την DELTA (τέτοιες απόπειρες επαφής έχουν συνεχισθεί ανεπιτυχώς γιά δύο μήνες). Ούτε και έμπειροι Ελληνοαμερικανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες δεν έχουν πληροφορίες γιά το τί γίνεται.

    Το γεγονός είναι ότι μία ΟΑ μ' ένα εξαιρετικό επίπεδο πτητικής ασφάλειας, συρρικνώθηκε μέσω σωρείας πολιτικών σφαλμάτων παραδίδοντας αμαχητί τις αγορές της σε άλλες επί το πλείστον ξένες αεροπορικές εταιρείες. Πραγματικά θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι άν μελλοντικός Έλληνας Πρωθυπουργός θα χρειασθεί να πετάξει προς τις Η.Π.Α. με δρομολόγιο της Τουρκικής ΤΗΥ. Θα είναι το καινούργιο παράδειγμα Ελληνο-Τουρκικής φιλίας.

    Λάμπρος Ε.Π. εν Η.Π.Α. μετανάστης
    17-9-2009, τοπική ώρα 17:10, ώρα Ελλάδος 00:10 - 18/9/2009

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προς Ανώνυμο 17 Σεπτέμβριος 2009 8:51 μμ

    ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπα .....ο κος βγενόπουλος μου δίνει την εντύπωση του γάτου που και γ.μάει και σκούζει....Η ολυμπιακή μας έχει κοστίσει δισεκατομμύρια και η νεα ολυμπιακή,κανείς δεν ξέρει πόσα ακόμη θα μας κοστίσει.Είμαι φανατικός επιβάτης της ετζίαν επιδή βαρέθηκα από την απελπιστική συμπεριφορά του προσωπικού της ολυμπιακής.Ιδού λοιπόν η Ρόδος ιδού και το πήδημα,κε Βγενόπουλε.Αλλά μάλλον οι επιδοτήσεις των αγόνων γραμμών έχουνε μέλι,κατά προτίμηση τις εκτελεί η ολυμπιακή.Αλήθεια οι "νεο-συνταξιούχοι" της ολυμπιακής από ποιό κωδικό θα πληρώνονται ;;;;Υπάρχει συνταξιοδοτικό κεφάλαιο για αυτούς;;;;από αυτούς ;;;Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. από τον διαχειριστή σημίτη φτάσαμε στο μπίσνες μίζες του μπούλη.για αυτόν τον λόγο ο καραμάλης έχει χάσει την δύναμη του,και εννοώ ότι δεν τον στηρίζει ποια ο υγιής οικονομικός επιχειρηματικός χώρος της χώρας μας.αυτό το κενό ήρθε να το κάλυψη νομοτελειακά ο καρατζαφέρης.av προσέξατε η MIG λέει ότι επισκέφτηκε την yΠΑ και εκεί ανακάλυψε όλη την αλήθεια.Αποτέλεσμα αναμενόμενο για τον γραμματέα,δηλαδή οποιος μιλάει χωρίς άδεια χάνει την θέσει tou,p.x κορανταις,ο αρχηγός στρατού,και πόσοι ακόμη.ερωτώ τώρα εγώ,ο πρωθυπουργός δεν γνώριζε τι συμβαίνει στις αερομεταφορές,αφού ήταν προστάρης σε όλη την διαδικασία,πιστεύετε ότι ο πρόεδρος τhς MIG πήγε στο γενικό γραμματέα και δεν έστειλε αγγελιοφορο του στο υπεξ,η στο γραφείο του πρωθυπουργού.Kαι φυσικά έστειλε και εκεί είδε ότι όλα ήταν στημένα για τα δικά τους παιδιά, τα γαλάζια,δηλαδή η ρουσφετολογία σε όλο τις το μεγαλείο.Έτσι έχουμε το αποτέλεσμα η MIG να καταγγέλλει τα καραγκιοζιλίκια του μπούλη και τις θυγατέρας μητσοτάκη,ο βασιλάκης να κατηγορεί το δημόσιο και να λέει ποσο στοιχίζει η λειτουργία τις πρώην ολυμπιακής,και το αποκορύφωμα είναι ότι ο πρωθυπουργός δεν έκανε ανακοίνωση αλλα το γραφείο του υπεξ λέγοντας ότι δεν έχει ανάμιξη.ουσιαστικά πάλι για όλα φταίνε άλλοι,οι κακοί που μας μισούν και θέλουν το κακό μας,η κυβέρνηση φάντασμα με πρωθυπουργό αόρατο σε μεγάλες καταστάσεις αποδεικνύοντας την ατολμία και την αδυναμία του σε μεγάλα σοβαρά ζητήματα,άφησε την παραδουλεύτρα στο πόδι του,την υπεξ, την dora,αυτή ξέρει έχει οικογενειακή παράδοση στο να ξεπουλά δημόσιες επιχειρήσεις θυμάστε, από τότε με τον μπαμπά της και την ΑΓΕΤ,να κάνει τον διαχειριστή,αλλα ακόμα και εδώ τα κάνανε σκατά,δυο γαϊδάρων άχυρα δεν μπόρεσαν να χωρίσουν κυριολεκτικά μιας και δεν υπάρχουν άλλοι πλειοδότες, θέλουν και να κυβερνήσουν.stef

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ AEGEAN ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΦΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ, ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ...ΠΟΙΟΣ ΥΓΙΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΤΟΥ ΛΑΔΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΥΜΠΑΡΙΑΣ;
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΤΥΝΑΝ, ΓΛΕΙΦΟΥΝ...ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΟΛ, ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ, ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΜΕ; ΚΑΙ Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΓΕ ΑΥΤΑ ΠΡΙΝ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΠΤΕΣ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΪΔΕΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.