17/9/09

Τί πληρώνει ο Καραμανλής;

Δημοσιεύουμε σχόλιο ανωνύμου φίλου του ιστολογίου μας, στην ανάρτηση: Τι διακυβεύεται πραγματικά στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009

Ο Καραμανλής:
ΠΛΗΡΩΝΕΙ τη στήριξη που παρείχε στον αείμνηστο Τάσσο Παπαδόπουλο για το ΟΧΙ στο Σχέδιο Ανάν.
ΠΛΗΡΩΝΕΙ την ξεφτίλα της κυβέρνησης Μπους που εισέπραξε το βέτο της Ελλάδος στην διεύρυνση του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι ως μόχλο πίεσης στα Σκόπια (κάτι που δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία της Συμμαχίας). Απο τότε μας τη φυλάνε. Θυμηθείτε ΠΟΤΕ ξεκίνησαν οι επιθέσεις των ΜΜΕ στον Καραμανλή.
ΠΛΗΡΩΝΕΙ την ανεξάρτητη ΕΘΝΙΚΗ στρατηγική και τη συνεργασία με τη Ρωσία σε θέματα αμυντικών εξοπλισμών αλλά κυρίως Ενέργειας.
ΠΛΗΡΩΝΕΙ το ξήλωμα των υποκλοπών στις τηλεφωνικές συνομιλίες της Κυβέρνησης των αρχηγών Ενόπλων Δυνάμεων, πολιτικών παραγόντων κλπ απο τις αμερικάνικες υπηρεσίες διαμέσου του δικτύου της VODAFONE.

Έχουν βαλθεί να τον ΤΣΑΛΑΚΩΣΟΥΝ με επιθέσεις απο ΜΜΕ, ύποπτους εμπρησμούς σε προεκλογικούς χρόνους (όπως και το 2007), μεγέθυνση σκάνδαλων που πρωταγωνιστεί μια δράκα ΑΠΛΗΣΤΩΝ λειτουργών και που βεβαίως ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρέπει να περιλαμβάνουν έστω και έναν ΑΝΑΞΙΟ κληρικό ώστε να αποδομηθεί η εικόνα και η δύναμη της ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

Ο Καραμανλής έχει μπει ΚΑΡΦΟΣ στο μάτι των ισχυρών της Δύσης και δη των Αμερικανών και των πανίσχυρων φιλοσιωνιστικών και φιλοτουρκικών λόμπι τους.. ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ. Ψηφίστε ΕΘΝΙΚΑ !!!

93 σχόλια:

  1. Δηλαδή η Τουρκία που τους έκλεισε το δρόμο για το Βόρειο μέτωπο στο Ιράκ με συνέπειες γνωστές, τι πληρώνει τώρα; Μάλλον τι εισπράττει; Την αναβάθμισή της και την νομιμοποίηση όλων των εις βάρος μας βλέψεών της;
    ΙοΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παιδιά ότι κι αν λέμε,ότι κι αν κάνουμε η τηλεδημοκρατία θα βγάλει τη δικη της κυβέρνηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιουλιανέ Παραβάτη
    ειλικρινά, δεν θέλω να γίνω απολογητής κανενός, αλλά ο Ερντογάν, όταν έλεγε ΟΧΙ στους Αμερικανούς, ή όταν έλεγε ΝΑΙ στους ρωσικούς αγωγούς, δεν είχε κανέναν πολιτικό ηγέτη ούτε στο κόμμα του, ούτε στην αντιπολίτευση που να του σκάβουν το λάκο και να κάνουν τους καλούς στους Αμερικανούς.
    Όλοι οι πολιτικοί στην Τουρκία υπερθεμάτιζαν πάνω στις επιλογές του Ερντογάν που δυσαρεστούσαν τους Αμερικανούς και τη Δύση γενικότερα.
    Με άλλα λόγια, οι πολιτικοί στην Τουρκία, με τη στάση τους, θωράκιζαν στην ουσία τον Ερντογάν απέναντι σε πιέσεις, θωρακίζοντας στην πράξη την ίδια τους τη χώρα.
    Μπορείς να σκεφθείς τί έγινε στην Ελλάδα;
    -ΟΧΙ ο Καραμανλής στο σχέδιο Ανάν, ΝΑΙ ο Παπανδρέου, εύγλωττη σιωπή η Μπακογιάννη.
    -ΒΕΤΟ ο Καραμανλής στα Σκόπια, σιωπή ο Παπανδρέου και η κ. Μπακογιάννη.
    -ΝΑΙ στους αγωγούς ο Καραμανλής, 'περιβαλλοντικά προβλήματα' ο Παπανδρέου, σιωπή η Μπακογιάννη.
    Τί μηνύματα δίνουν όλοι αυτοί στις ΗΠΑ και τον διεθνή παράγοντα;
    Φάτε τον Καραμανλή και εμείς θα έιμαστε πιο συνεργάσιμοι.
    Γι' αυτό λοιπόν δεν πλήρωσε τίποτε ο Ερντογάν και η Τουρκία και πληρώνει η Ελλάδα και ο Καραμανλής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυρίως ΠΛΗΡΩΝΕΙ την ανεξάρτητη ΕΘΝΙΚΗ στρατηγική και τη συνεργασία με τη Ρωσία σε θέματα αμυντικών εξοπλισμών αλλά κυρίως Ενέργειας.
    Μη ξεχνάμε ότι ο Μπους την επόμενη της υπογραφής της συμφωνίας με την Ρωσία είπε τα εξής: « Πρώτη φορά στην ιστορία μια φίλια χώρα μας φέρθηκε τόσο εχθρικά»
    Από εκεί και μετά αρχίζουν όλες οι επιθέσεις των ΜΜΕ που είναι στο σύνολο τους φερέφωνα ξένων αφεντικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kala re skal gia xazoys mas pairnas;

    ..................

    gia koita th katantia ths oikonomias

    oi amerikanoi ftaine;
    kai ta kanalia;
    mas doyleyeis;

    ...................
    me apogohteyses
    me thn ypopsifiothta soy
    se protimoysa oydetero.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1) Συλληπητηριο τηλεγράφημα για τους νεκρούς τουρκους στρατιωτες απο τους τρομοκράτες του PKK -Μπακογιάννη

    2)Κουμπαριές με τον Ερντογάν-Καραμανλής

    3)Κατάθεση στεφάνου στο μνημείο του Κεμάλ

    4)Βαρκάδα Μπακογιάννη με Γκιούλ στο Βόσπορο μετά το ατύχημα "Ηλιάκη"
    - Μπακογιάννη

    5)Προσγείωση Αεροπλάνου με το σήμα των Σκοπίων στην Ελλάδα

    6)Ανοχή στο Τουρκικό Προξενείο Θράκης

    7)Παραβιάσεις- Σοναρ και πρόσκληση Ερντογάν στα εγκαινία της Ακρόπολης

    8) πρεσβευτής Ελλάδας στην Τουρκία και κατορθωματα του

    Αυτός ο αντίλογος για τα εθνικά θέματα
    Αν είσαι Πρωθυπουργός και σε σέρνει Μπακογιάννη η Χατζηγάκης σε εθνικά θέματα δεν νομίζω ότι είναι δικαιολογία αυτή.
    Ισχύουν τα θετικά που αναφέρει ο φίλος Ανώνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρωτήστε τον ή την κύριο/α Βαλιανάτο/του, για τα θέματα αυτά...κάτι περισσότερο θα ξέρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σιγά!!! μη σκίσει κανά καλτσόν η κυβέρνησή σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμε 17 Σεπτέμβριος 2009 11:09 πμ
    Κανένας δεν μπορεί να περνάει τον άλλον για χαζό όπως λες.
    Τα λάθη που έκανε ο Καραμανλής στη διακυβέρνηση της χώρας είναι υπαρκτά και φυσικά αυτά εκμεταλλεύονται οι διάφοροι παράγοντες για να τον κατραπακιάσουν.
    Δεν είπαμε ποτέ τίποτε γι' αυτά.
    Απλά, υποστηρίζω ότι η ένταση με την οποία δέχτηκε τις επιθέσεις από τα ΜΜΕ για τα υπαρκτά του λάθη, ήταν δυσανάλογη με την περίπτωση Σημίτη, που ολόκληρο το εγγύς περιβάλλον του ήταν βουτηγμένο στο βούρκο (όλοι, μηδενός εξαιρουμένου) και τα ΜΜΕ τον έπαιζαν μέχρι την τελευταία ημέρα.
    Με άλλα λόγια, οι πολιτικοί μας θα πρέπει να καταλάβουν ότι η σκανδαλολογία είναι ο κυριώτερος αντίπαλος και το κυριώτερο όπλο των εντός και εκτός τειχών εχθρών της πατρίδας και να σταματήσουν τα σκάνδαλα και τις ανοησίες.
    Όσο για την υποψηφιότητά μου, δεν είμαι πουθενά υποψήφιος και θα παραμείνω ένας ελεύθερος άνθρωπος, που θα λέει ανεπηρέαστα τη γνώμη του, με βάση το εθνικό συμφέρον, όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι.
    Αν έχεις άλλη άοψη γράφτην και θα δημοσιευτεί, όπως δημοσιεύτηκε το σχόλιό σου.

    φιλικά

    Σάββας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πότε ήταν υποψήφιος και δεν το ξέρουμε ρε φίλε?
    Ο Καραμανλής την έκανε χάλια την οικονομία, ορθόν! Και παραδεκτόν!
    Εαν ανοίξει νήμα για την οικονομία θα δούμε τι θα μας πει ο Σάββας...
    εδώ στην ανάρτηση αυτή είδες κάτι τέτοιο? Για άλλα θέματα μιλάμε...
    Ξύπνα και άσε τους λαϊκισμούς φίλε μου...
    Ο Γιωργάκης ποιός είναι? Ο Χάρυ Πότερ και θα λύδει τα οικονομικά προβλήματα? Εδώ θα είμαστε και θα δούμε...
    Ο Καραμανλής επί των θεμάτων αυτών κρίνετε και βλέπουμε τις απόψεις Παπανδρέου για τα ίδια θέματα.
    Την οικονομία που την είδες?
    Να την δούμε κι αυτήν, λοιπόν και τότε κι εγώ θα σου γράφω τι θέση είχε ο Γιαργάκης για το Σχέδιο Αυνάν...
    Μην παρεξηγηθείς τότε όμως...την δική σου τακτική απλά θα ακολουθήσω...

    Οσο για την υποψηφιότητα του Σάββα, που την είδες?Βρές κάτι άλλο για να εκφράσεις την αντίθεσή σου και όχι τέτοιου είδους βλάκείες....
    Ελεος πια...ένα μπλόκ το έγραψε και το κάναμε και πραγματικότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτα να τα κοιταζουν μερικοι δοκτωρες και εργολαβοι αναλυτες αμυντικων και στρατηγικων δογματων, που εχουν κανει πιπιλα το τεραστιο λαθος της στιγμιαιας στροφης του Καραμανλη προς τους Ρωσους, διασφαλιζοντας τουλαχιστον ενα ισχυρο στρατηγικο παραγοντα που θα υπερασπιζοταν τα συμφεροντα μας.
    Ποτε στην συγχρονη ελληνικη ιστορια , δεν υπηρξε ηγετης που να διαβληθηκε περισσοτερο σε ελαχιστο χρονικο διαστημα, επειδη τολμησε να διαβει τον Ρουβικωνα της γονυκλινους στην Δυση ελληνικης εξωτερικης πολιτικης.
    Ενα ηχηρο μηνυμα και μια παραδειγματικη απαξιωση απο την παγκοσμια δικτατορια, σε οσους τολμησουν στο μελλον να κανουν τα ιδια, σε οσους αμφισβητουν τα σχεδια των υπανθρωπων που κυβερνουν τις τυχες μας και τη ζωη μας.
    Ολοι γνωριζουν τα γεγονοτα….ΟΛΟΙ….ομως σιωπουν, υποταγμενοι στα αφεντικα τους και στα μιαρα σχεδια που σχεδιαζονται ψιθυριστα σε συνωμοτικες συνεδριες, μακρυα απο τη δημοσιοτητα, που απεργαζονται την πληρη διαλυση μας σαν γενος και εθνος…και οσοι το αναφερουν, χαρακτηριζονται σαν γραφικοι συνωμοσιολογοι.
    Αυτα προειδε ο αειμνηστος Λιαντινης και προτιμησε την ηρωικη εξοδο απο τη μιζερια και την ταπεινωση που μας εχουν επιβαλλει σαν καθημερινοτητα οι “συμμαχοι”, με τα εντος Ελλαδος ποικιλοχρωμα φερεφωνα τους, που καταφεραν να διχασουν την ψυχη και να υποβιβασουν την αξιοπρεπεια του καθε Ελληνα στο ναδιρ.
    Σε εμας απομενει να ανοιξουμε τα ματια της ψυχης μας και να αντιδρασουμε .
    Μπορουμε?

    Αλεξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμε 17 Σεπτέμβριος 2009 11:17 πμ
    Αυτή είναι η επιχειρηματολογία σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 'Οντος ο Καραμανλής ξεκίνησε δυναμικά και πιστέυω ότι έκανε κινήσεις με γνώμονα το εθνικό συμφέρον..

    Αλλά, δεν μπορώ να τον δικαιολογίσω στον εαυτό μου, το ότι άφησε ανεξέλενκτο τον Πάκη, Μεϊμαρακη και την Ντόρα...

    Ακόμα, το έθνικο συμφέρον τον επέτασε να ξεκαθαρίσει τα ΠΟΛΥ σημαντικά θέματα, που δρομολογούν την δυναμική που θα έχει στα επόμενα 20-30 χρόνια η Πατρίδα μας(Αγωγοί, Τουρκία, Σκόπια).

    Αυτά δεν τα αφήνεις στον Giorgo, όταν ξέρεις ότι τα έχει ήδη ξεπουλήσει...

    Αυτό πιστεύω ότι θα έκανε ένας έθνικα σκεπτόμενος ηγέτης.
    Βέβαια όλλοι εμείς κρίνουμε χώρις να ξέρουμε το τι μπορεί να σύμβαινει.

    Το ερώτημα είναι, εάν στα περιθώρια του σύστηματος στο οποίο μας έχουν υποβάλει, δεν μπόρει να αλλάξει τίποτα για την σωτηρία του έθνους, τοτέ Ποιός και Πώς θα μπορεί να αντιδράσει για να αποτρέψει την καταστροφή..!!

    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εκτός των άλλων, ο Κωστάκης πληρώνει και τον ενεστώτα χρόνο του πολιτικού του λόγου.
    "Προχωρούμε", "θωρακίζουμε", "μεταρρυθμίζουμε", κ.λ.π.
    Πάντα μιλούσε σε ενεστώτα χρόνο λές και όσα έλεγε γίνονταν εκείνη την στιγμή.
    Ήρθε η στιγμή που φάνηκε ότι ο ενεστώτας είναι μέλλων και παρακείμενος.
    Τώρα επιχειρεί να αποδράσει.

    ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΤΕ.
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΚΟΨΤΕ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΦΥΓΗΣ.
    Αν μη τι άλλο, το διακύβευμα δεν είναι η οικονομία αλλά τα εθνικά συμφέροντα στα οποία είναι καλλίτερος απο οποιονδήποτε άλλον μαζί με τον Παπούλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε 17 Σεπτέμβριος 2009 11:17 πμ

    Αυτή είναι η επιχειρηματολογία σου;

    Πάντως να ξέρεις, δική μου κυβέρνηση δεν ήταν ποτέ.
    Δεν έκανα ποτέ καμία δουλειά με το κράτος, δεν ζήτησα και δεν μου έδωσαν τίποτα και πάντα είχα μια κριτική στάση απέναντι σε ό,τι θεωρούσα ότι είναι λάθος.

    Εν πάση περιπτώσει, αν θέλεις να επιχειρηματολογήσεις, κάντο.
    Εμείς είμαστε εδώ, το βήμα αυτό είναι ελεύθερο και δημοκρατικό, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις.

    φιλικά

    Σάββας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. θυμάται κανένας την επίσκεψη του κινέζου πρωθυπουργού στην Ελλάδα;
    Οχι!!

    Την ίδια στιγμή καιγόταν Η Αθήνα...

    Συμπτωση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι τον ρωτας για τις θεσεις του?
    Δεν βλεπεις?
    Νομιζει οτι το "χρωμα" της κλαδικης θα καλυψει τις αναγκες του, σε οτι αφορα τα παιδια του και το μελλον τους, τα δανεια που εχει στις τραπεζες, τους διορισμους απο το παραθυρο που επιδιωκει σε χρεοκοπημενες Δεκο, να δουλευει 30 ωρες την εβδομαδα με δημοσιουπαλληλικες τετραημερες αργιες εις υγειαν των κοροιδων που φτυνουν αιμα να κρατησουν ζωντανες τις δουλειες που εφτιαξαν, να λατρευει και να υπερασπιζεται τους παρανομους ξενους που εχουν κανει καταληψη και γκετοποιηση στα αστικα κεντρα.
    Ετσι εχει μαθει ο ανθρωπος και παρα πολλοι σαν αυτον, που ξεβολευτηκαν με την πραγματικοτητα.
    Αυτα φυσικα με μια ψηφο και με φραστικους και φανατικα υποβολιμιαιους αφορισμους ,διορθωνονται αυτοματα...ετσι δεν ειναι?

    Αλεξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μετά τις πυρκαγιές, μήπως και η βόμβα στο χρηματιστήριο, το πρωί της ημέρας που ο Καραμανλής δημοσιοποίησε την απόφασή του για τις πρόωρες εκλογές, ήταν το πιο 'χεροπιαστό' και 'ηχηρό' μήνυμα για να τον οδηγήσουν στην απόφασή του αυτή;
    Λέω, μήπως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπορεί κανένας να εξηγήσει ποιός έβγαλε τη φήμη για playstation 3 και dvd ;;

    Ισως αυτό λύσει όλες τις απορίες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Skal δεν διαφωνώ με την τοποθέτησή σου, υπερθεματίζω κιόλας, την πίκρα μου ήθελα να εκφράσω... ίσως μάλιστα είναι και θέμα θέσης οικοπέδου και παραδόσεων... ό,τι και να κάνουμε εμείς εδώ φοβάμαι ότι θα είμαστε στην πρέσσα και στην επιτήρηση, ό,τι και να κάνουν οι Τούρκοι θα είναι στο χάϊδεμα, λόγω γεωγραφικής θέσης. Τα ίδια απασχολούσαν και άλλες κυβερνήσεις όπως του κ. Σημίτη. Θυμάμαι στον Τύπο της εποχής προβληματισμούς του στυλ "τι να κάνουμε να μη μας βλέπει η Αμερική ως αντιπάλους, τι να κάνουμε ώστε να ταυτιστούν τα συμφέροντά μας μαζί της να μη μας κυνηγάει..." Βέβαια από την αξιοπρεπή συμμαχία μέχρι την εξευτελιστική επίκυψη υπάρχει απόσταση!! Ως προς την παράδοση, (με την έννοια της tradition, όχι του surrender) σαν χθες θυμάμαι τον μακαρίτη Τζεμ ερωτώμενο από ξένους δημοσιογράφους κατά τις πρώτες μέρες του Γιουγκοσλαβικού πολέμου αν φοβάται πόλεμο μεταξύ Τουρκίας-Ελλάδος, απήντησε: "Όχι, εφ' όσον η Ελλάδα δεν βγει στο πλευρό της Γιουγκοσλαβίας". Θα το θυμούνται πολλοί... δείχνει ανάγλυφα ότι ο Συμμαχικός-Δυτικός παράγων (διάβαζε ΗΠΑ κυρίως) φοβάται τα ομόδοξα φιλορωσσικά αντανακλαστικά του λαού μας και σίγουρα μέρους της ηγεσίας μας και έχει βάλει επιτηρητή watchdog στην περιοχή την Τουρκία να μας κρατά στον "ίσιο δρόμο"... να αποφύγει κάποια "στραβή" εκ μέρους μας. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για μας με τον σημερινό διεθνή συσχετισμό δυνάμεων και ανακατατάξεων. Βάλε και μέσα σε όλα ότι έχουμε και μια ελίτ που μου θυμίζει τους φεουδάρχες γαιοκτήμονες του Μεσαίωνα που έβλεπαν με κακό μάτι τις ανερχόμενες νέες κάστες εμπόρων επιστημόνων τεχνιτών κλπ που τους απειλούσαν με απώλεια εξουσίας και που εδώ αντίστοιχα προκειμένου να κρατηθεί η οιικογενειοκρατία και η φαυλοκρατία κυνηγάει κάθε παραγωγική νεωτεριστική προοδευτική τάση (οι όροι με Ελληνική έννοια και όχι με την πολιτική) πέρα από "λίγο κρασί λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου..." και έδεσε το πικρό γλυκό...
    ΙοΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Ελληνικός λαός φταίει για όλα, εγώ νομίζω.

    Γιατί τρέχει πίσω από τη Μπακογιάννη (παράδειγμα) και τη κάθε Μπακογιάννη, που δεν προστάτευσε τα εθνικά συμφέροντα.

    Ερώτηση. Αν ο Ελληνικός λαός ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΕ τη κυρία Μπακογιάννη για όλα όσα έκανε, θα τα ξανά έκανε ή ίδια ή άλλος κανείς;

    Ερώτηση. Αν ο Ελληνικός λαός ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΕ τον Παπανδρέου που μόνο να κυβερνήσει θέλει και τίποτα άλλο, θα το ξανά έκανε κανείς από το ΠΑΣΟΚ;

    Ερώτηση. Αν ο Ελληνικός λαός του βάραγε ΣΥΝΕΧΩΣ το καμπανάκι του Καραμανλή θα μας ξανάφερνε τη Μαριέττα με το ζόρι πίσω;

    Και ο Καραμανλής έχει ΜΕΓΑΛΕΣ ευθύνες. Αλήθειες έπρεπε να πει και όταν ήταν στα καλά του. Όχι τώρα που φεύγει.

    Αλλά τις περισσότερες ευθύνες τις έχουμε εμείς που ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ με τη ψήφο μας και τη ΦΩΝΗ μας,

    να υπάρχει:

    - ΕΝΙΑΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    - ΕΝΙΑΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΣΟΝ
    ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

    - ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ
    ΣΤΡΑΤΟ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΚΑΙ
    ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάνω και πέρα από οποιοδήποτε πολιτικό μας πιστεύω, είναι φυσικά η αγάπη μας για την πατρίδα μας.
    Αν νομίζεται ότι ο Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου είναι αυτός που θα διασφαλίσει την συνέχεια της εθνικής μας κυριαρχίας στο Αιγαίο και στην Θράκη, τότε κάντε το πατριωτικό η το κομματικό σας καθήκον και ψηφήστε τον.
    Αφήστε όμως και εμάς που πιστεύουμε το αντίθετο να καταθέτουμε την γνώμη μας.
    Όσο γι' αυτό το ιστιολόγιο που για μένα και πολλούς άλλους είναι μια όαση υγιούς πατριωτισμού, τα κομματικά και οικονομικά και τα λοιπά πέραν των πατριωτικών λίγο μας νοιάζουν.
    Και μη μου πείτε ότι τα οικονομικά καθορίζουν και τα πατριωτικά(Άμυνα, εξοπλισμοί, κτλ)
    δεν είμαι τόσο βλάκας , το γνωρίζω αλλά δεν είμαστε στο οικονομικό χάλι που να επηρεάζονται σε σοβαρό βαθμό αυτά, δόξα τον Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. > ΟΧΙ ο Καραμανλής στο σχέδιο Ανάν<

    Επεκράτησε αυτή η εσφαλμένη εντύπωση, διότι κάποιοι θέλησαν να ξεχαστεί ότι αρχικά ο Καραμανλής είχε αποφανθεί ότι το σχέδιο Ανάν έχει περισσότερα θετικά από αρνητικά στοιχεία. Κατόπιν και προφανώς τη προτροπή του Μολυβιάτη, το γύρισε στο «Η Κύπρος αποφασίζει και η Ελλάς συμπαρίσταται».

    Ειλικρινά απορώ μ’ αυτούς που πάνε να ηρωοποιήσουν τον Καραμανλή για το «βέτο», το οποίο ακολούθησε μετά από δύο βροντερά συλλαλητήρια στην Θεσσαλονίκη και:

    α) Χαμογελώντας, άφησε τον Σρέντερ να αποκαλεί τα Σκόπια «Μακεδονία» στο Βερολίνο και δεν βρήκε ΟΥΤΕ ΜΙΑ κουβέντα να πει.
    β) Με το που εξελέγη πρωθυπουργός την 7/3/2004 και χωρίς να ερωτηθεί, δήλωσε ότι τάσσεται υπέρ της ευρωπαϊκής προοπτικής της Τουρκίας, μία πολιτική που συνέχισε, άσχετα με την αναποτελεσματικότητά της, αλλά σύμφωνη με την επιθυμία των Αμερικανών.
    γ) Ταλαιπώρησε έναν ολόκληρο χρόνο τον κόσμο με το βιβλίο Ιστορίας της Ρεπούση, για να ομολογήσει μετά την ουσιαστική αποτυχία των εκλογών του 2007, ότι είναι ακατάλληλο και πρέπει να αποσυρθεί. Ποιος όμως έχει συμφέρον από την συγγραφή τέτοιων βιβλίων;
    δ) Ταλαιπώρησε έξι μήνες την Ελλάδα με το να στηρίζει τους «Βατοπαιδινούς», για να αναγκαστεί στην συνέχεια να ομολογήσει ότι υπάρχει πράγματι σκάνδαλο, αλλά δεν το είχε ... αντιληφθεί (!!). Σαΐνι δηλαδή.
    ε) Ενώ σαν αντιπολίτευση πήγε και υπέγραψε μετά φανών και λαμπάδων για το δημοψήφισμα του μακαριστού Χριστόδουλου, όταν έγινε πρωθυπουργός το «ξέχασε» το θέμα.

    Θέλετε να αναφέρω κι άλλα;

    Όχι, δεν είναι θύμα ο Καραμανλής της «ρωσικής του στροφής», μία γνώμη που προσπάθησε να διαδώσει ο γέρο-Πασαλάρης από τον «ΕΤ» τότε, μπας και τονώσει το προφίλ αυτού του αργοκίνητου και μάλλον ανύπαρκτου ανθρώπου, ο οποίος βρέθηκε στο τιμόνι της χώρας ελέω ονόματος και μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. συγνωμη, αλλα ορισμενς αποψεις ειλικρινα με αφηνουν αφωνο??δηλαδη τα εγχωρια σκανδαλα τα δημιουργησαν οι αμερικανοι και οσοι δεν θελουν το καλο της ελλαδας???
    δηλ τον καθε καραγκιοζη κομματοσκυλο που κοιταει να βολεψει τον αγραμματο υιο του, τον εβαλαν οι αμερικανοι??
    τις ψευτικες προκυρηξεις θεσεων εργασιας που εχουν προθεσμια/ημερα εναρξης την παρασκευη και ληξης την δευτερα για να βολευτουν οι "δικοι" μας την εφτιαξαν και αυτη οι αμερικανοι??
    τις μιζες και τα λαδωματα πολιτικων , και εδω οι αμερικανοι και οι εβραιοι εβαλαν τα λεφτα στις τσεπες τους??
    τις μιζες του παυλιδη(τον οποιο σημειωτεον κατηγορει αλλος νεοδημοπρατης) και αυτες οι αμερικανοι τις εδωσαν??
    για το βατοπεδιο οι αμερικανοι υπεγραψαν???
    το παραδικαστικο οι αμερικανοι το εστησαν??
    την φοροδιαφυγη οι αμερικανοι την επιβαλλουν???
    λετε ανακαλυψε τις υποκλοπες,,αυτο ελειπε δα να υποκλεπτουν ολη την κυβερνηση και να μην το παρουν ειδηση...αλλα και που το ανακαλυψε τι εκανε???γαργαρα και δεν φταιει κανεις...
    η μαλλον η vodafone υπεκλεπτε απο μονη της για να προηγηθει των αλλων δυο εταιριων της εγχωριας αγορας...
    και επειτα βγαινουν ολοι αυτοι κομμενοι απο τα ψηφοδελτια και λενε μας κοψατε ε??τωρα και εμεις θα ανοιξουμε το στομα μας και θα σας παρουμε ολους στο λαιμο μας..
    δηλαδη ο κλεψας του κλεψαντος!!!!
    ελεος πια!!!!
    κυριοι οσο δεν διορθωνεται η εσωτερικη κατασταση δεν μπορω να χαρισω την ψηφο μου σε κανενα οποια εθνικη θεση/τοποθετηση και αν εχει.. δεν εμπιστευομαι κανενα που ενω δεν μπορει να αντιμετωπισει εσωτερικα θεματα οπως η φοροδιαφυγη και τα σκανδαλα θελει να ασχοληθει με πολυ πιο σοβαρα οπως η εξωετρικη πολιτικη...οτι και αν γινει οποιος και αν βγει παντα αποτυχημενοι θα ημαστε!!!!
    οι διορθωσεις ερχονται εκ των εσω!!αν δεν μπορεις να φτιαξεις τα εσωτερικα σου που οι μονοι αντιπαλοι σου ειναι 5 10 μεγαλοκαρχαριες τοτε τι το θελεις να ασχοληθεις με εξωτερικη πολιτικη που εκει αντιμετωπιζεις λαους ολοκληρους??
    αποψη μου ειναι οτι οταν διορθωθει η εσωτερικη κατασταση στην ελλαδα, τοτε και μονο τοτε θα μπορεσει να υπαρξει αυτο που καποιος αναγνωστης ειπε, συμπνοια και στην εξωτερικη πολιτικη οπως δειχνουν και οι τουρκοι...
    δυστυχως για την νεολαια το να βρεις μια δουλεια και να μην στην φαει καποιο κομματοσκυλο αποτελει το ζειν... τα εθνικα θεματα αποτελουν το ευ ζειν...
    (προς θεου, για ολα αυτα με τα σκαν
    δαλα δεν εννοω οτι οι προηγουμενοι ηταν διαφορετικοι...ειναι και οι δυο σαν την σαγιοναρα με την παντοφλα..η μια σε κοβει..η αλλη σου φευγει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμε 17 Σεπτέμβριος 2009 12:57 μμ
    δυστυχώς, σε κάποια από όσα γράφεις έχεις δίκιο.
    -Όσον αφορά το σχέδιο Ανάν, σημασία έχει η τελική στάση, και η τελική στάση του Καραμανλή ήταν υπέρ του ΟΧΙ, ενώ του Γιώργου Παπανδρέου ήταν ΝΑΙ και μάλιστα απροκάλυπτα, προκαταλαμβάνοντας άκομψα το διάγγελμα του εκλεγμένου προέδρου της Κύπρου.
    -Όσον αφορά την απαθή στάση του απέναντι στον Σρέντερ, έχεις δίκιο, όμως όταν ήλθε η ώρα, το ΒΕΤΟ ήταν ΒΕΤΟ.
    -Η ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας στηρίζεται υπό προϋποθέσεις. Το 2006, από κοινού με τον Τάσο Παπαδόπουλο, χάραξαν τη στρατηγική του παγώματος των Κεφαλαίων και της τριετούς περιόδου για την προσαρμογή της Τουρκίας, που λήγει τον προσεχή Δεκέμβρη.
    -Για το βιβλίο ιστορίας έχεις δίκιο. Αν δεν ήταν η καθολική αντίδραση του λαού θα κυκλοφορούσε κανονικά.
    -Για τους βατοπαιδινούς, έχεις δίκιο, δεν έχω να πώ τίποτα.
    -Για τις ταυτότητες επίσης έχεις δίκιο.
    Όλα όσα αναφέρεις, όμως, δεν αναιρούν τους ισχυρισμούς τυο άρθρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ.

    Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΧΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ.

    ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΝΑ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΕΙ ΞΕΝΑ ΚΑΙ ΕΓΧΩΡΙΑ ΚΕΝΤΡΑ-ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΧΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 60%.

    Η ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΕΘΝΙΚΑ, ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΣΤΕΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΑΜΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ Η Ν.Δ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ.

    ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΘΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΘΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ν.Δ

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΥΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ.

    ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΒΑΣΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ.

    ΜΕΤΡΗΘΗΚΕ, ΖΥΓΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΒΓΗΚΕ ΛΙΓΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΨΟΣ.

    ΚΟΥΡΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμε 17 Σεπτέμβριος 2009 1:11 μμ
    -Τα σκάνδαλα τα δημιούργησαν στελέχη της κυβέρνησης, υπό την ανοχή του Καραμανλή, απλά τα χρησιμοποίησαν ως όπλο όλοι εκείνοι που θίγονται από τη στάση του Καραμανλή σε μείζονα θέματα.
    Ανάμεσα σ' αυτούς είναι και αμερικανικοί κύκλοι.
    -Όσα λες για τον κομματισμό έχεις δίκιο και καλά να πάθουν όσοι λειτούργησαν έτσι.
    -Όσα λές για 'τις μιζες και τα λαδωματα πολιτικων' ναι έχεις δίκιο και καλά να πάθουν όσοι τα έκαναν. Αυτό όμως δεν αναιρεί ότι δεν τα χρησιμοποίησαν για τους δικούς τους λόγους όσοι θέλουν την Κύπρο 'αμπελοχώραφό τους. Και ανάμεσα σ' αυτούς είναι και οι Αμερικανοί και οι Ισραηλινοί.
    -Όσον αφορά το Βατοπαίδιο, τα ίδια με τα παραπάνω.
    -Όσον αφορά το παραδικαστικό, αυτό ήταν μια από τις βαρειές κληρονομιές που κληρονόμησαν από το ΠΑΣΟΚ.
    -Φοροδιαφυγή. Ανικανότητα και διαπλοκη-διαφθορά των πολιτικών
    -Υποκλοπές. Τις έκαναν οι Αμερικανοί, δεν επέβαλε τις ποινές που έπρεπε ο Καραμανλής. Η Βόνταφον έπρεπε να κλείσει για την προδοσία πυο έκανε εις βάρος της Ελλάδος.
    -Ο κλεψας του κλεψαντος!!!! Ναι έχεις δίκιο και όσοι έχουν ευθύνες, να πληρώσουν. Όμως αυτό δεν αναιρεί όσα λέει το άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κυριε καεντεριδη επιμενετε οτι αυτα που εγραψα και εγω και καποιοι αλλοι δεν αναιρουν το αρθρο..
    αληθεια πιστευεται οτι η νδ θα πεσει εξαιτιας της εξωτερικης της πολιτικης και οχι ολων οσων γινονται στο εσωτερικο της χωρας??
    λετε οτι τα σκανδαλα τα εκμεταλλευονται αυτοι που θελουν να ριξουν την κυβερνηση γιατι τους πηγε κοντρα στα εθνικα/διεθνη θεματα..ε και??αυτοι φταινε??εμις δεν θα καναμε το ιδιο σε καθε περιπτωση???
    ο καθενας το συμφερον του κοιταει..
    ας μην εδινε δικαιωματα ωστε να μην μπορουσε να τα εκμεταλλευτει κανενας..
    το αρθρο λεει οτι δεχεται επιθεση για τα σκανδαλα ωστε να τσαλακωθει...
    δηλ επρεπε να τα αποκρυψουν???η μηπως τα σκανδαλα δεν ειναι υπαρκτα αλλα ειναι δημιουργημα φαντασιας..?
    οσο για τις φωτιες δεν κατηγορει κανενας την πυροσβεστικη η το κρατος αω μια φωτια ειναι εκ των πραγματων ανεξελεγκτη και δεν σβηνεται..\ακομα και αν ειναι εμπρησμος απο ξνους πρακτορες οπως αφηνει να εννοηθει το αρθρο...
    αλλα κατηγορω την κυβερνηση γιατι κατεστρεψε την πυροσβεστικη και τα αλλα δημοσια σωματα/υπηρεσιες με ρουσφετολογικες διαδικασιες, γιατι ειναι ανοργανωτοι και γιατι επιτρεπουν αυθαιρετα παρανομα και αλλα μεσα στα δαση...
    και για αυτα φταινε οι εμπρηστες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Από την φύση και τον χαρακτήρα μου δεν συνηθίζω να κάνω τέτοιες αναφορές. Όμως η πρωτοφανής και αναιμική ως ανύπαρκτη παρουσία της απερχόμενης κυβέρνησης, δεν μπορεί να παραμείνει ασχολίαστη. Επικεντρώνομαι στα διπλωματικο-στρατιωτικά, γιατί με αυτά επί το πλείστον ασχολούμαι .Αν δεν υπήρχαν κάποιοι σοβαροί στρατιωτικοί τα τελευταία χρόνια για να περισώσουν κάποια πράγματα, φοβάμαι ότι θα είχαμε προσεγγίσει επικίνδυνα επίπεδα. Οι πολιτικοί προϊστάμενοι των υπουργείων και οι κομματικοί τους κομισάριοι ήσαν εκτός πραγματικότητας , με κάποιους υπουργό Άμυνας(Σπηλιωτόπουλος) να μη μπορεί να χειριστεί βασικά θέματα, με το νυν (Μειμαράκης) να ασχολείται πιο πολύ με το κόμμα και απειροελάχιστα με την άμυνα,με τους υφυπουργούς και των δυο να μη γνωρίζουν τίποτα από αυτά τα θέματα,και μια ομάδα κομματικών εγκάθετων (με εμπειρία στη μέση εκπαίδευση σε φροντιστήρια του Χολαργού, να είναι Πρόεδροι τομέων και υπηρεσιών του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ!!).Δυστυχώς με απλά λόγια, αυτή είναι η πραγματικότητα .Κομματικά όργανα που σε μια πολιτεία όπου θα υπήρχε οριακή αξιοκρατία δεν θα είχαν θέση. Ανύπαρκτοι, εκτός κλίματος κοινωνικών εκδηλώσεων,καμία σχέση με το αντικείμενο κα. Όσο για κάποιους άλλους(ένστολους και μη) παρατρεχάμενους των πολιτικών, τι να πρωτοπούμε!Υπασπιστής των Υπουργών(αξιωματικός των ΤΘ) για 5 χρόνια!Τόσο απαραίτητος!Βαθύς γνώστης!Μόνο στην χώρα μας αυτά. Το υπογράφω .Ταξίαρχος(Συνταγματάρχης από εποχής Σπηλιωτόπουλου) να γυρίζει στο στο Υπουργείο επί 5 και πλέον χρόνια. Αναντικατάστατος!!!!Οι άλλοι στον Έβρο και στα νησιά της ΑΣΔΕΝ, και ορισμένοι σε μόνιμη βάση στη Μεσογείων. Αγωνιστές του κόμματος!Όταν ήρθε ο Σπηλιωτόπουλος ως Υπουργός(αλήστου μνήμης), εμφανίστηκε ένας συμμαθητής του τότε Α/ΓΕΕΘΑ και με κάποιους στρατηγούς/Αρχηγούς ρύθμιζαν κρίσεις ανωτάτων αξιωματικών και αποστράτευσαν άριστα στελέχη των Τάξεων 75-76 της ΣΣΕ. Λίστες που κάποιοι αντιστράτηγοι τότε αισθάνονταν ντροπή. Ο συγκεκριμένος κύριος συμπεριφέρονταν ως συνδιαχειριστής των πάντων και ήθελε να είναι σε όλα τα συμβούλια. Αυτό ήταν το νέο πνεύμα της πολιτικής ηγεσίας. Δεν έφθαναν αυτά. Κάποιοι της ομάδας “Κ”(αφού ο Υπουργός δεν ασχολείτο με την άμυνα) ενεργούσαν ως αντί αυτού .Πήγαιναν σε γραφεία με λίστες ονομάτων για να ρυθμίσουν δεκάδες στρατιωτικά ρουσφέτια για “τα δικά μας παιδιά”.Αυτά μόνο στην χώρα μας συμβαίνουν, γιατί έτσι έχουμε μάθει και γιατί δεν είναι ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση Είναι η σεμνότητα και η ταπεινότητα της απερχόμενης κυβέρνησης Καραμανλή. Την όποια δεν θα θυμάται κανένας, εκτός από τους κομματικούς κομισάριους. Και αυτά στον 21ο αιώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γνωρίζω αξιωματικούς με τεράστιο έργο που αποστράτευτηκαν πρόωρα και άδικα .Γνωρίζω αξιωματικούς που ως Ακόλουθοι Άμυνας στο εξωτερικό ήσαν επαγγελματίες. Και τους αποστράτευσαν οι αρβυλοφύλακες της “παρεούλας” με το βαθμό του Ταξίαρχου .Γνωρίζω αξιωματικό που έγινε αντιστράτηγος επειδή το ζητούσε επιτακτικά ΥΦΕΘΑ!Γνωρίζω αξιωματικούς που μπαινοβγαίνουν στο εξωτερικό με προσόντα, ας μην πω τίποτα….Υπήρξε περίοδος που φώναζες το όνομα Υφυπουργού και ήσαν καμιά 10 συγγενείς στο διάδρομο!Έκαναν κάποια ομιλία και διάβαζαν από μέσα για να μην πούνε καμία ασυναρτησία .Εδώ μόνο συμβαίνουν αυτά, γιατί δεν υπάρχει αξιοκρατία, και γιατί οι πολιτικοί βλέπουν τους στρατιωτικούς , ως “ενδιάμεσους” για την ικανοποίηση των απαράδεκτων αιτημάτων μιας παραπαίουσας εκλογικής πελατο-ομηρίας. Αυτής δυστυχώς που για να προχωρήσεις στους βαθμούς σε καθιστά δορυφόρο άθλιων πολιτικών συμφερόντων. Θα ήθελα να τους έκανα κάποιο σεμινάριο, για το πως κινούνται οι στρατοί στο εξωτερικό. Γι αυτό και δεν εκλαμβανόμεθα σοβαρά. (δεν δίνω δεκάδες παραδείγματα στη δημοσιότητα, για να μην θίξουμε τα εθνικά μας συμφέροντα ).Αξιωματικός (που νομίζει ότι είναι στη ΑΓΡΙΑ ΔΥΣΗ, και είναι πιστολέρο…./βοήθεια μας!!!) εκτιμά ότι “αυτός συλλέγει τις σωστές πληροφορίες για γειτονική χώρα….”(ξανά βοήθεια μας-προσεχώς θα έχουμε πολλά…..)Μυθομανής, φαντασιόπληκτος, σε θέση στο Υπουργείο, και παρασκηνιολόγος. Ούτε Αγγλικά, ούτε τίποτα. Άσχετος .Ούτε διατριβή δεν μπορούσε σε κάποια σχολή να γράψει…Τι να πεις;Τώρα έφθασαν οι τελευταίες ημέρες , μιας υποβαθμιστικής-αλλοπρόσαλλης-προβληματικής περιόδου. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ. Δεν κουράστηκαν ,αλλά μας κούρασαν. Δεν πρόσφεραν και στο τότε όνομα της λαϊκής εντολής, παρεκτράπησαν. Τα πράγματα είχαν παραλύσει .Οι άνθρωποι δεν ήξεραν το αντικείμενο. Το ίδιο και στο ΥΠΕΞ.”Διπλωματία με το μυαλό στην επόμενη ημέρα της καταρρέουσας ΝΔ”.Ούτε ο Νιαγάρας “δεν θα τους ξεπλένει ορισμένους”.Μου έφθασαν και πληροφορίες, για αγορές σε βόρεια προάστια, που σύντομα θα βγούνε σε εφημερίδα από κάποιους…..Και μάλιστα σε εποχή βαρείας λιτότητας και ύφεσης….ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ. Δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να τελειώσω .Παραθέτω μερικά, αφού βιώνουμε τις έσχατες ημέρες της Νεοδημοκρατικής ΠΟΜΠΗΙΑΣ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. *Τα ΑΡΜΑΤΑ ΜΑΧΗΣ ΛΕΟΠΑΡΝΤ στερούνται δεκάδες χιλιάδες βλήματα, και οι ανευθυνουπέυθυνοι δεν έκαναν τίποτα. Έχουμε άριστα άρματα, χωρίς τα απαραίτητα πυρομαχικά. Να τους χαίρονται στις αρμόδιες διευθύνσεις στου Εξοπλισμούς του Υπουργείου.

    *Στις πλείστες διεθνείς και άλλες διασκέψεις οι ομόλογοι των συμμάχων κρατών δεν μας εκλαμβάναν σοβαρά υπόψη .Πηγαίναμε, για να λέμε ότι δίνουμε παρόν .Ούτε μια πρόταση δεν κάναμε .ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Αναιμική πολιτική παρουσία σε κρίσιμες συνόδους των ΝΑΤΟ-ΕΕ. Και βέβαια ατολμία.

    *Καθηγητές φροντιστηρίων από το Χολαργό,βρέθηκαν-ελέω Μειμαράκη- σε ΕΑΒ-Διέυθυνση Εξοπλισμών κα. Άσχετοι με τα αντικείμενα. Έβγαζαν δελτία τύπου για την ανυπαρξία τους. Εγκάθετοι του παραπαίοντος κυβερνητικού κόμματος .Βοηθειά μας!Γιατί μη μου πει κάποιος ότι γνώριζαν αμυντική βιομηχανία-στρατιωτική διπλωματία ή κάτι άλλο. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ .Καιρός να επιστρέψουν στις εξισώσεις και ανισώσεις .Και στην αναλυτική γεωμετρία!Έχουν ενδιαφέρον.

    *Αλλά εκείνος ο επικεφαλής των εξοπλισμών , θα πρέπει να του δοθεί βραβείο αδράνειας-απραξίας κα. Πρέπει να καθιερωθεί. Τα τελευταία χρόνια παρέλυσε η αμυντική μας βιομηχανία. Με μικροεξαιρέσεις δεν κάναμε αγορές. Έγιναν βέβαια ρουσφέτια .Αλλά σε μάτην. Δεν φθάνουν. ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΑΦΕΝΤΗΣ ΛΑΟΣ.ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

    *Έκαναν για χάρη κομματικών σκοπιμοτήτων τη στρατιωτική θητεία ΑΣΑΝΣΕΡ προς τα κάτω .Είναι σοβαρή χώρα αυτή;Με τόσα δημογραφικά προβλήματα. Την ώρα που προτείνονταν τέτοιες “καφενειακές” λύσεις , θα έπρεπε να είχαν παραιτηθεί άπαντες. Μόνο τη λεβεντιά έχουμε, αλλά αρχίζει να γίνεται “είδος προς εξαφάνιση”.Δυστυχώς.

    *Τι μυαλά και αυτοί!Εκείνη την απίστευτη διετία 2004-2006, άνοιξαν Κέντρα Εκπαίδευσης σε όλους τους νομούς. Τι ήταν αυτό;Εξυπηρέτηση πολιτικών σκοπιμοτήτων .Πόσο στρατό έχουμε;Φτάσαμε στο κωμικοτραγικό σημείο να μεταφέρουμε το Κέντρο Στρατονομίας από την γειτονιά μου στη ΚΑΡΔΙΤΣΑ!Μου θύμισε και ένα πρώην Αρχηγό της ΝΔ που φώναξε κάποτε ΚΑΡΔΙΤΣΑ-ΚΑΡΔΙΤΣΑ!.Ήθελε η Αναγέννηση να πάρει το πρωτάθλημα, αλλά ατύχησε!Φαίνεται του έφταιγαν οι Αμερικάνοι στην πορεία!.Άλλα έφταιγαν. Ήθελαν Κέντρα Εκπαίδευσης για “να έχουν πελατεία οι βουλευτές”.Να πάνε να δούνε στο εξωτερικό τι ισχύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. *Καλά τι μυαλά και αυτά με τις προτάσεις για αγορά Ρώσικων όπλων. Από ποιο πλανήτη, άλλου γαλαξία μας εμφανίστηκαν .Φαίνεται τους άρεσε ο παπαρούνας ο Τσάβες(γραφική φιγούρα), και κάτι Μεσανατολίτες. Τους εντυπωσίασε το “ξανθό γένος” και οι ματιές του Καγκεμπίτη της νυχτερινής ΜΟΣΧΑΣ. Αλλά δεν ξέρανε οι δικοί μας να χορέψουν ΚΑΛΙΝΚΑ-ΚΑΖΑΤΣΚΑ(στις λευκές νύχτες της Μόσχας), αλλά επί Σπηλιωτόπουλου τους καταγράψαν σε VIDEO!.Μεσάνυχτα στη Μόσχα!(όχι από την Ορχήστρα του JAMES LAST, αλλά από κάτι ερασιτέχνες).Η απόφαση για τα BMP-3 είναι απαράδεκτη .Είναι αποτέλεσμα λεόντειας υπέρ του Καγκεμπίτη κάλυψης. Το ίδιο και ο Μπουργκάζ-Αλεξανδρούπολη .Δεν μας συμφέρουν. Άμεση επαναδιαπραγμάτευση ή και ακύρωση. Το είπε ο Γιώργος .Α. Παπανδρέου στη ΔΕΘ.(για τον αγωγό).Εμείς δεν θα γίνουμε “σωσίβια του Καγκεμπίτη της Δρέσδης”.Οι εμπειρίες με τους Μοσχοβίτες είναι τραγικές .Η χώρα είναι ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ και στο ΝΑΤΟ.

    *Στο θέμα του Αφγανιστάν , η μη-διάθεση επιπρόσθετων δυνάμεων μας έχει εκθέσει ανεπανόρθωτα στη Συμμαχία. Ή είσαι στο ΝΑΤΟ ή δεν είσαι. Τι φοβικά συμπλέγματα είναι αυτά;Ή είσαι Υπουργός και αναλαμβάνεις ευθύνες ή παραιτείσαι και πας κάπου αλλού. Αλλά εδώ οι άνθρωποι δεν έχουν αντιληφθεί τι παίζεται στο Αφγανιστάν, είναι δυνατό να περιμένω κάτι άλλο;Ανύπαρκτη παρουσία μέχρι αναιμική από ερασιτέχνες.

    *Σε όλα τα θέματα δεν είχαμε λόγο. ΑΝΤΙΠΥΡΑΥΛΙΚΗ ΑΜΥΝΑ-ΚΥΒΕΡΝΟΑΜΥΝΑ-ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΝΕΟ ΝΑΤΟ-ΣΧΕΣΕΙΣ ΝΑΤΟ-ΕΕ-ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ -ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΚΟΣΟΒΟΥ-ΚΛΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ/ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ-ΔΙΑΚΛΑΔΙΚΟΤΗΤΑ-ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ-ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗ κα. Ούτε μια πρόταση. Ξέχασα ότι έχουμε και την προεδρία του ΟΑΣΕ(έτσι λένε) και εκεί βέβαια διαπρέπουμε….Ως συνήθως .Καλά να μην πω , ότι”οι άνθρωποι δεν πήρανε είδηση ότι ξεδιπλώθηκε και η νέα τρομοκρατία, και έχουν χάσει τα αυγά και τα καλάθια”ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ.

    Για την ανυπαρξία, τον απύθμενο κομματισμό, την αδιαφορία, την αναιμική πολιτική συμπεριφορά,την αποδυνάμωση στους εξοπλισμούς, τα φοβικά συμπλέγματα, την αναξιοκρατία, και την παντελή έλλειψη πολιτικής κατεύθυνσης,έγραψαν ιστορία. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ. Όχι άλλοι πειραματισμοί .Απαιτείται σοβαρότητα .Εξειδίκευση. Αξιοκρατία. Μια πραγματική πολιτική .Μια πολιτική και στρατιωτική στρατηγική για τον 21ο αιώνα .Δεν μπορεί για κομματικές εξυπηρετήσεις να τοποθετείς Αντιστράτηγο στο Νατοϊκό NDC-GR στη Θεσ/κη που να μην γνωρίζει Αγγλικά .Πως θα πάει σε Νατοίκές Διασκέψεις των Χερσαίων Στρατηγείων του ΝΑΤΟ;(πχ ALCC-επαφές με ARRC-Στρατηγεία ΜΙΛΑΝΟΥ-ΚΩΝ/ΠΟΛΗΣ κα).Είπα ότι δεν θέλω για προφανείς λόγους δεν θέλω να περάσω σε λεπτομέρειες. Έχω 125 περιπτώσεις ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ που “θα άναβαν φωτιές”.Και όχι άλλες πυρκαγιές, γιατί ήταν τραγική η εικόνα της κυβέρνησης, και θα “πήγαινε ο τόπος περίπατο”.Ευτυχώς ήρθε η πιο μεγάλη ώρα .ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμε 17 Σεπτέμβριος 2009 1:41 μμ
    Ναι, επιμένω ότι όσα αναφέρεις εσύ και κάποιοι άλλοι σχολιαστές, δεν αναιρούν το άρθρο.
    Κανείς δεν είπε ότι η κυβέρνηση Καραμανλή δεν έκανε λάθη.
    Το αναφέρω παραπάνω.
    Πάντως, επιμένω ότι, παρόλα αυτά, στο Κυπριακό, το Σκοπιανό και τα ενεργειακά, ο Καραμανλής ενόχλησε, ενώ οι άλλοι πολιτικοί είτε πήραν ανοιχτά θέσεις που δεν ενόχλησαν, εγγράφοντας υποθήκες για το μέλλον, είτε τήρησαν εύγλωττη σιωπή (πίσω από κλειστές πόρτες φαντάσου τί θέσεις πήραν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο Καραμανλής πληρώνει… την αναγνώριση των Σκοπίων με το όνομα Μακεδονία από τις Η.Π.Α. Πληρώνει… τις απευθείας αναθέσεις οπλικών συστημάτων στους «φίλους μας» τις Η.Π.Α. Πληρώνει… την υπουργό εξωτερικών του κ. Μπακογιάννη για τις εθνικά επικίνδυνες θέσεις της και τις εξαρτίσεις της από τους Αμερικανούς. Πληρώνει τον άσχετο Υπ. Αμύνης Μεϊμαράκη που έχει αφήσει τους Τούρκους να αλωνίζουν σε όλο το Αιγαίο και έχει διαλύσει το στράτευμα (παραγγελίες, ανταλλακτικά, 9μηνο κ.λπ.).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στα χρόνια της εφηβείας μου είδα μια Ελλάδα που ήθελε εθνική ανεξαρτησία να δίνει την εξουσία σε ένα κόμμα που ενσάρκωνε τις ελπίδες της αυτές για οχτώ ολόκληρα χρόνια. Αυτό το κόμμα μέσα από υπόγειες διαδρομές έχει τώρα για αρχηγό του ένα άνθρωπο που φέρνει στην Ελλάδα και στην πολιτική σκηνή το περίφημο σύνθημα «ανήκουμε εις την δύσης» που φυσικά όταν ειπώθηκε υπήρχαν πολιτικοί λόγοι για να υποστηριχτεί. Αν τότε υπήρχαν πολιτικοί λόγοι ανάγκης σήμερα είναι της συνειδητής επιλογής και με ένα εντελώς χυδαίο τρόπο μας λένε ότι πρέπει να γυρίσουμε ξανά στην εξάρτηση και την υποταγή του μετεμφυλιακού Ελληνικού κράτους του ‘50 με ακόμα ποιο κτηνώδη τρόπο «για να μην πάθουμε κακό…». Αυτή την φορά πρέπει να υποβάλουμε την υποταγή μας στον αντιπρόσωπο του αμερικανικού συστήματος ασφαλείας στην περιοχή μας που είναι η Τουρκία. Παραδιδόμενοι έτσι στις αμερικανικές επιθυμίες αμαχητί.

    Αυτοί που πιστεύουν ότι όλα αυτά θα περάσουν ασχολίαστα και δίχως να καταδειχτούν στον ελληνικό λαό απ’ αυτό το βήμα ώστε να κάνει τις συνειδητές επιλογές του κάνουν λάθος. Αν αυτοί οι κύκλοι επιθυμούν οι έλληνες να ομφαλοσκοπούν και να μένουν μονίμως σε μια κατάσταση όπου δεν θα νοιάζονται για τίποτα πέρα απ’ την αυλή τους και τα πέντε ευρώ τον μήνα παραπάνω στην τσέπη τους δεν θα τους κάνουμε την χάρη. Έχει αποδειχτεί ότι όποιος κοιτάζει μόνο την πάρτη του στο τέλος το πληρώνει με την ίδια την ζωή του. Οι 70 νεκροί του Αυγούστου του 2007 αυτό λένε. Οι τεράστιες καταστροφές του Δεκέμβρη του 2008 αυτό λένε.

    Ποιος μπορεί να φορτώνει στο θύμα τις παρακολουθήσεις τηλεφώνων; Ας το πάρουν απόφαση αυτοί που επιχειρούν να διαστρέψουν την πραγματικότητα ότι γεγονότα όπως ότι οι ταραχές με τους μουσουλμάνους, και όλες οι κεκαλυμμένες επιχειρήσεις δεν θα είναι «κεκαλυμμένες» θα γίνουν ακάλυπτες ώστε να γνωρίζει ο ελληνικός λαός ποιοι τις σχεδιάζουν ποιοι τις υλοποιούν και που αποσκοπούν. Πίσω απ’ όλα αυτά υπάρχει ένα όνομα και αυτό είναι «Αμερική». Πίσω απ’ όλα αυτά υπάρχουν εμπαθείς και «χρήσιμοι ηλίθιοι» που παντελώς ανίκανοι θέλουν να ανέβουν σε θώκους με ξένες πλάτες και μάλιστα φανερά πλέον. Ως εκεί έφτασε η αυθάδεια.

    Όσο για όλους αυτούς που θέλουν να δημιουργήσουν ένα κλίμα ότι επιστρέφουν στην εξουσία με «γιούργια». Ας προσέξουν γιατί μπορεί να χάσουν την εξουσία από εκείνους που δεν υπολογίζουν. Δηλαδή απ’ τους ίδιους τους βουλευτές που αυτοί θα προωθήσουν. Γιατί πέρα απ’ τα ατομικά συμφέροντα ο έλληνας μπορεί να σκεφτεί και να βάλει σε προτεραιότητα και τα συλλογικά συμφέροντα αυτού του έθνους. Η πορεία αυτού του κράτους είναι απόδειξη για αυτές τις κουβέντες μου. Το παιχνίδι τους ξέφυγε απ’ την στιγμή που έγινε τόσο βρώμικο. Αλλά ας μην ελπίζουν οι εφησυχασμένοι ότι θα αφήσουμε σε ησυχία την συνείδησή τους εδώ θα είμαστε για να τους τσιγκλάμε μέχρι να ξυπνήσουν.-

    Ελευθέριος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @skal
    Διάβασα την θέση σας, σχετικά με την ΜΗ αντίδραση του Καραμανλή γιά το βιβλίο της Ιστορίας και, θέλω να θέσω το ζήτημα υπό μία άλλη σκοπιά :

    Την εποχή των κινητοποιήσεων γιά το βιβλίο Ιστορίας(; ) της Στ' Δημοτικού, ο Καραμανλής άφησε πράγματι το θέμα να σέρνεται γιά έναν και πλέον χρόνο.

    Αυτό, είχε ως συνέπεια την ομογενοποίηση του πατριωτικού χώρου (σκορποχώρι μέχρι τότε) και την ανάδειξή του ως αυτοτελούς πόλου.

    Όταν οι εθνομηδενιστές, κατάλαβαν ότι ο Καραμανλής άφηνε το θέμα να σέρνεται, όχι γιατί ήθελε να παραμείνη το βιβλίο αλλά γιά να ριζοσπαστικοποιήση τον πατριωτικό χώρο, άρχισαν να πιέζουν και οι ίδιοι γιά την απόσυρσή του, θεωρώντας ότι η περαιτέρω παραμονή στην επικαιρότητα, θα εξαφάνιζε τελείως τις επλίδες γιά μελλοντική επαναφορά του θέματος, μίας και όλη η κοινωνία πλέον θα ήταν πολύ υποψιασμένη.
    Στο εξής, κάθε σχολικό βιβλίο που θα εκδίδεται, θα μπαίνει στο μικροσκόπιο από πολύ περισσότερους.

    Αν, αποφάσιζε αμέσως, τότε, θα έπρεπε να διώξει και την Γιάννακου και το θέμα δεν θα προλάβαινε να λειτουργήσει δομικά εντός της κοινωνίας. Απόδειξη, το γεγονός ότι η Γιάννακου μαυρίστηκε στις επόμενες εκλογές.

    Τώρα, ποιά συμφέροντα του επέβαλαν να την βάλει στο Ευρωψηφοδέλτιο και τώρα στο Επικρατείας όπως φημολογείται, ο θεός και η ψυχή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Για τον αγωγό να πούμε ότι εάν δεν λυθούν περιβαλλοντικά προβλήματα, δεν πρόκειται να γίνει στον αιώνα τον άπαντα, διότι το Συμβούλιο της Επικρατείας παγίως κρίνει το οικοσύστημα ως ανώτατο εθνικό συμφέρον πολύ αιτιολογημένα μάλιστα. Επίσης σκεφτήκατε ότι ο αγωγός μπορεί να γίνει και όργανο εξωτερικής πολιτικής ώσπου να δημιουργηθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τι έγινε τελικά με το δικαστήριο της Μονής Βατοπεδίου; Μήπως το κέρδισε και τώρα οι κάτοικοι της περιοχής δεν έχουν τίποτα;
    Η συγγραφή βιβλίων μήπως ήταν με σύμφαση που έπρεπε να πραγματοποιηθεί; Μην ξεχνάμε ότι την ομάδα Ρεμπούση την έχει υποψήφιους ο ΓΑΠ στις ευρωεκλογές.
    Για την οικονομία, το έλλειμμα ήταν ένα ποσό συν τα χρέη (εξοπλισμοί, ολυμπιάδα, τοπική αυτοδιοίκηση, επιδοτήσεις ένα χρόνο πριν) με αποτέλεσμα να είναι κοντά στα τωρινά επίπεδα.
    Δυστυχώς για την Ελλάδα οι αξίες άλλαξαν «όποιος κλέβει είναι ο μάγκας αρκεί να μην τον πιάνουν». Δεν υπάρχει τα πήρε αλλά τα «έκλεψε» από την Ελλάδα δηλ. από εμάς. Όμως ποιο κόμμα είναι υπεύθυνο για αυτές τις αλλαγές στις αξίες;
    Ο Καραμαλής είναι κυρίως ευρωπαϊστής και αυτό μπορείτε να το δείτε από τις συμφωνίες που κάνει. Εξοπλιστικά προγράμματα κυρίως από Ευρώπη.
    Δηλ αν έρθει το Πασόκ θα σταματήσουν τα βολέματα ή όλα τα βολέματα θα περνάνε από την βάση του Πασόκ. Η ΝΔ δεν έκανε βάση και αυτό όχι γιατί δεν μπορούσε (δεν είναι δύσκολο) αλλά γιατί δεν ήθελε, και μην ξεχνάμε ότι βόλεψε περισσότερους μη νεοδημοκράτες από ότι νεοδημοκράτες.
    Και για να μην ξεχνιόμαστε την κάθαρση ο ΓΑΠ την έκανε επιλεκτικά (Βενιζελικούς) ενώ για τους άλλους γαργάρα (δείτε Παπακωνσταντίνου), και ας είναι στην αντιπολίτευση που μπορεί να το κάνει πιο εύκολα.
    Για τα εθνικά συμφέροντα μπορείτε να δείτε τους υποψηφίους στη Ροδόπη και να συγκρίνετε?
    Πόσοι Έλληνες είναι έτοιμοι να ψηφήσουν για το καλό της Ελλάδας με αντικειμενικά κριτήρια και όχι για μικροπορσωπικούς λόγους; Ακόμα και να μην έχει πρόβλημα ο Έλληνας θέλει κάποιον δικό του να νοιώθει δυνατός «ξέρεις ποιος είμαι εγώ;». Πρώτα πρέπει να αξιολογήσουμε τους εαυτούς μας και μετά να ψηφίζουμε για αυτό που θέλουμε. αν θέλουμε μικροσυμφέροντα δεν φταίνε οι πολιτικοί αλλά εμείς που ψηφίζουμε με αυτά τα κριτήρια γιατί ψηφίζουμε ανθρώπους σαν και μας. Όταν αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο ψηφίζει και λειτουργεί ο Έλληνας θα μπορέσει να διεκδικήσει περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εκείνο που πληρώνει ο κωστάκης με την ήττα στις εκλογές και τη μεταβίβαση της εξουσίας στο γιωργάκη το πληρώνουμε όλοι οι έλληνες πολύ βαρύτερα, στο πετσί μας πολλά χρόνια τώρα. Είναι η επιπόλαιη νοοτροπία "και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ !"
    Αυτή η ασόβαρη τολμώ να πω στάση που είναι γενικευμένη στα ηγετικά στρώματα θεωρείται "πολιτική" και έχει υποκαταστήσει πλήρως ακόμη και την άσκηση διοίκησης. Κανείς δεν πληρώνει για τίποτα ότι και να γίνει υπάρχουν μόνον "πολιτικές ευθύνες" . Ετσι αυτή η "πολιτική" θεωρείται ικανή να αντιμετωπίσει όλα τα ζητήματα γι αυτό δεν λαμβάνονται άλλα μέτρα, ασφάλειας φερ' ειπείν. Δεν επέβαλε κάτι στους αγγλοαμερικάνους ο κωστάκης με τον Βουλγαράκη στην υπόθεση των υποκλοπών, ιδίως δεν επέβαλε την ασφάλεια των επικοινωνιών, ούτε καν το πρόστιμο στη Βόδιφων. Ο εξωθεσμικός παράγοντας συνέχισε να επιβάλεται παντού και να εξαπλώνεται η αυθαιρεσία σε βάρος όλων μας.
    Η θωράκιση της χώρας, δηλαδή, τα ελληνικά στεγανά στις ζωτικές υπηρεσίες, η υπευθυνοποίηση και η οργάνωση του κράτους, η σταθερότητα στους βασικούς θεσμούς, η εθνικά ισορροπημένη εξωτερική πολιτική, είναι ο μόνος δρόμος σωτηρίας για το ρωμέϊκο, τον οποίον κανεις από τους πολιτικούς μας δεν είναι πρόθυμος να ακολουθήσει. Ιδίως η αριστερά δεν είναι έτοιμη να αναλάβει την ευθύνη των λόγων της, τώρα όπως και πριν. Διότι σε μια τέτοια περίπτωση γνωρίζουν καλώς πως παίζεται κάτι παραπάνω από το πολιτικό κόστος και η καρριέρα τους. Οι αντίπαλοι αυτής της πορείας, οι "σύμμαχοι" με τους νεογενίτσαρους έγιναν αμείλικτοι. Θά 'λέγα πως ΑΠΟΘΗΡΙΩΘΗΚΑΝ δρώντας παντεςλώς ανενόχλητοι τόσα χρόνια στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας...

    ΥΓ. Από άλλο σχόλιο για τις προθέσεις του κωστάκη.
    Ανοιξε ο κωστάκης τη φάκα, λετε, με την προκήρυξη εκλογών, δάγκωσαν το τυρί της εξουσίας και της ρεμούλας οι πασόκοι και η παγίδα κλείνει με νέες εκλογές το νέο έτος, όπου θα γκρεμοτσακιστούν έχοντας φέρει σε απόγνωση το πανελλήνιο. Ενα σύντομο διάλειμα δηλαδή, για να τα δώσουμε όλα σε αμερικάνους, τούρκους, σκοπιανούς, παράλληλα να πουληθούμε σκλάβοι πλέον στους νταβάδες και στις τράπεζές τους για ένα πιάτο μεταλλαγμένης τροφής κι ένα κινέζικο κουρέλι.
    Ναι, μετά θα περιμένουμε ως σωτήρα τον κωστάκη, ξέρει αυτός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ..απο Κυπρο ψηφιζουμε Κωστακη που δεν μας πουλησε το 2004 οπως το σπαστικο ο τζεφρυς.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 17 Σεπτέμβριος 2009 2:56 μμ
    "Η νέα δημοκρατία βόλεψε περισσότερο τους μη νεοδημοκράτες"...Πού ζείτε κύριε, πού ζείτε. Είστε εκτός πραγματικότητας πολύ απλά ή θέλετε να αφήσετε εντυπώσεις. Ό, τι γινόταν επί ΠΑΣΟΚ έγινε σο πολλαπλάσιο με την ΝΔ, γιατί λέτε ό,τι να'ναι;;;Για την κατάργηση του ΣΔΟΕ, τις "συνεντεύξεις" του ΑΣΕΠ, για τις μετατάξεις στον στρατό που και καλά καταργήθηκαν (χαχα), αυτά είναι αθώα με τους στημένους διαγωνισμούς. Έλεος πια, είναι όλοι τους σάπιοι. Το σύστημα στην Ελλάδα όχι μόνο δεν άλλαξε επί ΝΔ, αλλά πήρε κι άλλο κατηφορικό δρόμο. Τι λέτε; Εγώ θα σας πω μόνο το εξής και περιμένω να απαντήσετε με το χέρι στην καρδιά: Όποιος λέει ότι η ΝΔ τα πήγε καλά (όπως και παλαιότερα το ΠΑΣΟΚ), έχει υστεροβουλία, διότι κάπου βολεύτηκε με κάτι, αλλιώς πρέπει να επισκεφθεί επειγόντως οφθαλμίατρο. Πού ζείτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πληρώνει την αδράνεια και την ανικανότητά του. Εδώ ακόμα και τώρα τα ΜΜΕ τον υποστηρίζουν και κάποια έσπευσαν φοβούμενα την ήττα του να αλλάξουν κάπως. Από ποιους το πληρώνει; Οι ΗΠΑ θα ψηφίσουν; Ο ΛΑΟΣ ξέρει γιατί δεν τον ψηφίζει, εκτός εάν βλέπετε ότι τα ΜΜΕ τον πολεμούσαν...(!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο Καραμανλής απλά θέλει να κερδίσει για την καρέκλα. Αν ήταν τόσο ευαίσθητος στα εθνικά θέματα, για την πατρίδα, για ποιο λόγο έβαλε πάλι τον Αχμέτ Ιλχάν υποψήφιο στην Θράκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Aνώνυμε 17 Σεπτέμβριος 2009 3:09 μμ
    για να δεις ποιός βόλεψε ποιόν, ρίξε μια ματιά στην ΑΔΕΔΥ.
    Το 75% είναι ΠΑΣΟΚ.
    Αυτό τί σημαίνει;
    Αυτό σημαίνει ότι το 75% των δημοσίων υπαλλήλων είναι ΠΑΣΟΚ, άρα τους διόρισε το ΠΑΣΟΚ.
    Εκτός κιαν θέλεις να πείς ότι τους διόρισε η ΝΔ και μόλις μπήκαν στο κράτος, ανακάλυψαν την ιδεολογική και πολιτική ανωτερότητα του ΠΑΣΟΚ.
    Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι και οι κομματικοί της ΝΔ δεν προσπάθησαν να βολέψουν τα δικά τους παιδιά με άθλιες διαδικασίες.
    Ό,τι και να έκαναν όμως, η φαυλότητα των πρασινοφρουρών δεν πρόκειται να ξεπεραστεί εις τους αιώνας των αιώνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμε 17 Σεπτέμβριος 2009 1:51 μμ
    για την ποιότητα και το ποιόν των υπουργών άμυνας των κυβερνήσεων Καραμανλή, σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο και λίγα λες.
    Κομματισμός και αναξιοκρατία.
    Κορομάντζος, Βασιλάκος και σια, διέπραξαν εθνικά εγκλήματα υπό την κάλυψη του Μεϊμαράκη.
    Όποιος υπουργός κατορθώσει να αποκομματικοποιήσει τις ένοπλες δυνάμεις και να εφαρμόσει καθεστώς αξιοκρατίας, θα έχει επιτελέσει εθνικό έργο και θα τον γράψει η ιστορία.
    Πάντως, την επόμενη της προκήρυξης των εκλογών, ο αρχηγός ενός κλάδου των ενόπλων δυνάμεων και τρεις αντιστράτηγοι πήγαν στην Ιπποκράτους, στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ.
    Όταν κάποιος τους κατέκρινε, είπαν ότι τους κάλεσαν, γι' αυτό πήγαν.
    Ό,τι και να πιστέψεις, το ένα χειρότερο από το άλλο.
    Ο απόστρατος αντιστράτηγος που είναι στο γραφείο του Καχριμάκη και τον βοηθάει στο 'ασφαλίτικο' έργο που επιτελεί, το 2004, παραμονές εκλογών,ενώ ήταν δεδηλωμένος πρασινοφρουρός, πήγε με τη στολή στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας και δήλωσε στον Σταϊκούρα έτοιμος να υπηρετήσει τη Νέα Δημοκρατία.'
    Όταν τον αποστράτευσαν, ξαναπήγε στο ΠΑΣΟΚ, στον Καχριμάκη.
    Να τους χαιρόμαστε και τους μέν και τους δε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Παλιότερα σε ανύποπτο χρόνο, μόλις τα πράσινα παπαγαλάκια είχαν αρχίσει να μιλάνε για "Γαλάζια" ΕΡΤ και κουραφέξαλα είχα κάνει την ακόλουθη τοποθέτηση:

    "Στα 4 χρόνια της διακυβέρνησης από τη Νέα Δημοκρατία στα συνέδρια της ΓΣΕΕ μειώθηκε η δύναμη της ΠΑΣΚ από 22 έδρες που διατηρούσε τα τελευταία 13 χρόνια, σε 21… ενώ η ΔΑΚΕ, νομίζω για πρώτη φορά στα χρονικά, έφτασε τις 12!

    Στις περισσότερες ΔΕΚΟ μάλιστα, απ’ όσο γνωρίζω, η ΔΑΚΕ σε εκλογικά ποσοστά δεν ξεπερνά το 20%. Η αποθέωση της «γαλάζιας λαίλαπας» είναι στην ΠΟΣΠΕΡΤ όπου η ΔΑΚΕ δεν ξεπερνά το 6%!

    Αυτά είναι τα αποτελέσματα της 20ετούς διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, και η εκλογική αναντιστοιχία που το σύστημα ΠΑΣΟΚ δημιούργησε ανάμεσα στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ και το ΔΗΜΟΣΙΟ!

    Άλλωστε, σε αντίθεση με τα συνδικάτα, πώς μια κοινωνία σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις (Εθνικές Εκλογές / Ευρωεκλογές / Εκλογές Αυτοδιοίκησης) από το 2004 και μετά φέρνει ΠΑΝΤΑ πρώτη τη Νέα Δημοκρατία και τις παρατάξεις / συνδυασμούς που πρόσκεινται σε αυτή;

    Μπορεί κάποιος που ασχολείται με τα μαθηματικά και την στατιστική να εξηγήσει πως ένα υποσύνολο της κοινωνίας, η ΓΣΕΕ, έχει αντιδιαμετρική εκλογική συμπεριφορά από την ίδια την κοινωνία;

    Ο μόνος συνδικαλιστικός χώρος που το ΠΑΣΟΚ και η αριστερά δεν κατάφερε να αλώσει, είναι ο φοιτητικός συνδικαλισμός κι αυτό διότι εκεί πολύ απλά δεν μπορούσαν να διορίσουν τους Φοιτητές στις Σχολές. Κι αφού δεν μπόρεσαν να ελέγξουν τον φοιτητικό συνδικαλισμό, φρόντισαν να απαξιώσουν μεθοδικά την ΕΣΕΕ και την ΕΦΕΕ…

    Όχι πως το ΠΑΣΟΚ δεν προσπάθησε με την αλλαγή του νόμου πλαισίου στην πρώτη κιόλας διακυβέρνηση Α. Παπανδρέου να αλώσει τις διοικήσεις των Τεχνολογικών και Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων χρησιμοποιώντας τους φοιτητοπατέρες μέσο της «συνδιοίκησης», άρα της «συνδιαλλαγής», άρα της «διαπλοκής»!

    Κι αυτό έγινε πολύ απλά, διότι την εποχή εκείνη, μεσουρανούσε η ΠΑΣΠ και η αριστερά. Τότε κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει την ραγδαία άνοδο των ποσοστών της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ…"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Το ΠΑΣΟΚ είναι ένα κόμμα με έντονα αντιδημοκρατικά-φασιστικά χαρακτηριστικά, τα οποία καλύπτει ή μάλλον κάλυπτε ως τώρα με ένα πέπλο έπαναστατικότητας'.
    Φασιστοειδή που άλωσαν τον κρατικό μηχανισμό, για να εκδικηθούν υποτίθεται τη δεξιά, που τους αδικούσε τόσα χρόνια.
    Το κακό για τη χώρα είναι ότι έχωσαν όλους τους αγράμματους και διέλυσαν τον κρατικό μηχανισμό.
    Η Ελλάδα, μέχρι τη δεκαετία του 80, είχε κράτος, έστω κιαν κάποιος θέλει να το χαρακτήριζε δεξιό, πάντως είχε κράτος που λειτουργούσε.
    Με τους πασόκους, διαλύθηκε το σύμπαν και άντε να το ξανχτίσεις τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. όσον αφορά τις πυρκαγιές του 2007,είχε ακουστεί από το εσωτερικό του προεδρικού μεγάρου,πως ο πρόεδρος Παπούλιας προειδοποίησε αυστηρότατα τον ΓΑΠ διότι έφτασαν στα αυτιά του κάτι ψιλοι πως το Πασοκ γενικότερα και ο λαλιώτης ειδικότερα είχαν πολύ μεγάλο μερίδιο ευθύνης για το ολοκαύτωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.

    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ, ΞΕΡΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ.

    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΤΑΝ ΟΡΘΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑ.

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΠΟΥ ΑΛΛΩΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν υπαρχει αλλη επιλογη,μονο ο Καραμανλης._ Αυτο δεν αφορα τους βαμμενους πασοκους που οτι τους πει το κομμα και η γενικη γραμματεια του κομματος,θα κανουν.Οχι αυτους με τη κουρελοφυλλαδα του κομματος ανα χειρας, που το παιζουν καθηγητες και δασκαλοι.Αυτο δε μπορω να το πω παρα μονο σε αυτους που εχουν αφουγκραστει τα σημεια των καιρων και αντιλαμβανονται τι απαιτουν οι καταστασεις.Λυσεις και οχι ατερμονες συζητησεις χωρις διεξοδους.Αυτοι που ψηφιζουν Πασοκ εχουν περιελθει σε μια δυσκολη κατασταση.Δε μπορουν να πανε ουτε αριστερα ουτε δεξια.Ειναι δηλαδη σε αδιεξοδο.Αλλοι πεφτουν στα σκληρα ναρκωτικα αλλοι στο αλκοολ.τι να κανουμε,τα'χει αυτα η ζωη.Πρωτη φορα στην Ελλαδα ολα τα καναλια ειναι κατα του Πρωθυπουργου.Και οταν λεμε πρωτη φορα εννοουμε για πρωτη φορα.Χαοτικοι οι καναλαρχες και πουλημενοι στο Μαμμωνα, απο οπου και αν τους πιασεις βρωμανε.Ανθρωποι που δεν εχουν κλωτσησει μπαλα γραφουν αθλητικα και καποια κοροιδα πληρωνουν και διαβαζουν αθλητικα σκουπιδια...Τα καναλια ΔΕΝ ειναι με τον Παπανδρεου.Τα καναλια ειναι απο οπου τα πρωτοπαρουν.Ειναι βιομηχανιες ειδησεων.Κατασκευαζουν ειδησεις.Ειναι και αυτη μια επιστημη,στην εποχη μας.Δε θα ψηφισω τα καναλια,θα ψηφισω αυτο που διαβαζω σε ολα τα Blog, που πραγματευονται γνησια,θεματα εθνικης ασφαλειας και γεωπολιτικης. Αυτη ειναι η επιλογη. (13)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Είναι πασιφανές -τουλάχιστον για κάποιους- ότι τα τελευταία 2 χρόνια έγιναν κάποια γεγονότα τα οποία εξελίχθηκαν σε ακραία με την βοήθεια αλλογενών συμφερόντων. Είναι πασιφανές ότι
    με το που πήγε να γίνει κάτι με την Ρωσία (αγωγοί) άνοιξε ένας οχετός γεγονότων για την αποσταθεροποίηση της Κυβέρνησης και γενικότερα της εικόνας της χώρας με αντίχτυπο στο φρόνημα του κόσμου και στην γενικότερη απαξίωση των ΠΑΝΤΩΝ.
    (Ιδιαίτερα κάποιων θεσμών που είναι και η ραχοκοκαλλιά της κοινωνίας: 'Ενοπλες Δυνάμεις, Αστυνομία, Εκκλησία, Εκπαίδευση).
    Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ είναι ενα απο τα πιο επικύνδινα "μικρόβια" σε μια χώρα.

    Πριν φταίξουν οι άλλοι όμως θα πρέπει να τους έχουμε δώσει εμείς το έναυσμα για να το κάνουν αυτό.
    Προσωπικά για μένα ο Καραμανλής κότεψε με τον Πούτιν και δεν προχώρησε περισσότερο. Δεν είμαι απο αυτούς που περιμένουν κάτι (απο Αμερικανούς ή Ρώσους) ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ξεκολλήσει η χώρα απο την κηδεμονία της Αμερικής με στόχο την αυτοκυριαρχία της και την χειραφέτηση του Ελληνικού λαού.

    Ας αναλάβουμε ο καθένας τις ευθύνες που του αναλογούν. Βέβαια αυτοί που καμώνονται ότι ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ φέρνουν και τις ουσιαστικότερες ευθύνες και βάρη.
    Ομως το πολιτικό σύστημα πάσχει
    απο μέσα. Η νοοτροπία πρέπει να αλλάξει. Χρειαζόμαστε ΝΕΟ ΑΙΜΑ. Να σταματήσει αυτό το σούργελο με τα τζάκια και τον κάθε άσχετο που πάει να βγάλει χρήματα απο την ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

    Οτι αφορά το ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Τον αμοραλισμό και τον λα'ι'κισμό του ΠΑΣΟΚ τον πληρώνει ακόμα ο Ελληνικός λαός. Η ΝΔ δεν έχει καμία σχέση με ένα παραδοσιακό δεξιό κόμμα είναι απλά ένας αχταρμάς με αρκετούς κρετίνους στην συστασή του
    (Μπακογιάννη, Παυλόπουλος & ΣΙΑ)
    θα όφειλε να είναι ένα δεξιό κόμμα για να ξέρουν και οι άλλοι που βρίσκονται.

    Εύχομαι να βγεί μια κυβέρνηση
    που θα έχει την Ελλάδα και τα συμφεροντά της ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ.

    Αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι υπάρχει τέτοια ή ότι αν υπήρχε ο υπνωτισμένος Ελληνικός
    λαός θα τολμούσε να ξυπνήσει απο τον ΜΑΚΑΡΙΟ ληθαργό που έχει ο ίδιος επιβάλλει στον εαυτό του και θα βοηθούσε μια πραγματικά Ελληνική Κυβέρνηση.


    Πιστέυω ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έχει να προσφέρει τίποτε σε σχέση με τα Εθνικά θέματα που μας καίνε ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ:-)

    Η Ελλάδα πάνω απ'όλα,
    Νήμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ας προσεχε ο καραμανλης που νομιζε οτι μπορουν να εγγυηθουν για την πολιτικη του ασφάλεια οι ρωσοι και οι κινεζοι.Αυτα παθαινει οποιος στηριζεται σε γυαλινους γιγαντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πάντως το γεγονός ότι και οι μη υποστηρικτές του κυβερνώντος κόμματος συζητάμε και μιλάμε επί της ουσίας για κάποια θέματα, δείχνει ότι εμπιστευόμαστε την ποιότητα του blog και την αποδεδειγμένη ειλικρίνεια των προθέσεων του κ. Καλεντερίδη. Θέλω να ελπίζω ότι και όλοι όσοι σχολιάζουν το κάνουν καλοπροαίρετα και όχι σαν τον οποιοδήποτε κομματικό που σε κέρναγε κάποτε τσιγάρο και σου λεγε για την πολιτική... Επειδή απαντήσατε ως για το 75% της ΑΔΕΔΥ, το οποίο λέτε ότι ανήκει στο ΠΑΣΟΚ; Από πού συνάγεται αυτό; Επίσης το βύσμα στην Ελλάδα δεν είναι μόνο για τα απλά (πχ μετατάξεις σε ναυτικό που καλά κρατούν ακόμα), αλλά για εκεί που έχει λεφτά...Ποιους παίρνουν σε θέσεις και συμβάσεις (μπορώ να σας γράψω λινκ με επώνυμες καταγγελίες και επερωτήσεις στην βουλή από διάφορα κόμματα), ξέρετε ότι κρατούνται για παράδειγμα αγροτικά ιατρεία κλειστά μέχρι το γαλάζιο αποφοιτάκι μπορέσει και μαζέψει τα μόρια και να το καπαρώσει ή να το πάρει σε δεύτερη κρυφή επιλογή (με νόμο της ΝΔ άλλαξε το αγροτικό) ή το πώς μαζεύτηκαν στην νομαρχία τα γαλάζια παιδάκια για να επωφεληθούν ΦΕΚ για τις ιατρικές ειδικότητες ή ξεχνάτε τα πολλαπλής του ΔΙΚΑΤΣΑ, που κι εσείς γίνεστε ιατρός αν μάθετε μερικές ερωτησούλες απ'εξω;(είμαι ιδιώτης ιατρός και γι'αυτά που ξέρω μιλάω)...Ή ξεχνάτε το ότι ο ΟΣΕ σταμάτησε τα δρομολόγια στον Έβρο; Είναι εθνική πολιτική αυτό; Όσο εσείς έχετε δίκιο με την αηδία που βιώσατε με τον πράσινο συνδικαλισμό της ΕΥΠ, άλλο τόση αηδία έχουμε και πολλοί άλλοι Έλληνες πολίτες από γαλάζια ρουσφετοκατάσταση. Κι έχω μεγαλύτερη αηδία για την εξωτερική-αμυντική μας πολιτική σχεδόν όση όταν ήμουν φαντάρος το '96 ή όταν έβλεπα πόσο σας πούλησαν στην Κένυα. Και επιμένω πού ζείτε όλοι. Ο κ. Καραμανλής πώς με έπεισε εμένα το 2004; Λόγω δικαιοσύνης και διαφάνειας...
    Επειδή όμως αιωνίως και ιστορικά ακούγεται από κάποιους ότι κεντροαριστερές κυβερνήσεις είναι αντεθνικές, ας σκεφτούμε σε ποιες εθνικιστικές κυβερνήσεις υφίσταται μία χώρα ήττες... Άλλωστε ο όρος Μπανανία από κει βγήκε, από χώρες που με γνώμονα δήθεν τις επενδύσεις εξωτερικού τα πωλούν όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμε 17 Σεπτέμβριος 2009 6:08 μμ
    σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Με την ευκαιρία να το ξαναπώ, μου προκαλεί αναγούλα ο κομματικός παραγοντισμός, η αναξιοκρατία και η αδικία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δυστυχως σε κανενα πολιτικο σχημα δεν υπαρχει ο πολιτικος που μπορει να υπερασπισει τα συμφεροντα του Εθνους.
    Απο το 1974 και μετα εχουμε πλεον πτωχευσει και την εννοια της δημοκρατιας στην χωρα μας την εχουμε αναγαγει σε αναρχια.
    Η Τουρκια περιμενει και ακονιζει τα δοντια της βλεποντας την Ελλαδα να βουλιαζει.
    Οι πολιτικες του ..υποστηριζουμε ..και των Ιμιων εφεραν την ωρα που θα πληρωσουμε τον λογαριασμο.
    Ο συγχρονισμος ειναι τελειος.
    Στην Κυπρο παρακαλανε τους Τουρκους να παρουν και την υπολοιπη και εδω ισως να εχουμε πρωθυπουργο τον μπραβογιωργο.
    Α ρε πατριδα πως σε καταντησανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @ skal 17 Σεπτέμβριος 2009 1:11 μμ

    ...Κύριε Καλεντερίδη,

    Καλή επιτυχία για τις εκλογές. Το λέω με θλιψη, διότι άλλε περίμενα από εσάς.

    Μία διόρθωση μόνο. Ο Καραμανλής ΟΥΔΕΠΟΤΕ είπε ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν, αλλά ότι "η Κύπρος αποφασίζει και η Ελλάς συμπαρίσταται".

    Αν είχε πει ΟΧΙ, πώς δέχτηκε να κάνει ΥπΕξ την Μπακογιάννη, η οποία μετά βεβαιότητος και ξεκάθαρα είχε πει ΝΑΙ, όπως και ο πατέρας της;

    Ναι στην ευρωπαϊκή ένταξη της Τουρκίας υπό όρους; Στηρίζετε εσείς, Κύριε Καλεντερίδη, κάτι τέτοιο; Για ποιους όρους μιλάτε; Είδατε την Τουρκία να δίδει τίποτε ποτέ; Έχουμε πάρει τίποτε μέχρι τώρα;

    Κρίμα, Κύριε Καλεντερίδη, ειλικρινά λυπάμαι.

    ΥΓ: Σε ποια περιφέρεια κατεβαίνετε τελικά; Προσέξτε τους Εβραίους, διότι θα σας κάνουν σίγουρα ζημιά. Όχι οι ίδιοι, διότι είναι λίγοι πια, αλλά επηρεάζουν μεγάλο μέρος του εκλογικού σώματος κι εσείς έχετε πια την φήμη του αντισημίτη. Προσέξτε το αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμε 17 Σεπτέμβριος 2009 6:31 μμ
    δεν πολιτεύομαι και δεν υποστηρίζω κανένα κόμμα.
    Απλά, όταν το θέμα είναι η εξωτερική μας πολιτική και τα εθνικά θέματα, λέω την άποψή μου, γιατί θεωρώ ότι αυτό πρέπει να κάνω.
    Όσο για τους Εβραίους, δεν με νοιάζει τί λέει ο ένας και ο άλλος και δεν με ενδιαφέρει.
    Δεν είμαι συλλήβδην εναντίον κανενός.
    Απλά, προσπαθώ να υποστηρίξω με κάθε τρόπο τα συμφέροντα της χώρας μας, όποιος και να είναι απέναντί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ο χοντρός με την ανικανότητα του ανάστησε το Tjefry.Ο λαός του έδωσε 2φορές την εξουσία(την 1η φορά με 165 βουλευτές).
    Τώρα μας λένε ότι φταίνε οι Αμερικάνοι? Τη Ντόρα ποιός την διώρισε ΥΠΕΞ;Τό Ρουσόπουλοτο ξεχάσαμε;Τόνχοντρό που πήδησε απο το παράθυρο δεν τον είχε στο πολιτικό του γραφείο;Τους Κουμπάρους απο τη Θεσ/νίκη;Το άλλο το παλικάρι το Βουλγαράκη με τις υποκλοπές, το Βατοπέδι κλπ σε πόσα υπουργεία τον έβαλε;
    Για να παραγγέλνει σουβλάκια καλός είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. "1) Συλληπητηριο τηλεγράφημα για τους νεκρούς τουρκους στρατιωτες απο τους τρομοκράτες του PKK -Μπακογιάννη

    2)Κουμπαριές με τον Ερντογάν-Καραμανλής

    3)Κατάθεση στεφάνου στο μνημείο του Κεμάλ

    4)Βαρκάδα Μπακογιάννη με Γκιούλ στο Βόσπορο μετά το ατύχημα "Ηλιάκη"
    - Μπακογιάννη

    5)Προσγείωση Αεροπλάνου με το σήμα των Σκοπίων στην Ελλάδα

    6)Ανοχή στο Τουρκικό Προξενείο Θράκης

    7)Παραβιάσεις- Σοναρ και πρόσκληση Ερντογάν στα εγκαινία της Ακρόπολης

    8) πρεσβευτής Ελλάδας στην Τουρκία και κατορθωματα του"

    Αγαπητε Sub92

    Οπως ειπε ο Βενιζελος καποτε " Ο λαός ακούει, δεν βλέπει".
    Καλά όλα αυτά που λές αλλά..αναρωτήσου τί ποσσοστό των ελλήνων ενδιαφέρετε για θεματα εξωτερικής πολιτικής και κατα πόσο αυτά επηρεάζουν την κρίση του στις εκλογές. Αν θες την δική μου γνώμη, σχεδόν καθόλου. Ο κόσμος εχει μαύρα μεσάνυχτα για αυτά που ανέφερες. Μια συζητηση με καποιους συμπολιτες μας απο διαφορα κοινωνικα-οικονομικά στρωματα θα σε πεισει για του λογου το αληθές.
    Ο Καραμανλής δεχθηκε ανελεητο πολεμο εκ των εσω με δακτυλους απο εξω, ΑΛΛΑ..οπως λεει με απλο τροπο ο λαός "τα θελε και αυτινού ο κ@λος του".
    Η διεθνής κρίση ήρθε και εδεσε σε μια συγκοιρία σκανδαλων και διαπλοκης και εξωτερικών/εσωτερικων "τρικλοποδιων", με αποτελεσμα να χασει την μπάλα ο πρωθυπουργός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ο κόσμος ΔΥΣΤΥΧΩΣ ακούει κανάλια που σερβίρουν μαύρη προπαγάνδα, μιζέρια, σκανδαλολογία και ...έτοιμο εκλογικό αποτέλεσμα από τα γκάλοπ! Και ΔΥΣΤΥΧΩΣ αυτή η κατάσταση, δημιούργησε ένα απίστευτα θολό τοπίο και ένα άθλιο πολιτικό κλίμα. Πολλοί συμπολίτες μας κινδυνεύουν να πλανηθούν και να πάρουν λάθος κατεύθυνση, την οποία όμως θα πληρώσει όλη η χώρα. Ας είναι καλά ο Σάββας που άνοιξε το ιστολόγιο αυτό και μας προσφέρει καθαρή ενημέρωση. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. KARAMANLIS IS OVER. IF YOU WANT TO CONTINYE INSERT ANOTHER PRIME MINISTER AND PRESS TRY AGAIN . Ετσι εγραφαν καποτε τα ηλεκτρονικα παιχνιδια οταν χαναμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. H ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ αντικατοπτρίζουν την ποιότητα του Ελληνικού Λαού που έχει χάσει την ταυτότητά του, τα εθνικά ιδανικά και τις αξίες του...

    Την πολιτική ζωή του Τόπου μας, κυριαρχεί ένα διεφθαρμένο πολιτικό και κομματικό κατστημένο, το οποίο με τις πρακτικές του, επιτάχυνε τον εκφυλισμό και τον εκμαυλίσμό μας...

    ΄Οσοι τους ψηφίζεται να τους καμαρώνετε και να τους κανακεύεται!
    Μόνο εξηγήστε μου τις μεγάλες διαφορές μεταξύ της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ για να καταλάβω κι εγώ γιατί πλακώνεσται εδώ μέσα...

    Χρειάζεται να ξυπνήσουμε επιτέλους και να ξαναβρούμε τα χαμένα ιδανικά μας....
    Το ιστολόγιο αυτό, πάνω σε αυτήν την λογική αγωνίζεται για όσους δεν το έχουν καταλάβει...
    Αντικειμενική και σφαιρική ενημέρωση και κατάθεση απόψεων χωρίς κομματική χροιά...
    Κάποιοι μόλις ακούσουν κάτι κατά τους κόμματός τους χωρίς ουδένα προβληματισμό και εξέταση, αμέσως σπεύδουν να καταδικάσουν το ιστολόγιο και τους διαχειριστές του...
    Ούτε κάν μπαίνουν στον κόπο να διαβάσουν,πως πιθανόν η ανάρτηση να είναι αναδημοσίευση...
    Τόση κομματική εμπάθεια...
    Και μετά μιλάμε για ενεργούς πολίτες με εθνικές ανησυχίες...
    Τρίχες κατσαρές...

    ΄Οσο για τον Καλεντερίδη, όλοι οι Πασόκοι που σας έτσουξε η ανάρτηση,ξαφνικά θυμηθήκατε πως "πολιτεύεται"...
    Ούτε μπήκατε στον κόπο να δείτε τις λίστες που έχουν ανακοινωθεί...

    ¨Ενα μπλόκ της Θεσ/νίκης αναφέρθηκε
    και τίποτε περισσότερο,πρίν μέρες...Τότε δεν είπατε τίποτε...τσιμουδία!
    Τώρα θυμηθήκατε την είδηση αυτή που αποδείχθηκε ψευδής!
    Δεν ντρέπεσται λιγάκι, λέω εγώ ?

    Δεν βλέπεται ούτε χιλιοστό πέρα από τον κομματισμό σας...

    Κάποιοι δίνουνε και συμβουλές να προσέχει ο Καλεντερίδης τους Εβραίους...
    Τι είδους άποψη είναι αυτή δεν μπορώ να καταλάβω...

    Επαναλαμβάνω...να ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΚΟΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ...
    ΕΝΩΤΗΤΑ-ΕΝΩΤΗΤΑ-ΕΝΩΤΗΤΑ

    Ξ Υ Π Ν Α Ε Λ Λ Η Ν Α
    ΄Ομηρος Φωτιάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αγαπητέ Σάββα
    παρακολουθώ το ιστολόγιο σου εδώ και πολύ καιρό και πρέπει να ομολογήσω πως θαυμάζω τον ρεαλιστικό , κατατοπιστικό ,αλλά και δημοκρατικό, τρόπο με τον οποίο προσεγγίζεις τα διάφορα θέματα χωρίς να επηρεάζεσαι ,όσο βέβαια είναι δυνατόν , από συναισθηματισμούς αλλά και προσωπικές προτιμήσεις.
    Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με την τοποθέτηση σου στο σχετικό θέμα αλλά θα ήθελα να τονίσω πως ο Καραμανλής πληρώνει αλλά και πρέπει να πληρώσει τις επιλογές του χάνοντας τις εκλογές.
    Δυστυχώς ,για τον τόπο μας ,μόνο η απώλεια της εξουσίας έχει να πει κάτι στους πολιτικούς μας.
    Η Ελλάδα κατά την ταπεινή μου άποψη ,δεν χρειάζεται πλέον ,στις δύσκολες μέρες που περνά αλλά και για τις δυσκολότερες που έρχονται, πολιτικούς και δει πρωθυπουργούς ,περίπου πατριώτες ,περίπου τίμιους ,περίπου άξιους ,περίπου ικανούς.
    Χρειαζόμαστε ξεκάθαρες απόψεις ,διατυπωμένες δημόσια, για τις οποίες οι Εθνοπατέρες μας να ματώσουνε προκείμενου να τις υλοποιήσουνε.
    Και αν πραγματικά είναι αγωνιστής ο κ. Καραμανλής, και η θέση του επικεφαλής της αξιωματικής Αντιπολίτευσης προσφέρει πεδίο δόξης λαμπρό προκειμένου να βοηθήσει με την εμπειρία του τα σωστά αλλά και να εμποδίσει τα λάθος της Νέας Κυβέρνησης που έρχεται και για την οποία έχω εντονότατες επιφυλάξεις .
    Πρέπει να καταλάβει ότι δεν ζούμε στην δεκαετία του 80' ή του 90'οποτε επιχειρήματα του τύπου ΄΄το ξέρω πως είστε απογοητευμένοι από μένα αλλά είμαι ικανότερος από τον αντίπαλο΄΄ δεν πείθουν. Επαναλαμβάνω δεν χρειαζόμαστε ΄΄ικανότερους΄΄ .Χρειαζόμαστε ικανούς.
    Ας ελπίσουμε να πάρει το μήνυμα που του στέλνει ο Ελληνικός Λαός ,να δουλέψει και να βελτιώσει όλα τα κακώς κείμενα που αφορούν αυτόν και το κόμμα του και εμείς εδώ είμαστε για να τον εμπιστευτούμε ξανά το τιμόνι της Ελλάδας.
    Όσο για τώρα, ας βοηθήσουμε πραγματικά πατριωτικά κόμματα, αριστερά ,κεντρώα ,δεξιά, μα όχι ψήφο στα δυο μεγάλα.
    Αυτό που αλλάζει και το ψιθυρίζουμε μέσα στην οικογένεια μας, στην εργασία μας ,στην παρέα μας ας το αφήσουμε να βγει δημόσια, για να το αντιληφθούν και οι πολιτικοί μας.

    Ένας απογοητευμένος και ανήσυχος πολίτης του Έβρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Σε ευχαριστώ Σάββα Καλεντερίδη τόσο εσένα όσο και όλες τις φωνές που βρήκαν πρόσφορο έδαφος στο διαδίκτυο ώστε να μιλήσουν και για άλλα πράγματα εκτός από οικονομία ή ότι άλλο ακούγεται πια στο Μέσα Μαζικής Αποβλάκωσης. Θα συμφωνήσω με όλους τους χρήστες που προτάσουν το εθνικό συμφέρον και τα θέματα εξωτερικής πολιτικής από το χρήμα, το χρήμα και το χρήμα. Τι να την κάνω την καλή οικονομία, το αν έφαγαν, αν ήπιαν, αν έκλεψαν αν αύριο θα υπογραφούν συμφωνίες που θα με φέρουν προ τετελεσμένων τόσο εμένα όσο και όλους τους Έλληνες; Τα θέματα που αναφέρεις είναι πολύ σοβαρότερα από αυτά που στηλιτεύουν οι χρήστες για τα χοντρά λάθη ή τις αδυναμίες της Κυβέρνησης Καραμανλή. Κοντολογίς και για να μην κουράσω, παρότι δεν ψήφισα τις δύο τελευταίες εκλογές Καραμανλή, αυτή την φορά θα τον ψηφίσω, μόνο και μόνο γιατί με τρομάζει η ιδέα του διδύμου Παπανδρέου-Ντόρας, όλα τα άλλα για μένα αυτήν την τόσο δύσκολη στιγμή για την πατρίδα, είναι ήσσονος σημασίας, πρώτα έρχεται το εθνικό συμφέρον και μετά οι τσέπες μας. Σε ευχαριστώ για την ξεκάθαρη θέση σου (κάτι σπάνιο πια για την εποχή μας) και σε συγχαίρω.
    Ελευθερία Αγωνιζομένη (Μικρασιάτισσα εκ Σμύρνης δεύτερης γενιάς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. http://troktiko.blogspot.com/2009/09/blog-post_5832.html

    ΕΡΩΤΗΜΑ.Τα όσα αναφέρονται στην παραπάνω σύνδεση είναι αληθινά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Οταν ενας αποδεδειγμενα αποτυχημενος πολιτικος, σε βριζει ως φασιστα, το λιγοτερο που εχεις να κανεις , ειναι να μην πας να του δωσεις ψηφο οικτου-συγχωροχαρτι.

    Του κου Καραμανλη δεν του φταιει κανενας, τα εγραψαν αναλυτικα αλλοι πρωτυτερα.

    Οσο για τα ποσοστα του, ας προσεχε.

    http://www.youtube.com/watch?v=Kzo5Ina11ws

    Οι Αμερικανοι του φταινε και σ αυτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @ Στέφανο

    Όχι. Κοίταξε τα ψηφοδέλτια της ΝΔ στην Θεσ/νίκη και ψάξε να βρεις το όνομα του κ. Καλεντερίδη.

    Πολλοί γράφουν ό,τι τους κατέβει. Διάβασα κάπου ότι το ΠΑΣΟΚ κατεβάζει ... Πακιστανό στην Β' Αθηνών. Έψαξα τα ονόματα, αλλά δεν μου μοιάζει κανένα για πακιστανικό.

    Πολλές ανοησίες γράφονται.

    Ως προς τον Καραμανλή, συμφωνώ με αυτούς που γράφουν ότι πληρώνει την δική του ανικανότητα και μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Το μη χείρον βέλτιστον.Το ΜΟΝΟ που διακυβέβεται σε αυτές τις εκλογές είναι τα εθνικά θέματα.Γιαυτά κύριο μέλημα δείχνει ο γάτος του πεζοδρομίου Καρατζαφέρης και το κόμμα του όμως...αν βγει ο Giorgos μετά τι κύριοι;Νομίζω έγινα σαφής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Η ΝΔ και ο Καραμανλής θα χάσουν τις προσεχείς εκλογές γιατί σε ΟΛΟΥΣ, επαναλαμβάνω σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς άσκησης διακυβέρνησης τα πήγαν από πολύ μέτρια έως τελείως ΧΑΛΙΑ.
    Δεν υπάρχει ούτε ένας τομέας που να έγινε κάτι καλύτερο από αυτό που υπήρχε πριν.Οικονομία,Παιδεία,Εξωτερική πολιτική,Άμυνα,Υγεία πήγαν από το κακό στο πολύ χειρότερο.Κατάφεραν να χαλάσουν και τα λίγα καλά που υπήρχαν(π.χ ΑΣΕΠ, βάζοντας το κριτήριο της συνέντευξης).
    Ο κόσμος έχει μάτια και βλέπει και δεν περιμένει ούτε Αμερική, ούτε Ισραήλ, να του πει τί θα ψηφίσει.
    Είναι εξοργιστικό να βλέπουμε κάποιους να καταφεύγουν σε θεωρίες συνομωσίας για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.Η Ελλάδα μπορεί να είναι μπανανία αλλά εμείς δεν τρώμε μπανάνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αγαπητε AlexD,

    Η ανατροπη του αποτελεσματος μεσα σε 2 εβδομαδες, ισοδυναμει με θαυμα.

    Επισης, ολες οι κυβερνησεις ανα τον κοσμο, καποτε πεφτουν λογω φυσιολογικης φθορας της εξουσιας.
    Οσο και να θες, ο κος Καραμανλης καποτε θα επεφτε. Ευκαιριες να μην πεσει ειχε. Τις εκαψε.

    Επιτελους στην Ελλαδα, ας ξεφυγει ο κοσμος απο το δικομματισμο. Η Ελλαδα ειναι εδω που ειναι , σε μαυρα χαλια απο 2 κομματα. Και καθε φορα , ο απελπισμενος που χανει, λεει παντα "ψηφιστε με , να μη βγει ο αλλος". Και φυσικα βγαινει ο αλλος, γιατι εχει ερθει η ωρα του.

    Αν ο κος Καραμανλης ηταν επισης γατος ή πατριωτης, 1) θα ειχε κυβερνησει με αξιοκρατια, 2) θα ειχε παρει αμεσως κεφαλια, 3) Δε θα εβαζε τη Ντορα στο ΥπΕΞ, 4) αντι να ζητα απο τους ψηφοφορους που τους εστειλε μετα υβρεων στο ΛΑΟΣ να επιστρεψουν σε αυτον, θα δεχοταν συνεργασια με το ΛΑΟΣ.

    Ο γραφων ειμαι πρωην ψηφοφορος του ΠΑΣΟΚ και νυν του ΛΑΟΣ. Επειδη καποτε στην Ελλαδα, οι πολιτικοι πρεπει να τιμωρουνται εστω και αν ειναι μονο στις εκλογες. Γιατι αλλου ειδους τιμωρια στην Ελλαδα, πολιτικος δε βλεπει ποτε.

    Το μεγαλυτερο προβλημα της Ελλαδας δεν ειναι ο ΓΑΠ. Ειναι πως κυβερνουν 30 χρονια, 2 κομματα βαθεια διεφθαρμενα και ο κοσμος αντι να τα τιμωρει, τα επιβραβευει.

    Εστω στην απιθανη περιπτωση που ο ΓΑΠ εχανε και στην περιπτωση που το ΠΑΣΟΚ δεν τον κρατουσε αλλο, ενας πχ διαδοχος σαν τον κο. Λοβερδο που προσφατα μιλησε για τους ΣΝΟΦΙτες τους καημενους και τον επαναπατρισμο τους, τι διαφορα θα ειχε?

    Ξερω, ξερω. Θα μας πειτε και τοτε, παλι να ψηφισουμε ΝΔ για να μην ερθει ο κος Λοβερδος και να σωθει ο τοπος απο τον αλλο ανικανο. 40 χρονια δηλαδη ο Καραμανλης δε θα πεφτει, εκει θα σωζεται καθε φορα με τη λογικη του "ψηφιστε με γιατι θα βγει αλλιως το ΠΑΣΟΚ και καηκαμε".

    Ας ειμαστε σοβαροι επιτελους σε αυτη τη χωρα. Ο καθενας ας αναλαβει τις ευθυνες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ποση ανοχη να δειξει δηλαδη ο κοσμος? Η λες και ο Καραμανλης εκανε τιποτα στην Τουρκια... Καθε χρονο το Δεκεμβριο, βγαινει η ιδια εκθεση προοδου με την περισυνη, οπου αναφερονται συνοριακες διαφορες με την Τουρκια που πρεπει να λυνονται ειρηνικα και αν χρειαστει να παραπεμφθουν στο δικαστηριο της Χαγης. Η υπολοιπη ελληνικη πολιτικη εναντι της Τουρκιας, ειναι αυτη του απολυτου κατευνασμου και του αφοπλισμου δια του μη εξοπλισμου, των ενοπλων δυναμεων. Ε, αυτα τα ιδια θα κανει και ο ΓΑΠ.


    Οταν μια χωρα εχει σαπισει στη διαφθορα και στην ελλειψη αξιων, η λυση , δεν ειναι να κρατας στην εξουσια μετ απελπισιας τον εναν ανικανο για να μην ερθει ο αλλος. Ειναι να στειλεις μηνυμα, οτι εσυ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ με αυτη τη σαπιλα , μηπως και καποιοι αντιληφθουν πως οι πολιτικες τους δε σε αντιπροσωπευουν.

    Η Ελλαδα χρειαζεται ριζικη ανατροπη του πολιτικου σκηνικου. Ειναι ισως η μονη ελπιδα για να αλλαξει κατι. Ο ΓΑΠ ειναι μονο ενα αποτελεσμα της καταστασης στην οποια εχει ερθει ο κοσμος και η νοοτροπια του Ελληνα. Με τη λογικη του "ας συνεχισουμε να στηριζουμε τη μπλε διαφθορα για να μη βγει η πρασινη" , μια χωρα δεν πηγαινει πουθενα.

    Η Ελλαδα, στην κατασταση που εχει περιελθει, χρειαζεται ληξη της αυτοδυναμιας-αυθαιρεσιας των 2 κομματων και κυβερνησεις συνεργασιας, οπου το ενα κομμα θα κραταει τα μποσικα του αλλου και θα αλληλλοελεγχονται.

    Στην Ελλαδα υπαρχει ενα πρασινο και γαλαζιο κατεστημενο, μερη του συστηματος, που εχουν φερει σε κριση αξιων και διαφθορα την κοινωνια. Η λυση δεν ειναι αλλαγη στα προσωπα. Η λυση ειναι ενα σοκ που θα ανατρεψει αρδην την πολιτικη κατασταση.

    Ημαρτον. Την επομενη φορα που θα ειναι στο -10% ο Καραμανλης, παλι θα ελπιζουν καποιοι οτι θα μπορει να διασωθει? Και γιατι να διασωθει? Το αξιζει? Ο ιδιος προσπαθησε να δειξει καθαρο προσωπο? Δεν πεταξε μακρια προτασεις συμμαχιας? Γιατι δηλαδη πρεπει να θυσιαστει η δικη μου ψηφος και οχι το πολιτικο γοητρο του κυριου Καραμανλη που δε θελει τα ακρα φανερα αλλα θελει την ψηφο μου στα κρυφα?

    Και οταν βγει η κα Ντορα στη ΝΔ, τι θας μας λετε τοτε? Ψηφιστε ΓΑΠ να σωσουμε την Ελλαδα?

    Δυστυχως ο Ελληνας, βαζει μυαλο μονο μετα απο χαστουκι. Ισως λοιπον ο Ελληνας χρειαζεται το ΓΑΠ και ας φαει και ενα χαστουκι κι ας ματωσει εν αναγκη. Αλλωστε η σημερινη Ελλαδα με αυτες τις αξιες, δεν αξιζει καλυτερη τυχη. Και το γεγονος πως η διαφθορα εχει φτασει στο αμην και οι αξιες στο μηδεν, ειναι και ευθυνη και του ΠΑΣΟΚ αλλα και της Νεας Δημοκρατιας του κυριου Καραμανλη.

    Εγω ενα καταλαβα. Πως το μονο πραγμα που σε αυτον τον τοπο αλλαξε ξαφνικα στο πολιτικο σκηνικο, ηταν οταν στις 7 Ιουνιου κατι εγινε και ολοι ανακαλυψαν τη λαθρομεταναστευση.

    Μηπως τελικα πρεπει να διδαχθει κατι ο Ελληνας απο αυτο, αντι να περιμενει την αλλαγη, ψηφιζοντας το κατεστημενο?

    Χαιρετισμους

    Νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Διάβασα με προσοχή όλα τα σχόλια και ειλικρινά αναρωτήθηκα εάν αυτοί που γράφουν ορισμένα απο αυτά, έχουν αντίληψη του περιβάλλοντος.Και εξηγώ.
    Έθεσε κανείς ζήτημα άν ο Καραμανλής έκανε ή όχι λάθη; Φυσικά και έκανε!!!
    Και πολλά μάλιστα.Όμως θα πρέπει να του αναγνωριστεί, ότι είναι ο μοναδικός πρωθυπουργός που τόλμησε και είπε όχι στους Αμερικάνους.Έχει κάποιος αντίρρηση;Ας αναφέρει παράδειγμα(σοβαρό όμως ). Περιμέναμε όλοι θαύματα......τα οποία όμως δεν γίνονται εύκολα.Ο κρατικός μηχανισμός είναι γεμάτος απο υποστηρικτές του ΠΑΣΟΚ, οι οποίοι ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ(ΜΗΝ ΘΈΛΕΤΕ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΟΝΌΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΜΟΥ) κάθε κίνηση των διευθυντών (οι οποίοι ειναι διορισμένοι απο τη ΝΔ).
    Διάβασα και τα σχόλια των κυρίων που προφανώς είναι στρατιωτικοί και οι οποίοι ανασαίνουν τώρα που πιθανά επόμενη κυβέρνηση είναι αυτή του ΠΑΣΟΚ(;)Ακούστε κύριοι...πιθανό(ΣΊΓΟΥΡΑ) να έχετε δίκαιο σε αυτά που λέτε,αλλά το χάνετε αφού με τα γραπτά σας εκφράζεται τον διακή πόθο να βρισκόσασταν εσύ στη θέση αυτών των "κοματόσκυλων"!!!!άν κάποιο απο εσάς είχαν ευθυξία(μιλάω για όλες τις αποχρώσεις που σε σας δεν έπρεπε να υπάρχουν...'επρεπε να βλέπετε μόνο την ΕΛΛΑΔΑ...ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ) θα δηλώνατε παραίτηση, κάθε φορά που ο άσχετος πολιτικός σας πίεζε για κάτι βλακώδες.
    Όσο για τα λοιπά, δεν περιμένω να μου υποδείξει κάποιος ποιού δάκτυλος ήταν οι ψευτοεξεγέρσεις και τα επεισόδια.Κάποιοι τα ονομάζουν θεωρίες συνομωσίας.Δικαίωμά τους...αλλά πέστε μου μια χώρα στην οποία, κάποια λαμόγια καταφεύγουν σε κλοπές , απάτες και εγκλήματα και οι κάτοικοι της χώρας καταστρέφουν τα πάντα(τη δημόσια και ιδιωτική περιουσία) ώς ένδειξη διαμαρτυρίας.
    Ο λαός δηλαδή είδε το σκάνδαλο των κουμπάρων,τον Ρουσόπουλο, το Βατοπαίδι...... και ξεσηκώθηκε και τώρα κρίνει ότι αυτή η κυβέρνηση δεν του κάνει.Και γιατί δεν αντέδρασε έτσι ο λαός για το Χρηματιστήριο, για τα Ιμια,για τις μίζες των Υπουργών ,για τη ΜΑΔΡΙΤΗ,για το ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ,για τα δημόσια έργα για το χάσιμο χρημάτων απο το κτηματολόγιο ..για ...για....για... Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ.Και πως εξηγείται το γεγονός ότι δεν υπα΄ρχει ηλεκτρονικό και εντυπο μέσο που να γράφει έστω και ένα καλό λόγο για αυτή την κυβέρνηση.Πως εξηγείται ότι ο ΓΑΠ αναφέρει τώρα ότι ο αγωγός ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ δεν ωφελεί την ΕΛΛΆΔΑ; (Τέτοια θέση δεν εκφράζει ούτε πρωτοετής φοιτητής των ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ).Πως εξηγείται ότι παει στις ΗΠΑ πριν τις εκλογές; Πως εξηγείται το ότι ενώ οι 151 ήταν εύθραυστη κοινοβουλευτική πλειοψηφία για τη ΝΔ ,για το ΠΑΣΟΚ είναι ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ(σύμφωνα με το έγκριτο ΒΗΜΑ και ΕΘΝΟΣ-αλήθεια ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ήρθε;) ΕΕΕ λοιπόν σίγουρα δεν τρώμε ΜΠΑΝΑΝΕΣ....
    Αρέσκεται όμως ο Έλληνας να ακούει ωραία πράγματα χωρίς να κρίνει και να αναλύει.Εγώ λοιπόν προσωπικά σε περίπτωση που βγεί το ΠΑΣΟΚ, την επόμενη μέρα το πρωί ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΠ ΤΑ ΟΣΑ ΕΤΑΞΕ...ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ!!! ΝΑ ΔΩ ΤΟΤΕ ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. (file nativist,o pakistanos briskete sti lista ths a.athinwn.)diabazw sxolia,skepseis kai apopseis edw kai wra kai anarwtiemai pws kapoioi den mporoun na katalaboun ,oxi ti briskete metaxi twn grammwn alla epi twn grammwn.isws o karamanlis na min kataferei mia epithimiti lisi sto kupriako to makedoniko tin thraki sto thema tis ifalokripidas kai tis a.o.z.oso suntoma kai oso kalitera tha mporouse an den eixe apenanti tou tis dinameis tou (kakou)kai ta en elladi pionia tous.toulaxiston omws xeroume oti einai autoskopos tou.apenantias o giorgakis den upokrinetai, den kribetai den wraiopoiei.mas theorei toso hlithious pou apaitei tin psifo mas dilonontas eutharsws oti,tha epanexetasei to thema twn agogwn(akurwsi oikonomikwn porwn kai ethnikis asfaleias se eupathi perioxi)lisi makedonikou me ton tropo pou o loberdos eutharsws protine.(protrepontas tous skopianous na diekdikisoun kai pareterw edafh)ton george na prospathei na anabathmisei tin thesaloniki ws tin prwteuousa tis balkanikis periferias tis eurwpis.(san na mirizei aposxisi. . ide,ton logo tis mpenaki stin orkomosia papoulia.)o giorgos thelei sinkiriarxia sto aigaio(apopoisi twn dikaiomatwn mas se ifalokripida,a.o.z.pou sun tois allois akurwnei ta koina mas sunora me kupro kai oxi mono.)o george episis tha piesei emprakta tin kupro opws kai to 2004 na endosei sto sxedio al,ntaouner, an kai auti ti fora den eixe kai megali antistasi(ide, to ektakto taxidi tou stou xristofia ligo meta to allo tsiraki, ton prasino, pou episis koptetai gia tin oikologia tis kuprou)tha mporousa na sinexisw gia wra. . . alla o george telos tha ellhnopoiisei kai olous tous en elladi alodapous adiakritws etoimazontas to futopio gia melontikous psifoforous .an par,ola auta kapoioi kataligoun sto sumperasma oti tha dosoume ena mathima ston karamanli kanontas xarakiri ston eauto mas, ti na pw. . . tha einai arga otan katalaboun oti den einai kets_up auto panw tous ,alla aimoragoun.
    .athina pallas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Εντελώς άσχετο, αλλά το βάζω να γελάσει λίγο το χειλάκι μας.

    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=8857&Itemid=52

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ευτυχώς που δεν χρειάζεται βίζα για να ταξιδέψει κανείς στην Τουρκία, έτσι δεν θα χρειαζόμαστε βίζα για να ταξιδέψουμε στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου... ε Τζέφρυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Επίσης αν βγει ο ΓΑΠ -όπως τον λέτε- πρωθυπουργός (τον οποίο τον έστειλε ο Σατανάς), θα σκιστεί ο ουρανός, θα σαλπίσουν οι σάλπιγγες της αποκάλυψης και θα έρθει η συντέλεια του κόσμου.
    Γι'αυτό ας ψηφίσουμε άλλη μια φορά τον Κωστάκη και τη ΝΔ να σωθούμε.
    Και τώρα ΝΔ και στον αιώνα τον άπαντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Έχω βαρεθεί να ακούω παπαριεσ περί ηγετών και τις ηρωοποιήσεις όλων αυτών των εκλεκτών που τόσα χρόνια κυβερνάνε αυτόν τον τοπο
    1ον των καραμανλή των στήριξαν τα περισσότερα ΜΜΕ και μάλιστα παραδοσιακά αντίθετα με τον συγκεκριμένο χώρο (βλέπε ΔΟΛ) όποιος εχει αντίθετη άποψη δεν ξέρει τι του γίνεται σε αυτόν τον χώρο… και αυτό το παιχνίδι το έπαιξε ο Ρουσόπουλος και μάλιστα πολύ καλά
    2ον Το Θεμα του Βατοπαιδίου όπως πολύ καλα ξερεις αγαπητέ ΣΑΒΒΑ ήταν μια αυτοκτονία διότι αν μη τι άλλο θα επρεπε να γνωρίζει ότι το περιβάλλον της οικουμενικής εκκλησίας στελεχώνεται από πράκτορες των μεγαλυτέρων μυστικών υπηρεσιών του πλανήτη πχ σε Κωσταντινουολη , αγιους τόπου και Αγ όρος οι λογοι είναι πολλοί και μπορούμε να σχολιάσουμε άλλη φορά για αυτό και δεν μας εχουν πετάξει έξω από Κωνσταντινούπολη και Αγ. Τόπους φαντάζομαι ότι δεν διαφωνείς !!! Άρα εκει δεν έπρεπε να στήσει μπιζνα!!!
    3ον Τα περι ασύμμετρων απειλών (φωτιες και κάψιμο της Αθήνας κλπ) και κουραφέξαλα θα επρεπε να τα γνωρίζει !! και να πάρει τα μετρα του να είστε σίγουροι πάντως ότι οι Αμερικανοι και οι Ρωσοι δεν ξεπέφτουν τοσο χαμηλά αν θελουν εχουν πολύ καλύτερους τρόπους να εκβιάσουν καταστάσεις .
    4ον Βρες μου έναν υπουργο που του βγήκε ?? κανενας !!!διοτι ολοι ηταν τενεκέδες !!
    5ον Υπόθεση Ζήμενς : το έκανε αβαβα διοτι τα ειχαν πάρει όλοι και αντι να κανει την διαφορά επέλεξε να τα θάψει
    6ον το βετο θα το έβαζαν ολοι διοτι δεν θα γυρνούσε πισω στη χώρα !!! τωρα εάν αυτό είναι καλο η κακό δεν ξερω θεωρό κατά την αποψή μου ότι η χωρα επέλεξε από την αρχή λάθος στρατηγική στο θεμα των FYROM και αυτό εγινε διοτι ανακατεύθηκαν ολοι !!
    Επισης ο Καραμανλής το 2004 ειχε μια πολύ μεγαλη ευκαιρία να αφήσει εποχή να βγαλει την χωρα από το νταβατζηλίκι του Ψηχαρη του Βαρδινογιάννη κλπ και αυτος συμβιβάστηκε μαζί τους…τωρα φαντάζομαι μετα το άδειασμα από όλο το σύστημα θα εύχεται να ειχε πράξει διαφορετικά !!!
    Το μόνο που εύχομαι σε αυτην την χώρα είναι να μην πέσει και ο Παπανδρέου στο ιδιο λαθος και να βρει την δύναμη να βάλει κάποιους κανόνες …δεν το πιστεύω διότι η διαφθορά σε αυτή την χώρα εχει περάσει και το κόκκαλο !!
    Τέλος το μονο που ευχαριστήθηκα ηταν που στα διαπλεκόμενα δεν τους έκατσε η ιστορία με των Σουφλιά !!

    Μφχ

    Διαπλεκόμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Οριστική ρήξη.

    1. Με το ρουσφετολογικό κομματικό κράτος που διαιωνίζει την αναξιοκρατία, το προσωπικό όφελος και την νοοτροπία του ραγιαδισμού.

    2. Με τις οικογένειες τζάκια πολιτικάντηδων, που θεωρούν τους εαυτούς τους ανώτερους από βασιλικές οικογένειες.

    3. Με την αστοτσιφλικάδικη κοσμοπολίτικη ελίτ που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι τα ταξίδια στην Ελβετία,Ιταλία,Λονδίνο,Παρίσι.

    4. Με τους βαρόνους των Media που έχουν αναλάβει τον ρόλο Νονών.

    5. Με τους βολεμένους εργατοπατέρες, πειθαρχημένα κομματόσκυλα των 2 κομμάτων εξουσίας που εκμαυλισαν τον αγώνα και τα δικαιώματα του Ελληνα εργάτη για το δικό τους κομματικό όφελος.

    6. Με την 5η φάλαγγα μαύρων που θέλουν να γίνουν λευκοί θολοκουλτουριαρηδων δήθεν προοδευτικών που εδώ και 20 χρόνια προσπαθούν μεσώ της ψυχολογίας να περάσουν σε πλύση εγκεφάλου κάποια κοινωνικά στρώματα.

    7. Με την νοοτροπία επαρχιακού καφενείου που χώριζε και χωρίζει τους πάντες σε μπλε,πράσινους,κόκκινους και έχει καταστρέψει την εσωτερική ενότητα της Χώρας.

    Ψήφο στο ΛΑ.Ο.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. είμαι Αθήνα...ξαναψηφιζω Καραμανλή...δεν δίνω ουτε μισό σταυρό σε Μπακογιάννη...και Μητσοτακέϊκο...να καθαρίσει η χολέρα απο τα χέρια του Καραμανλή...να παίξει μπάλα ανεπηρέαστος...αν κάνει κυβέρνηση καθαρή και νεανική θα τον ψηφίζω όσο ζω...αν ξαναβάλει Μπακογιάννη στη Κυβέρνηση...ε τότε θα καταλάβω οτι είναι και αυτός πουλημένος στα συμφέροντα...ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΛΠΙΖΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ...ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΘΑΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΧΩΡΟ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΠΑΛΑ...ΑΝ ΤΟΥ ΞΑΝΑΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ..ε να περιμένετε να καει όλη η Ελλάδα αν δεν την βάλει Εξωτερικών...
    ο Γιωργάκης είναι δηλωμένος προδότης της χώρας...δεν βλέπω έλεος απο αυτόν...απο τον Κωστάκη έχω ακόμα κάποια αμυδρή ελπίδα...έδωσε στους πολύτεκνους πολλά...και διορισμό...και προέτρεψε τους Έλληνες να κάνουν πάνω απο 2 παιδιά...αυτά ειναι για το καλό της χώρας που αργοπεθαίνει...το ΠΑΣΟΚ μου τα έκοβε τα επιδόματα και δεν με ήθελε όπως είμαι...με προτιμουσε με 1 ή 2 παιδιά...όχι πολύτεκνο...ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΑΙ ΜΠΛΕ ΜΥΑΛΑ...ΑΥΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΑ...σημερα μετράει....ο λίγο περισσότερο πατριώτης πολιτικός...ψηφίστε απο τους δύο...(οι άλλοι είναι κομπάρσοι για να σπάσει του εκάστοτε Κυβερνώντος η εμπιστοσύνη που του δίνει ο λαός σε κάθε εκλογική μαχη)...τον λίγο περισσότερο πατριώτη...δεν έχει μείνει τίποτα άλλο όρθιο..δυστυχώς...οι άλλες πολιτικές καθορίζονται απο Ευρώπη μη τρώτε κουτόχορτο..μόνο τα εθνικά είναι λίγο πιο ανεξάρτητα...ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Διαβάζοντας τις αναρτήσεις έχω καταλήξει στο ότι θα πρέπει πάση θυσία να μη δοθεί αυτοδυναμία σε καμία παράταξη. Και στις δύο μεγάλες παρατάξεις υπάρχουν έτοιμοι προς δράση μηχανισμοί υποταγής. Αυτό πρέπει να κατανοηθεί. Αυτα που βιώνουμε είναι αποτέλεσμα ακριβώς της δράσης αυτών των μηχανισμών εθνικής χαλιναγώγησης.
    Φοβόμαστε τον όρο ακυβερνησία και ορθώς. Πρέπει όμως να φοβόμαστε τον όρο προδοσία περισσότερο. Οι κυβερνήσεις συνεργασίας αποτελούν υπό αυτές τις συνθήκες ασφαλιστικές δικλείδες, διότι σε αυτές η κομματική πειθαρχία που αναγκάζει πολλούς να σιωπούν σε κρίσιμα θέματα χάνει μεγάλο μέρος από την ισχύ της. Οι αποφάσεις σε κυβερνήσεις συνεργασίας περνούν από διπλά κόσκινα. Το να αναλάβει ένας π.χ Παπανδρέου ή μία Μπακογιάννη να πάρει το ρίσκο να αναγνωρίσει τα Σκόπια ή να χαρίσει το μισό αιγαίο για χ,ψ,ω λόγους δικής του ιδιοσυγκρασίας, σε μία κυβέρνηση συνεργασίας (ακόμα και ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ) καθίσταται πάρα πολύ δυσκολότερο.

    Το να αναδείξουμε ένα κόμμα από τα δύο μεγάλα υπό τις παρούσες συνθήκες είναι καταστροφικό για τον τόπο. Οι μηχανισμοί χαλιναγώγησης είναι κραταιότατοι και στα δύο. Ας μην πέσουμε στην παγίδα τους. Δεν το περιμένουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ...ας μας πει ο skal τι παιχτηκε στη Ρω και πως αντέδρασε ο ΑΓΕΕΘΑ και τι ζητησαν οι Αμερικανοί...και μετά λιγες μέρες ο Κωστάκης έκανε την έξοδο με εκλογές...ίσως ξέρει...Μαύρο σε Μητσοτακέϊκο και Παπανδρεϊκο....την γάγκραινα της χώρας...αυτούς που κάποτε πρόδωσαν τη χώρα εμείς τους κάναμε πρωθυπυργούς...εύγε μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Έκατσα και διάβασα όλα τα σχόλια που ακολουθών την ανάρτηση.
    Με κάποια συμφωνώ.

    Δεν μπορώ όμως να καταλάβω τη κινδυνολογία ορισμένων στο ενδεχόμενο εκλογής του Παπανδρέου από τη μία και την αγιοποίηση του Καραμανλή από την άλλη.

    Δηλαδή αν θα βγει ο Γιώργος, περίπου μας λένε ότι θα παραδώσουμε το Αιγαίο και την Κύπρο, ενώ με το Κώστα, υπερασπιστήκαμε τα συμφέροντα μας.

    Είναι προφανές ότι ο κομματισμός έχει διαποτίσει όλο το κοινωνικό ιστό, ακόμα και τους “πατριώτες» που υποτίθεται ότι διαβάζουν και σχολιάζουν αυτό το blog.

    Ακόμα και αν δεχτούμε ότι για όλα φταίνε οι Αμερικάνοι, το ερώτημα παραμένει. ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ?

    Πιάσαμε αυτούς που υποκλέπτουν τους κρατικούς αξιωματούχους ?

    Σβήσαμε τις φωτιές εγκαίρως και πιάσαμε τους εμπρηστές?

    Απαγορεύσαμε με την τακτική μας τη de facto αμφισβήτηση των κατοικημένων νησιών μας?

    Αποτρέψαμε την εγκατάσταση Τούρκου πτέραρχου στη Λάρισα?

    Αυτοί κάνουν τη δουλεία τους και τη κάνουν καλά.

    Η κυβέρνηση τι έκανε για να τα αποτρέψει όλα αυτά?

    Αυτός ο στρουθοκαμηλισμός ότι για όλα φταίνε οι «άλλοι» είναι ή μεγάλη κατάρα του έθνους μας, τόσο σε ατομικό όσο και συλλογικό επίπεδο.

    Πάντα κοιτάζουμε στους «ΑΛΛΟΥΣ» είτε για τους κατηγορήσουμε, είτε να τους εκλιπαρήσουμε να μας βοηθήσουν.

    Αν για όλα τα κάνουν οι άλλοι, τότε να του φέρουμε να μας κυβερνήσουν.

    Η αλήθεια είναι μία. Είτε με ΝΔ είτε με ΠΑΣΟΚ, αν το Αιγαίο δεν το έχουμε δώσει ακόμα, αν δεν έχουμε αποδεχθεί ακόμα τη de facto ονομασία του βόρειου γείτονα με το όνομα Μακεδονία, είναι για ένα και μόνο λόγο.

    Η απείθαρχη και αδάμαστη ψυχή του λαού αυτού που δεν λέει ακόμα να προσκυνήσει τους ξένους αφέντες. Που έχει ακόμα μέσα του λίγο από Κολοκοτρώνη, Μελά, Βενιζέλο, Λεωνίδα.
    Αυτόν φοβούνται και δεν τα έχουν παραδώσει όλα ακόμα.

    Η προπαγάνδα βέβαια σκληραίνει και κατατρώει σιγά σιγά τις ψυχές μας, αλλά δεν θα τους περάσει.

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αν ο κος Καραμανλής, νοιαζόταν τόσο πολύ για το εθνικό συμφέρον, θα είχε κυβερνήσει και καλύτερα και με τιμιότερα στελέχη και δε θα περίμενε τις εκλογές για να τιμωρήσει απλά μην κατεβάζοντας κάποια λαμόγια στις εκλογές, θα είχε κανει εκκαθάριση νωρίτερα.

    Δε θα είχε βάλει την κα Μπακογιάννη στη θέση που την έβαλε, ενδιαφερόμενος περισσότερο για τους ενδονεοδημοκρατικούς συσχετισμούς παρά για το καλό της χώρας.

    Δε θα έβαζε ξανά την κα Γιαννάκου στην Ευρωβουλή από τη στιγμή που ο λαός την αποδοκίμασε. Αυτό λέει πολλά για το ήθος του ανδρός.

    Και αντί σήμερα να ζητείται ανεπισήμως, απο τους καθυβρισμένους ως φασίστες ψηφοφόρους του ΛΑΟΣ να τον ψηφίσουν στα ΚΡΥΦΑ, θα είχε το σθένος να αποδεχθεί συμμαχία και να του βγουν τα νούμερα.

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=62717&cid=6


    Θα ήταν και το πλέον έντιμο. Αλλά όπως είπα, ζητείται από αυτόν που καθυβρίστηκε και έτεινε χέρι φιλίας να θυσιάσει την αξιοπρέπεια του και την ψήφο του , για το υποτιθέμενο καλό της χώρας, μόνο και μόνο για να μπορεί ο κος Καραμανλής να μη θυσιάσει εκείνος το δικό του πολιτικό εγωισμό.

    Και φυσικά, η ειρωνία θα ήταν, πως την επομένη, ο ψηφοφόρος του ΛΑΟΣ, θα γυρνούσε να είναι και πάλι ο φασίστας.

    Ε, όχι. Μήπως ζητάτε τελικά υπερβολικά πολλά από τη μία μεριά και κλείνετε τα μάτια στις ευθύνες της άλλης?

    Η χείρα βοηθείας του ΛΑΟΣ υπήρχε. Ας την έπαιρνε ο εθνάρχης κος Καραμανλής.

    Μήπως τελικά δεν είναι τόσο εθνικά κατάλληλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Λέμε και ορθά ότι ο Κώστας είχε την ευκαιρία του το 2004 να αλλάξει τη χώρα και δεν το έκανε. Και ο Ανδρέας είχε την ευκαιρία το 1981 να κάνει την Ελλάδα Ελβετία αλλά την έκανε Λίβανο και Νότια Αμερική... Τελικά είμαστε η χώρα των χαμένων ευκαιριών... δεν αλλάζει τίποτα... μόνη ελπίδα είναι η αντίδραση που γίνεται όταν πέφτεις στον πάτο του βαρελιού με φόρα... άντε ΓΑΠ με φόρα οδήγησέ μας στην τελική διαδρομή προς τα εκεί μήπως και ξυπνήσουμε και αντιδράσουμε...
    ΙοΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. 10:06 ,

    "λίγο από Κολοκοτρώνη, Μελά, Βενιζέλο, Λεωνίδα."

    ε, όχι και να βάζεις τον Βενιζέλο, μαζί με τους άλλους τρεις!Καταρχήν ο Βενιζέλος δεν ήταν στο πεδίο της μάχης, όπως οι άλλοι!

    Όσο για Παπανδρέου και Καραμανλή, ναι ο πρώτος είναι χειρότερος, μαζί με την Ντόρα.Ο Καραμανλής δεν είναι άγιος φυσικά, αλλά στην εξωτερική πολιτική έκανε κινήσεις που οι άλλοι δυο δεν θα έκαναν ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. πληρωνει τα παθη του και ο νοων νοητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Kάποιος παραπάνω μου γράφει:

    "(file nativist,o pakistanos briskete sti lista ths a.athinwn.)"

    Γιατί βρε φίλε δεν κάνεις τον κόπο να βεβαιωθείς πριν γράψεις την βλακεία; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ;

    _____________________________________

    Συμφωνώ με Σ. Κομνηνό. Τσακίστε τον δικομματισμό, μπας και βγούμε από το λάκκο, στον οποίο πέσαμε εδώ και 35 χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. δεν μπορω να καταλαβω γιατι προσπαθειτε να μας πεισετε οτι ο απερχομενος φευγει γιατι τον πολεμησαν οι παντες και οχι λογο της ανικανοτητας του.ΣΚΑΛ και η ΝΔ δεν πηγε πισω στα ρουσφετια και μαλιστα πρωτοτυπησε σε προκυρηξη για το ΨΝΘ επαιρνες μορια για κοινωνικη ευαισθησια υπαρχει αρθρο στο Ποντικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. τα λερωμένα τα άπλυτα τα παραπεταμένα.stef

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Μη προσπαθείτε να πείσετε τον Έλληνα ...Αυτός έβαλε φυλακή τον Κολοκοτρώνη....Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ αγαπητοί μου έκανε τεράστια σφάλματα σε πολλους τομείς και του αξίζει να τιμωρηθεί....όμως έκανε 2 κινήσεις!!!!! ...αγωγός ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ και VETO ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ.....ΕΙΠΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΝΑΝ ΟΤΑΝ Ο JEFRY ΕΛΕΓΕ ΝΑΙ!!!!!!
    Να προτιμήσω το jefry γιατί ρε παιδιά; ήμαρτον γιατί πάέι στις ΗΠΑ για οδηγίες πρίν τις εκλογές;γιατί δήλωσε ότι θα επανεξετάσει τη συμφωνία για τον αγωγό;ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΛΑΒΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ η συμφωνία(Η ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΑ μήπως);
    Ήταν πετυχημένος Υπουργός(να μην πω τι τα έκανε όπου διορίστηκε απο τον πατέρα του)..Και γιατί αυτές τις φοβερές ιδέες που έχει τώρα, δεν τις εφάρμοσε 25 χρόνια που ήταν στην εξουσία.Γιατί αυτή η ΚΑΘΛΙΚΗ ΕΥΝΟΙΑ ΠΑΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ;Τι προσδοκούν οι ΑΦΕΝΤΕΣ;ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΙΤΙΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ αν εκλεγεί;(ο δόλιος ο πατέρας μου έχασε 700.000 δρχ απο τους απατεώνες που κάλυψε η κυβέρνησή του...ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΠΟΤΕ !!!!!)
    Είμαι εξοργισμένος με τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ του τόπου, που μας παρουσιάζουν τον ένα σαν ΑΧΡΗΣΤΟ και τον άλλο που ηταν ΑΧΡΗΣΤΟΣ και τον καταδίκασε 2 φορές ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ λαός, με την ψήφο του, τωρα μας τον παρουσιάζει για καλό....τι έγινε και άλλαξε έκανε ρεκτιφιέ;
    Τι λέτε ρε...μόνο καμμιά αύξηση στο μισθό σας νοιάζει ή πως θα νομοιμοποιήσετε το αυθαίρετο σας, σας νοιάζει...για τα άλλα...ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ !!!!(αυτό για τον τύπο που γράφει ειρωνικά ότι τον jefry τον έστειλε ο ΣΑΤΑΝΆΣ.....ο οποίος θεωρώ ότι συνεργάζεται με άνω του μετρίου πνευματικού επιπέδου άτομα...άσε ρε μεγάλε!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ο ποιό διεφθαρμένος λαός της Ευρώπης(και 5ος στον κόσμο) και ο πλέον φιλοτομαριστής κατοικεί στο προτεκτοράτο που λέγεται Ελλάδα.
    Αυτό είμαι σίγουρος ότι θα επιβεβαιωθεί στις 4/10.
    Τα κοματόσκυλα των 2 κομάτων που κυβερνούν τα τελευταία 35 χρόνια και κατάντησαν έτσι την Ελλάδα πιπιλίζουν τη προπαγάνδα τους"Αν δεν ψηφίσεις θα έρθει ο άλλος".
    Ας αποδείξουμε για 1 φορά ότι έχουμε "ψυχή" και να στείλουμε στο σπίτι τους τις οικογένειες και καμιά 100ριά, μήπως και ξεπεταχτεί κανένας ηγέτης που να είναι ΕΛΛΗΝΑΣ καινα φοράειπαντελόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Η Ελλαδα αυτη την στιγμη λογω ελλειψης εθνικης στρατηγικης βρισκεται εκγλωβισμενη και σε απογνωση.

    Προσπαθωντας να απεγκλωβιστει απο τον αμερικανικο παραγοντα, υπογραφει συμφωνιες με τους Ρωσους. Ο Γ.Π. θα προσπαθησει να τις ακυρωσει οχι γιατι η Ελλαδα ανηκει στην Δυση αλλα γιατι το θελουν οι Αμερικανοι. Συμφωνω επισης οτι η Ρωσικη αρκουδα μπορει να σε "πνιξει στην αγκαλια της" και οι δοσοληψιες μαζι της μπορει να αποδειχθουν βλαβερες. Τα περι ξανθου γενους ειναι για τους απατεωνες. Και παλι ομως η Ελλαδα εχει αναγκη να διαπλατυνει τους διπλωματικους τους οριζοντες προς Ανατολας. Και δεν αναφερομαι μονο στην Ρωσια.

    Παντοτε η χωρα μας ηταν υπο τον ελεγχο της Δυσης και δεν ξερω ποσο ωφελιμο θα ειναι στο μελλον αμα παραμεινουμε εντελως στατικοι θεωρωντας πως θα ειναι παντα εδω για μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. pros NATIVIST _eides file pou eixa dikaio ,oxi mono pakistano ebale stin a_athinwn to pasok,alla kai soudano sto epikratias.Δέκατος, ο Αλί Μοχάμετ Χαγκ, γεννημένος στο Σουδάν.ATHINA PALLAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.