14/1/11

Τα μυστήρια του Ερζερούμ

Του Σταυρου Λυγερου
Για πρώτη φορά επίσκεψη Ελληνα πρωθυπουργού στην Τουρκία προκάλεσε τόσο αντιφατικές αντιδράσεις. Οσοι είναι θετικά προκατειλημμένοι έναντι του Γιώργου Παπανδρέου επικαλούνται τη στάση του ενώπιον του Ταγίπ Ερντογάν και των Τούρκων πρέσβεων για να αποδείξουν ότι είναι αποτελεσματικός υπερασπιστής των εθνικών συμφερόντων.
Αντιθέτως, όσοι είναι αρνητικά προκατειλημμένοι έναντί του, εκφράζουν φόβους για δρομολόγηση μυστικών συμφωνιών. Επικαλούνται αφενός ενδείξεις για ελληνικές υποχωρήσεις στις διεξαγόμενες διαπραγματεύσεις και αφετέρου δηλώσεις Τούρκων αξιωματούχων περί συνεκμετάλλευσης κ.λπ.
Οι ανωτέρω αντιδιαμετρικές θεωρήσεις πηγάζουν βασικά από την ύπαρξη ή μη πολιτικής εμπιστοσύνης προς το πρόσωπο του Παπανδρέου. Στην πραγματικότητα, είναι αδύνατη μια τεκμηριωμένη αξιολόγηση, επειδή μόνο ένας πολύ στενός κύκλος συνεργατών του πρωθυπουργού
γνωρίζει το περιεχόμενο των συνομιλιών. Οι δημόσιες δηλώσεις έχουν τη σημασία τους, αλλά μέχρις ενός σημείου.
http://www.kathimerini.gr

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι δύο ηγέτες έχουν επιλέξει -για τους δικούς του λόγους ο καθένας- να καλλιεργούν τις σχέσεις με συχνές συναντήσεις. Ο Παπανδρέου πιστεύει στην προσωπική διπλωματία και θεωρεί σημαντικό να κρατιέται χαμηλά η θερμοκρασία στο Αιγαίο. Επίσης, είναι διατεθειμένος να προβεί σε κάποιες υποχωρήσεις για να επιλύσει τα υφιστάμενα προβλήματα και να διαμορφώσει φιλικές σχέσεις με την Αγκυρα.

Από την πλευρά του, ο Τούρκος πρωθυπουργός προωθεί την ηγεμονικού χαρακτήρα νεοοθωμανική στρατηγική του με ανοίγματα και τακτικές ήπιας ισχύος. Αποφεύγει τις στρατιωτικού τύπου πιέσεις, κυρίως επειδή αυτό είναι το προνομιακό γήπεδο της κεμαλικής στρατογραφειοκρατίας. Δεν θέλει εντάσεις με την Ελλάδα, επειδή δίνουν πλεονέκτημα στους εσωτερικούς αντιπάλους του. Οπως έχουν αποδείξει τα γεγονότα, όμως, αυτό δεν σημαίνει καθόλου ότι είναι διατεθειμένος να κάνει βήμα πίσω επί της ουσίας των τουρκικών διεκδικήσεων. Επιπροσθέτως, η επίσκεψη Παπανδρέου εξυπηρέτησε και προεκλογικές σκοπιμότητες του Ερντογάν εν όψει των κρίσιμων εκλογών του Ιουνίου στην Τουρκία.

Οπως είναι γνωστό, η επίσκεψη Παπανδρέου παραλίγο να ματαιωθεί την τελευταία στιγμή, λόγω των πτήσεων της τουρκικής αεροπορίας πάνω από ελληνικά νησιά. Υπενθυμίζουμε ότι η Αγκυρα συνήθιζε τέτοιου τύπου προκλήσεις πριν ή και κατά τη διάρκεια ελληνοτουρκικών συναντήσεων υψηλού επιπέδου. Οι προκλήσεις ήταν ένας τρόπος για να δηλώσει την αποφασιστικότητά της, να υπογραμμίσει τις διεκδικήσεις της και να αποκτήσει πολιτικοψυχολογικό πλεονέκτημα.

Επί κυβερνήσεων Ερντογάν, οι παραβιάσεις και άλλες στρατιωτικού τύπου προκλήσεις έχουν αποκτήσει και πρόσθετο σκοπό. Το Γενικό Επιτελείο επιχειρεί εμμέσως να βάλει τρικλοποδιές στη νεοοθωμανική διπλωματία. Από την πλευρά του, ο Παπανδρέου αντέδρασε σωστά στις υπερπτήσεις. Απειλώντας με ματαίωση της επίσκεψής του στο Ερζερούμ, κέρδισε το πολιτικό περιθώριο να πει αυτά που είπε, χωρίς να δυναμιτίσει τις σχέσεις με τον Τούρκο ομόλογό του. Και, βεβαίως, φρόντισε να πουλήσει ακριβά στην ελληνική κοινή γνώμη τη στάση του σε μία περίοδο που έχει ζωτική ανάγκη από πολιτικό κεφάλαιο.

16 σχόλια:

  1. 1ον δεν είναι "του" Ερζερουμ αλλά "της" Ερζουρουμ, διότι η πόλη είναι θυληκού γένους.

    2ον Arz-e-Rum σημαίνει Γη Ρωμαίων. Είναι η πρώην Θεοδοσιούπουλη, και η Τούρκοι την βάπτισαν "Γη Ρωμαίων", διότι πρόγονοί μας Ρωμαίοι ζούσανε εκεί όταν την κατέλαβαν.

    Αυτά για τους σπασίκλες και ανεκδιήγητους αντιδημοκράτες του Γραικισμού...

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δεν είχα προγόνους Ρωμαίους, δεν μιλούσαν regina rosas amat, Έλληνες είχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "ΩΔΗ ΣΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ,τού ΟΡΑΤΙΟΥ.

    "EXEGI MONNIMENTUM DERE PERENNIUS,
    regaligue situ Pyramidum altius,
    guod non imper edax non Aguilo impotens
    possit diruere aut innumerabilis
    annorum series,et fuga temporum.
    Non omniw moriar,multague pars mei
    vitabit Libitinam.Usgue ego postera
    crescam laude recens,dum Kapitolium
    seandet cum tacita virgine portifex."
    ερμηνεία
    {΄Ορθωσα ένα μνημείο από τό χαλκό μονιμότερο,
    κι από τό βασιλικό ήθος τών Πυραμίδων πιό ψηλό.
    Ετούτο ούτε οι άγριες μπόρες ούτε ο βίαιος βοριάς
    θα μπορούσε να το σκορπίσουν.Ούτε οι αναρίθμητες
    διαδοχές τών ετών καί η φυγή τών αιώνων.
    Δέν θά πεθάνω ολόκληρος,κι ένα μεγάλο κομμάτι μου
    θά ξεφύγει τόν ΄Αδη.Συνέχεια στο μέλλον
    έπαινος θα με πλοταίνει καινούργιος,όσον καιρόο ιερέας θ'ανηφορίζει στό λόφο τού Καπιτωλίνου Δ ί α μέ τή συνοδεία τής αμίλητης Παρθένου."

    Η Λατινική γλώσσα καί τό αλφάβητο,είναι παιδιά Ελληνό παιδα!

    "Οι εγκαταστάσεις τών Αρκάδων στή Μεγάλη Ελλάδα.
    "Μεγάλη Ελλάδα","Magnam Graeciam,ονόμαζαν οι Ρωμαίοι τήν Κάτω Ιταλία καί Σικελία,λόγω τών πολλών καί πολυανθρώπων αποικιών τών Ελλήνων σ'αυτές.Από τις 100 καί πλέον ελληνικές πόλεις καί κωμοπόλεις,που αναφέρει ο γεωγράφος Στράβων (65 μ.χ.):
    Ακράγας(Agrigento)
    Μεσσήνη (Messina)
    Κύμη (Como)
    Νεάπολις (Napoli)
    Πάνορμον (Palermo)
    Υδρούντας (Otranto)
    Βάρη (Bari)!!!
    Ως πρώτος πανάρχαιος εποικιστής διδάσκαλος καί εκπολιτιστής τών Λατίνων(Λάτιον ονομάσθηκε η περιοχή από τόν Λάτιον,γιό του Οδυσσέως καί τής Καλυψούς)υπήρξεν ο ΄Ελλην εκ Περαιβίας Ι α ν ό ς(Πλουτάρχου,"Αίτια Ρωμαικά",σ.30)....Ιανός<-΄Ιων.
    Ο Πάλλας από το Παλλάντιον τής Αρκαδίας εγκαταστάθηκε περί το 1370 π.χ. σ'έναν από τούς επτά λόφους τής Ρώμης,τόν ονομασθέντα πρός τιμή του Παλλατίνον....
    Ο Εύανδρος,ο γιός του,ακολουθώντας τον,εγκαταστάθηκε με πολλούς Αρκάδες στην ίδια περιοχή αργότερα.Η μάντισσα μητέρα του,Καρμένη εδίδαξε στούς εντοπίους μουσική,χορό καί ασματοποιία,τά οποία πρός τιμήν της ονομάσθηκαν carmina (άσματα).
    Η Ρώμη,τέλος,έλαβε τό όνομά της από τόν ΑρκαδοΤρωαδίτισσα Ρώμη,η οποία,όταν έφθασαν οι φυγάδες Τρώες(Δάρδανοι Αρκάδες)μέ επικεφαλής τόν Αινεία στίς όχθες τού Θύμβρι(Τίβερη),εκμεταλλευθείσα τήν απουσία τών ανδρών γιά ανευρεση τροφής,καί πείσασα τίς λοιπές Τρωαδίτισσες νά κάψουν τά πλοία καί νά παύσουν πιά τίς περιπλανήσεις τους,επέτυχε τήν συγγνώμη τών ανδρών καί την τελική εγκατάσταση τους στήν περιοχή(Πλούταρχος).
    Οινωτρία,Λυκαονία,Ιταλία...καί τά τρία ονόματα είναι ελληνικά.....!"
    ΑΡΚΑΔΙΑ η μυστική βίβλος τής γενέσεως τών Ελλήνων.
    του Π.Κυριακόπουλου.
    Χαίρε!
    ΑΡΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Bravo ARKAS

    diavazontas se mathainoume tin endoksi Istoria mas, pou siga-siga tin apaleifoun apo ta sxolika "didakrika" biblia mas gia na eksevmenizoun tous geitones mas.

    Etsi ksexasame tin Ionia, ton Ponto, tin Makedonia, tin Boreio Eipiro, tin Anat Thraki, tin Megali Ellada stin Sikelia, diladi tin Istoria mas kai poly syntoma sigoura kai tin glossa mas.

    Xenokrates apo Bienni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκείνο που δεν περίμενα ΠΟΤΕ να δω, είναι η Παπαρήγα να υπερασπίζεται τα Εθνικά μας Συμφέροντα !!!
    Το είδαμε κι αυτό !!! Φαντασθείτε πόσο ανθέλληνας είναι ο Τζέφφρυ ΓΑΠ !!!
    Δημοσθένης ο Μακεδών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. προς 1.46 π.μ.

    Εγω δεν ειχα προγονους Ρωμαιους...

    Ως ιστορικο ανεκδοτο ακουγεται αυτο σε οσους γνωριζουν...ΔΥΣΤΥΧΩΣ η γερμανοκαθολικη προπαγανδα νικησε τον ελεγχο του μυαλου και τις καρδιας σου.ΔΕΝ αμφισβητω την Ελληνικοτητα σου,εξαλλου και εγω Ελληνας ειμαι,λυπαμαι ομως που σε εκαναν να ξεχασεις την δευτερη ταυτοτητα σου,δηλ.την Ρωμαικη.Που για 1000 και πλεον χρονια ηταν πρωτη,η εστω ταυτοσυμη της Ελληνικης.Αυτο εξαρτιοταν απο σε ποια κοινωνικη ομαδα ανηκες και σε ποιο μερος της Αυτοκρατοριας.
    ΚΑΙ ΟΜΩΣ Ρωμαιους προγονους ειχες...Αν τους ρωτουσες,Ρωμαιοι θα δηλωναν και πολυ περυφανοι θα ηταν για αυτο.Βεροι Ρωμαιοι ειμαστε,θα σου απαντουσαν για να αντιταχθουν ετσι στην δυτικη φραγκοκαθολικη προπαγανδα που ελεγε πως ειμαστε Γραικοι και οχι Ρωμαιοι,οι οποια σκοπο ειχε να κρατησουν οι Γερμανικες φυλες οπου κατεκτησαν την δυτικη Ρωμανια τα Ρωμαικα εδαφη στον ελεγχο τους.ΔΕΝ λεω οτι ειμαστε απογονοι Ρωμαιων,αλλα οτι ειχαμε διπλη εθνικη συνειδηση.Λογο της πλυσης εγκεφαλου που εκαναν οι κατακτητες λατινοφωνοι Ρωμαιοι σε ολους τους πληθησμους της Αυτοκρατοριας,ωστε να μην επαναστατει κανεις και αυτοι να απολαμβανουν την εξουσια και τους φορους.ΑΠΛΑ στην Ελληνικη περιπτωση δεν το επετυχαν πληρως.Λογο ανωτερου μορφωτικου επιπεδου,ανωτερου πολιτισμου,πληρως διαμορφωμενης εθνικης συνειδησης,γνωσης κοινης καταγωγης κ.τ.λ.Ομως η πληρως διαμορφωμενη Ελληνικη εθνικη συνειδηση που εχεις δεν σε αφηνει να το δει αυτο,οπως και τους περισσοτερους.Υπαρχει μια συγκρουση λογικης και εγωισμου βλεπεις. Ο ανθρωπος εχει αναγκη να αυτοπροσδιοριζεται,μπλεκεται αυτο και με την προσωπικοτητα του και οταν το αμφισβητησεις αυτο κλονιζεται.Για αυτο και δεν γινεται ευκολα αποδεκτο.Πρεπει καποιος να αγαπαει ΠΟΛΥ την Ελλαδα για να καταλαβει τη ηταν το λεγο μενο Βυζαντιο,η Ρωμανια δηλ.Διοτι πρεπει να δει ΠΕΡΑ απο την Ελληνικη εθνικη συνειδηση,χωρις ομως να χασει την ταυτοτητα του.Αρκει να θυμασαι ποιοι ηταν,πως μιλουσαν,πως ενοιωθαν οι παπουδες και οι γιαγιαδες μας.Παραδειγμα οι σημερινοι Τουρκοι οι οποιοι,αν εξαιρεσεις τους Κουρδους και καποιες αλλες ομαδες,ειναι εκτουρκισμενοι Μικρασιατες.Οι οποιοι πρωτα ειχαν εξελληνισθει και μετα εκρωμαισθει και ταυτοχρονος εκχριστιανισθει.Το ΜΕΓΑ προβλημα ειναι οτι μας εκαναν οι δυτικοι να ξεχασουμε ποιοι ειμασταν και να τα χαλια μας σημερα.Οσο παιρνουν οι δεκαετιες,ειδικα μετα τον Β Π.Π.,απομακρυνομαστε απο την Ρωμαιοσυνη και μετα και την δεκαετια του 90 δες τα χαλια της κοινωνιας μας.ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΑ ειναι κριμα να υποτιμουμε και απαξιωνουμε το παρελθον μας.Επειδη μας επεβαλαν αυτην την ΛΗΘΗ ξεπεσαμε τοσο.Ευχαριστω για τον χρονο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την αυτοκρατορία και όλα, τα είχαμε πολύ πάρα πολύ πριν τους Ρωμαίους. Από τους Ρωμαίους και μετά χαθήκαμε. Μας ψάχνουνε με το κερί 2000 χρόνια να μας βρουν. Η Ρωμηοσύνη είναι στο Λάτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρὸς Κ.Π.:
    Ἂν καὶ στεροῦμαι χρόνου τελευταίως, ὥστε νὰ σχολιάζω τακτικῶς, θὰ διαθέσω ὀλίγον πρὸς ἀπάντησιν, καθ’ ὅτι τὸ θέμα εἶναι καιρίου σημασίας. Ἀγαπητὲ Κ.Π., διπλᾶς μὲν ταυτότητας ἔχουν οἱ κατάσκοποι καὶ οἱ μαφιόζοι, διπλῆν δὲ συνείδησιν οἱ πάσχοντες ἐκ δεδιχασμένης προσωπικότητος. Τὴν δὲ ἑλληνικήν (καὶ μόνην εἰς τὴν πραγματικότητα τῆς καταγωγῆς μας ἀνταποκρινομένην) συνείδησίν μας ἔχομεν ἐξ ἰδίων, μόνοι μας, καὶ δὲν χρειαζόμεθα «φραγκοκαθολικοὺς» ἢ οἱουσδήποτε ἄλλους, διὰ νὰ τὴν ἀποκτήσωμεν. Οἱ Ἕλληνες ἀδιαφοροῦν παντελῶς διὰ τοὺς «φραγκοκαθολικούς», ὅπως ἄλλωστε ἀδιαφοροῦν παντελῶς καὶ διὰ τοὺς «ῥωμαιοορθοδόξους», οἱ ὁποῖοι καὶ κατεπολέμησαν λυσσαλέως τὴν ἑλληνικήν μας ταυτότητα, ἄλλως δὲν θὰ αὐτοωνομάζεσο σὺ «Ῥωμαῖος». Ἡ ἑλληνικὴ ἰδιότης εἶναι αὐτοφυής, πλήρης, μηδεμίας ἔχουσα ἀνάγκην συνδρομῆς καὶ γενέτειρα παντὸς πολιτισμοῦ. Τί νὰ ἀναζητήσωμεν εἰς τοὺς Ῥωμαίους, οἱ ὁποῖοι π.χ. ἐθεράπευαν τὰς ἀσθενείας μὲ οὖρα κροκοδείλου καὶ κόπρανα χελώνης, ὅτε ἡμεῖς εἴχαμεν ἀναδείξει ἕνα Ἱπποκράτην*;
    Ἐὰν σὺ πάσχῃς ἐκ τοῦ συνδρόμου τῆς Στοκχόλμης καὶ θέλῃς νὰ ὀνομάζησαι Ῥωμαῖος, εἶναι δικαίωμά σου. Ὅμως δὲν ἔχεις δικαίωμα νὰ προσβάλλῃς οὔτε τὴν νοημοσύνην μας οὔτε τὴν καταγωγήν μας, ὑπηρετῶν τὴν χριστιανικὴν προπαγάνδαν, ἡ ὁποία ἐπὶ τόσους αἰῶνας ἐπιχειρεῖ ἀδιαλείπτως νὰ σβήσῃ τὸ ὄνομα καὶ τὴν οὐσίαν τοῦ Ἕλληνος. Διὰ τοῦτο σὲ καλῶ νὰ ἀνακαλέσῃς τὴν δήλωσίν σου, ὅτι εἴμεθα δῆθεν Ῥωμαῖοι καὶ δὲν τὸ γνωρίζομεν.
    Εἷς Ἕλλην

    * Βλέπε Λιλῆς Ζωγράφου, Ἀντιγνώση, τὰ δεκανίκια τοῦ καπιταλισμοῦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. προς 16 ιανουαριου 2011, 1.30 π.μ.

    Η Ρωμηοσυνη ειναι στο Λατιο...

    Η Ρωμαιοσυνη δεν ειναι στο Λατιο.Εκει ειναι οι Λατινοι.Η Ρωμαιοσυνη ειναι στις ψυχες και στις καρδιες μας και αν δεν το νοιωθεις πλεον,ειναι επειδη φροντισαν να σε κανουν να ξεχασεις.Οι οπλαρχηγοι του 21' και οι αγωνιστες για αυτην πολεμησαν,αυτην ειχαν στις φλεβες τους,αυτη τους κρατησε Ελληνες και τους επρωξε στην επανασταση.Οι μαχητες του 21' ειταν απο το Λατιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προς 16 ιαν.20011 2.00

    αν και στερουμαι χρονου τελευταιως...

    Μεγαλη μας τιμη που αφιερωσατε λιγο απο τον χρονο σας.Ο δωδεκαθεισμος σιγουρα βλαπτει την κριση του καθενος.Αλλα βλεπεις ο καθενας απαντα με της γνωσεις που διαθετει.Ειτε το θελεις ειτε οχι,η Ιστορια εχει συμβει και δεν αλλαζει.Ουτε εμενα μου αρεσει τη συνεβη στο λαο μας,ομως ειναι γεγονος.Η αληθεια βλεπεις ειναι η δυναμη του Ελληνα.Συμφωνα μετα λεγομενα σου οι προγονοι μας ηταν μαφιοζοι,κατασκοποι και διχασμενες προσωπικοτητες.Ειναι δυσκολο να αντιληφθεις την πραγματικοτητα,οντως.Οι Ελληνες υπηρξαν Ρωμαιορθοδοξη για πανω απο 1000 χρονια και πολεμησαν τους φραγκοκαθολικους,ειται στρατιωτικα ειται πολιτικα.Το Ελληνικο αιμα ειναι το περισοτερο που κυλαει στις φλεβες μας ομως δεν ειναι το μονο.Αρα μην κοπτεσαι ιδιαιταιρα για την Ελληνικη καταγωγη μας.Ουτε να ειμαστε πλεονεκτες,δεν γεννησαμε παν πολιτισμους.Οι Ρωμαιοι Ελληνες τον μεσων χρονων δεν ιατρευαν με ουρα και κοπρανα αλλα με την ανεπτυγμενη ιατρικη τεχνη του Ιπποκρατη,Διοσκουρου,Γαληνου κ.τ.λ.,η οποια εφαρμοζοταν στα παμπολλα ευαγη ιδρυματα,οπως Ξενωνες(νοσοκομεια,δες HOSPITAL),λεπροκομεια,γηροκομεια,γυναικολογικες και οφθαλμιατρικες κλινικες και αλλα.Κανεις δεν πασχει απο κανενα συνδρομο αλλα οπως οι Σκοπιανοι νομιζουν πωσ ειναι Μακεδονες λογο πλυσης εγκεφαλου,ετσι και σε εμας ειχε επιβληθει η Ρωμαικοτητα,ευτυχως οχι πληρως.Και ξερεις τι?Μας εκανε καλο διοτι ετσι μπορεσαμε να επιβιωσουμε.Και αν δεν ηταν η Εκλλησια τωρα θα μιλαγαμε τουρκικα.Αφου γραφεις ,εις ελλην,χρησιμοποιεις πολυτονικο δηλαδη εισαι μεγαλος πατριωτης,ετοτε αποδεξου αυτο που ο λαος μας αγαπουσε και πονουσε και αγωνιζοταν.Ειδαλως τι Ελληνας εισαι?
    Μην ξεχνας οτι η τοσοι αρχαιολατρια του νεοελληνικου κρατους,ειδικα των πρωτων χρονων,ηλθε απο εξω για να μας καταστρεψει την Ρωμαιοσυνη.Αρα η αρχαιολατρια οπως εφαρμοστικε ειναι ανθελληνικη διοτι τα συμφεροντα των Ελληνων ηταν και εμεσως εξακολουθουν να ειναι με την Ρωμαιοσυνη και οχι με το ειδωλολατρικο 12θεο.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ πως εσεις οι αρχαιολατρες αγαπατε την Ελλαδα,ομως σας εχουν ριξει σταχτη στα ματια,δεν σας εχουν πει ολοι την αληθεια με αποτελεσμα να βγαζεται λαθος συμπερασματα.Ως ΤΕΛΟΣ ανακαλεσε οτι προσβαλω την νοημοσυνη σας και την καταγωγη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1 ἀπὸ 2
    Πρὸς Κ.Π. (καλὸν θὰ ἦτο νὰ ὑπογράφῃς, ἔστω ψευδωνύμως):
    Καθῶς ἀρχίζεις μετὰ τοῦ δωδεκαθεϊσμοῦ καὶ ἂν καὶ τὸ ἔχω δηλώσει καὶ εἰς τὸ παρελθόν, εἰς ἄλλα σχόλια, ἂς τὸ ἐπαναλάβω: δὲν εἶμαι δωδεκαθεϊστής, ἀλλ’ ἄθρησκος-ἄθεος. Ἀλλ’ εἶναι γνωστὴ ἡ συνήθεια πάντων μαζοπεποιημένων ὀρθοδόξων Ῥωμῃῶν (δὲν τὸ λέγω ἐγώ, ἡ ἰδία ἡ «Ἐκκλησία» σας σᾶς ὀνομάζει πρόβατα, καὶ ἐσεῖς τὸ ἀποδέχεσθε) νὰ θέτουν εἰς πάντας «ἐτικέτας», καθῶς δὲν δύνανται νὰ κατανοήσουν, ὅτι κάποιοι ἄλλοι δὲν ζοῦν εἰς μανδριὰ ἀλλ’ ἔχουν ἰδίαν βούλησιν καὶ κρίσιν καὶ ἀπέχουν δογμάτων καὶ ἰδεολογημάτων. Καὶ δὲν καταθέτω βεβαίως ἐδῶ τὴν ἀθεΐαν μου ὡς κάποιαν ἀπολογίαν –ἄλλωστε καὶ δωδεκαθεϊστὴς νὰ ἤμουν, ποῖον τὸ πρόβλημα, μήπως εἶναι κάποια κατηγορία;–, ἀλλὰ διὰ νὰ καταδείξω αὐτὴν τὴν νοσηρὴν τάσιν τῶν Ῥωμῃῶν, νὰ θέτουν δηλαδὴ «ἐτικέτας».
    Ἐν τούτοις ἡ ἀθεΐα μου οὐδὲ κατ’ ἐλάχιστον μὲ ἀποτρέπει ἀπὸ τοῦ νὰ ἀναγνωρίσω τὸ μεγαλεῖον τοῦ Πολιτισμοῦ τῶν προγόνων μου, δηλονότι τὴν Ἐπιστήμην, τὴν Τέχνην καὶ τὴν Φιλοσοφίαν, ἃς ὁ Ἱερὸς αὐτὸς Τόπος ἐγέννησεν. Πολιτισμοῦ, τὸν ὁποῖον θαυμάζουν ἄλλωστε εἰς ὅλον τὸν κόσμον καὶ ἀνεξαρτήτως καταγωγῆς καὶ ἰδεολογιῶν, ἀλλ’ ἀγνοοῦν παντελῶς οἱ ἀνελλήνιστοι Ῥωμῃοί.
    Ἡ περίπτωσίς σου εἶναι χαρακτηριστική. Δηλοῖς γνώστης τῆς Ἱστορίας, ἐν ᾧ ἀγνοεῖς αὐτὴν ἢ ἔστω γνωρίζεις ἀποσπασματικῶς καὶ συγχέεις τοὺς Διοσκούρους μετὰ τοῦ… Διοσκουρίδου! Ὅπως ἀγνοεῖς καὶ τὸ ἀκόλουθον τοῦ Γεωργίου Πισίδου:
    «νοσεῖ Γαληνός, ἐκφοβεῖ δὲ τὰς νόσους
    ὁ Πέτρος ἡμῶν τὰς σαγήνας ὁ πλέκων
    ».
    Τόσον πολὺ ἐσέβοντο οἱ χριστιανορρωμαῖοι τὸν Γαληνόν, ὥστε νὰ τὸν ὑβρίζουν καὶ νὰ καλοῦν τὸν ψαρρᾶ Πέτρον νὰ τοὺς θεραπεύσῃ (ἄραγε πόσην ἐπιτυχίαν εἶχεν αὐτὴ ἡ πρακτική;). Καὶ δὲν διστάζεις νὰ διασπείρῃς ψεύδη περὶ δῆθεν ῥωμαϊκῆς Ἰατρικῆς (ἐν γνώσει ἢ ἀγνοίᾳ σου, ἀδιάφορον, ἐφ’ ὅσον δὲν ἐκάθησες νὰ τὰ ἐλέγξῃς, πρὶν μᾶς τὰ «ξεφουρνίσῃς»). Ἰδοῦ λοιπὸν τί γράφει ὁ καθηγητὴς τῆς Ψυχιατρικῆς Γ. Καπρίνης εἰς τὸ φοιτητικὸν ἐγχειρίδιον τοῦ ἰδίου μαθήματος τῆς Ἰατρικῆς Σχολῆς τοῦ Ἀ.Π.Θ. (ἐκδ. Μαστορίδη, Θεσ/νίκη, 1988) περὶ τῆς καταστάσεως τῆς εἰδικότητός του ἐν «Βυζαντίῳ»:
    «Στὸ Βυζάντιο ἡ ἀντίστοιχη περίοδος ὑπῆρξε λιγώτερο σκοτεινή. Ἡ ἑλληνιστικὴ παράδοση κράτησε γιὰ περισσότερο διάστημα τὴν “τρέλλα” στὰ ἀντικείμενα τῆς Ἰατρικῆς, πρὶν αὐτὴ παραδοθῇ στὴν δαιμονολογία. Χωρὶς νὰ ὑπάρχῃ ἰδιαίτερη ἄνθηση τῆς ἰατρικῆς, ὑπῆρξαν ἀξιόλογοι ἰατροί, ὅπως ὁ Ἀλέξανδρος ὁ Τραλλιανὸς καὶ ὁ Παῦλος ὁ Αἰγηνίτης, ποὺ συνέχιζαν τὴν ἱπποκρατικὴ καὶ τὴν γαληνικὴ ἰατρικὴ παράδοση. Μόνο κατὰ τὸν 11ο αἰῶνα, μὲ τὸ ἔργο τοῦ φιλοσόφου Μιχαὴλ Ψελλοῦ, γίνεται ἀποδεκτό, ὅτι οἱ δαίμονες παρενοχλοῦν τὴν λειτουργία τῆς ψυχῆς. Ἔτσι ἀπὸ τὸν 11ο αἰῶνα ἡ δαιμονολογία σκεπάζει ὁλόκληρο τὸν χριστιανικὸ κόσμο.»
    Ἐν ἄλλοις λόγοις οἱ ὑπόδουλοι Ἕλληνες (καὶ ὄχι οἱ Ῥωμαῖοι) συνέχισαν μετ’ ἐμποδίων τὴν Ἰατρική (ἐφ’ ὅσον δὲν ὑπῆρξεν ἰδιαιτέρα ἄνθησις), ἕως ὅτου τὸ παππαδαριὸν τὴν ἀντικατέστησεν μὲ τοὺς ἐξορκισμούς… Αὑτὴ ἦτο ἡ «Ἰατρικὴ» τῶν Ῥωμαίων, ἡ δὲ ἀπόδοσις εἰς αὐτοὺς τῆς ἑλληνικῆς Ἰατρικῆς ἰσοδυναμεῖ πρὸς κλοπὴν πνευματικῆς ἰδιοκτησίας. Ἕλληνες ἦσαν (καὶ δωδεκαθεϊσταί, οἱ ὁποῖοι τόσον σὲ ταράσσουν) ὁ Ἱπποκράτης καὶ ὁ Γαληνὸς καὶ ὁ Ἡρόφιλος καὶ ὁ Διοσκουρίδης. Καὶ Ἕλληνες ἦσαν, συνεχίσαντες τὴν ἑλληνικὴν παράδοσιν, ὅσον τοῖς ἐπετράπη (ἂν καὶ ὑποχρεωτικῶς χριστιανοί, ἄλλως θὰ ἐθανατοῦντο μετὰ βασανιστηρίων) οἱ Ἀλέξανδρος Τραλλιανὸς καὶ Παῦλος Αἰγηνίτης. Εἶναι δὲ ἐπίσης ἀξιοσημείωτος ἡ ἀθλία συνήθεια τῶν παππάδων καὶ σήμερον νὰ ἐκμεταλλεύωνται δυστυχισμένους ψυχοπαθεῖς, τοὺς ὁποίους ἀνακηρύσσουν «δαιμονισμένους» καὶ τούς… «ἐξορκίζουν» (τὰ προβάλλει καὶ ἡ τηλεόρασις). Ὁ μεσαίων εἰς τὴν Ῥωμῃοσύνην καλὰ κρατεῖ. Καὶ σὺ σεμνύνεσαι ὑπὲρ αὐτῆς τῆς κατάντιας.
    Εἷς Ἕλλην (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 2 ἀπὸ 2
    Ἡ Ῥωμῃοσύνη, τὴν ὁποίαν ὑπερασπίζεσαι, εἶναι ἔνοχη τοῦ μεγίστου καὶ αἰσχίστου ἐγκλήματος εἰς τὴν Ἱστορίαν. Δι’ ὅτι, ὅπως ἀκριβῶς ἐκυνήγησεν καὶ ἔσβησεν τὴν Ἰατρικήν, ἐκυνήγησεν καὶ ἔσβησεν ὅλον τὸν Πολιτισμὸν τῶν Ἑλλήνων. Ἰσωπέδωσεν τὰς πόλεις μας, ἔσφαξεν τοὺς προγόνους μας, τοὺς ἔσυρε εἰς στρατόπεδα συγκεντρώσεως (Σκυθούπολις) καὶ τοὺς ὑπεχρέωσεν νὰ ἐγκαταλείψουν τὰ ἤθη καὶ τὰς παραδόσεις των καὶ νὰ γίνουν χριστιανοί. Ἔκαυσεν τὰς βιβλιοθήκας καὶ τὰ βιβλία μας, ἐκρήμνισεν τοὺς ναούς, τὰ ἱερά, τὰς παλαίστρας, τὰ γυμνάσια, τὰ ἀσκληπιεῖα (νοσοκομεῖα) καὶ τὰς φιλοσοφικὰς σχολάς. Ἀντικατέστησεν τοὺς ἁγνοὺς ἀθλητικοὺς ἀγῶνας μὲ τὸν ἱππόδρομον, ὅπου ἔκαιεν καὶ ἀνθρώπους (π.χ. τοὺς Βογομίλους ἐπὶ Ἀλεξίου Αʹ, βλ. «Ἀλεξιάδα» τῆς Ἄννης Κομνηνῆς). Σὺ αἰσθάνεσαι ὑπερήφανος δι’ αὐτά, Κ.Π.; Δὲν ἀντιλαμβάνεσαι, ὅτι ὑπερασπιζόμενος τοὺς Ῥωμαίους καὶ φέρων τὸ μισητὸν ὄνομά των, ὑπερασπίζεσαι εἰδεχθεῖς ἐγκληματίας;
    Καὶ οἱ Ἕλληνες τοῦ 1.821 ἐπολέμησαν διὰ τὴν Ἑλλάδα καὶ ὄχι τὴν Ῥωμῃοσύνην. Ἀφυπνιζόμενοι διὰ τοῦ Ἑλληνικοῦ Διαφωτισμοῦ καὶ τῶν πολυπληθῶν σχολείων, ἤρχισαν νὰ λαμβάνουν ἀρχαῖα ἑλληνικὰ ὀνόματα καὶ νὰ καταφρονοῦν τὸν Τοῦρκον. Ἐκ τῶν 59 πλοίων τῆς Ὕδρας, 45 τῶν Σπετσῶν καὶ 40 τῶν Ψαρῶν, τὰ 56, 37 καὶ 36 ἀντιστοίχως ἔφεραν ἀρχαῖα ἑλληνικὰ ὀνόματα, ὁ δὲ ναύαρχος Κανάρης, ὅπως μᾶς πληροφορεῖ ὁ Τερτσέτης ἀνεγίγνωσκεν τὸ ἔργον καὶ τὸν βίον τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου, καὶ ἔρρεαν ὡς ἀπὸ κρήνης τὰ δάκρυά του κατὰ τὴν ἀνάγνωσιν. Ἀντιθέτως ἡ χριστιανικὴ «Ἐκκλησία», ἀφ’ οὗ ὁ «πατριάρχης» της δὲν κατώρθωσεν νὰ πείσῃ τὸν Καποδίστριαν νὰ ἐπιστρέψῃ ἡ Ἑλλὰς ὑπὸ τὴν κυριαρχίαν τοῦ σουλτάνου (!), ἤθελεν τὸ νέον κράτος νὰ ὀνομασθῇ Ῥωμανία καὶ ὄχι Ἑλλάς. Εὐτυχῶς ἡ πρότασις αὐτὴ ἀπερρίφθη, καθῶς ἦτο γελοία.
    Ἡ «Ἐκκλησία» ἐπίσης, ὄχι μόνον δὲν διετήρησεν τὴν γλῶσσάν μας, ὡς ψευδῶς γράφεις, ἀλλὰ τοὐναντίον τὴν ἐπολέμησεν λυσσαλέως (ἴσως δι’ αὐτὸ γράφεις καὶ σὺ τόσον ἀνορθόγραφα, πλήρης βαρβαρισμῶν καὶ σολοικισμῶν). Καὶ ὄχι μόνον δὲν ἰσχύει τὸ παραμυθάκι περὶ δῆθεν κρυφῶν σχολείων, ἀλλ’ ἐπεχείρει πάντοτε νὰ κλείσῃ τὰ σχολεῖα, τὰ ὁποῖα νομίμως ἐλειτούργουν. Χαρακτηριστικὸν εἶναι τὸ παράδειγμα τοῦ μητροπολίτου Ἀθηνῶν Γρηγορίου, ὀλίγον πρὸ τῆς Ἐπαναστάσεως, ὁ ὁποῖος ἐπεθύμει νὰ κλείσῃ τὴν Φιλόμουσον Ἑταιρείαν. Ἀλλ’ οἱ Ἀθηναῖοι προεστοὶ παρηπονέθησαν εἰς τὸν Τοῦρκον ἀγᾶν (!) καὶ ἐν τέλει ἀπέπεμψαν κακὴν κακῶς τὸν μητροπολίτην.
    Περὶ τῆς καταγωγῆς μας τὰ ἔχω γράψει εἰς προηγούμενα σχόλια καὶ βαρύνομαι νὰ τὰ ξαναγράφω. Θὰ ἀρκεσθῶ νὰ εἴπω, ὅτι τόσον ἡ Γενετικὴ ὅσον καὶ ἡ Ἀνθρωπολογία πιστοποιοῦν τὴν συνέχειάν μας. Ἐν τούτοις ὀλίγην σημασίαν ἔχει, ἐὰν εἴμεθα ἢ ὄχι ἀπόγονοι τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων. Δι’ ὅτι καθ’ ἑκάστην περίπτωσιν, ἀκόμη καὶ ἐὰν εἴμεθα Ῥωμαῖοι, Σλαῦοι, Τοῦρκοι ἢ ὅ,τιδήποτε ἄλλον, ὡς θὰ ἤθελαν οἱ ἀνθέλληνες (μεταξὺ δὲ αὐτῶν καὶ ἡ χριστιανικὴ «Ἐκκλησία»), προαιρούμεθα τὴν ἑλληνικὴν πολιτισμικὴν ταυτότητα ἀντὶ τῆς χαμερποῦς ῥωμῃοσύνης.
    Ἐκ τοῦ σχολίου σου λοιπὸν ἓν μόνον συμπέρασμα προκύπτει: Ὁ ῥωμῃοσυνισμὸς βλάπτει σοβαρὰ τὴν κρίσιν τοῦ καθενός! Δι’ ὃ καὶ δὲν σὲ παρεξηγῶ.
    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. προς αυτον που νομιζει οτι ειναι ελληνας και μαλιστα περισοτερο απο τους αλλους... 18 ιαν.2011 12.12π.μ.


    ο 17 ιαν.2011 2.03 μ.μ.

    μπηκα μετα απο καιρο και ειδα την απαντηση σου.προβληματιστηκα σκεφτομενως οτι οι οι φραγκοκαθολικοι αλλη μια φορα ενικησαν κατακτωντας αλλη μια καρδια,αλλο ενα μυαλο...το δικο σου.
    ετοιμασα λοιπον μια πολυσελιδη απαντηση ελπιζωντας να ξεχωρισεις την αληθεια απο το ψεμα.καθομενως μπροστα στον υπολογιστη συνειδητοποιησα οτι τσαμπα θα παει ο κοπος μου διοτι εισαι πεποισμενος οτι εχεις δικιο και δεν προκειται ποτε να συμφωνησεις μαζι μου.αυτο που λεει ο λαος,αστον αυτον ειναι βαμενος.

    η απαντηση εχει ηδη δωθει απο το
    βιβλιο <1204 και η διαμορφωση του νεοτερου ελληνισμου> των εναλακτικων εκδοσεων και το βιβλιο του πατηρ Ιωαννη Ρωμανιδη, Ρωμαιοσυνη.

    αρα αν θελεις να δεις τι πραγματικα συνεβη τοτε διαβασε αυτα τα δυο βιβλια και παρε τις απαντησεις σου.εαν και παλη δεν πειστης,ε , τοτε λυπουμε διοτι αλλοι μια φορα οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ ενικησαν και οιΕΛΛΗΝΕΣ εχασαν.

    καλη σου μερα συμπατριωτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρὸς ἀνώνυμον γράψαντα τῇ 3ῃ – 2ου – 2.011, 12:44 μ.μ.:
    Εἰσελθὼν καὶ ἐγὼ μετὰ καιρὸν καὶ συναντήσας τὸ σχόλιόν σου, ἔχω νὰ ἀπαντήσω τὰ ἑξῆς:
    Κατ’ ἀρχὴν δὲν θεωρῶ ἑαυτὸν περισσότερον Ἕλληνα τῶν ἄλλων, ἐκτὸς ἐάν τις διὰ τῶν γραφομένων του ἀποδείξῃ, ὅτι δὲν ἀξίζει τὸ ὄνομα Ἕλλην, ὁπότε, νομίζω, ἔχω κάθε δικαίωμα ὅπως θεωρῶ τοῦτο. Συνεπῶς καλὸν εἶναι, ἐάν τις ἔχει περὶ τῆς ἑλληνικότητός του ἀμφιβολίας, νὰ ἐγκύψῃ εἰς τὸν ἑαυτόν του καὶ νὰ ἀφήσῃ τοὺς ἄλλους, ὡς ἐμὲ φερ’ εἰπεῖν.
    Ὅσον ἀφορᾷ εἰς τὰ περὶ φραγκοκαθολικῶν, βλέπω ὅτι τὸ προηγούμενον σχόλιόν μου δὲν ἔπιασεν τόπον. Ἀδυνατεῖς, προφανῶς λόγῳ τῆς μαζοποιήσεώς σου εἰς τὸ μανδρίον τοῦ χριστιανισμοῦ, νὰ ἀντιληφθῇς, ὅτι ὑπάρχουν ἄνθρωποι, οἵτινες ἀρνοῦνται νὰ γίνουν πρόβατα καὶ ἐμμένουν πεισματικῶς νὰ κυκλοφοροῦν ἐκτὸς μανδρίων. Ἡ ἔναντι τοῦ «καθολικισμοῦ» θέσις μου (περὶ τῆς ὁποίας οὐδεμίαν ἔδωσα ποτὲ λαβήν) εἶναι ἀκριβέστατα ἡ ἰδία, ὡς καὶ ἐκείνη ἔναντι τῆς «ὀρθοδοξίας», τοῦ μουσουλμανισμοῦ, τοῦ σοσιαλισμοῦ, τοῦ κομμουνισμοῦ, τοῦ ναζισμοῦ καὶ ὅλων ἐν γένει τῶν ἰδεολογημάτων: δηλαδὴ τὰς ἀρνοῦμαι ἁπάσας μετὰ βδελυγμίας. Τοὐναντίον προτιμῶ νὰ διαμορφώνω ὁ ἴδιος ἰδικήν μου ἄποψιν βάσει τῆς μελέτης καὶ τῶν γνώσεών μου, πάντοτε μακράν, πολὺ μακρὰν παντοίων ἰδεολογιῶν. Ἑπομένως ὁ ὅποιος χρωματισμὸς ἁρμόζει μᾶλλον εἰς τοὺς ἐντὸς τῶν μανδρίων ἐντεταγμένους. Ἐὰν πάντως ἐπιμένεις, ὅτι εἶμαι καὶ ἐγώ, ὡς σύ, πρόβατον, καὶ μάλιστα «βαμμένον», ἒ τότε προτιμῶ νὰ εἶμαι… μαῦρον πρόβατον.
    Ἄλλωστε ἐξ ἴσου πεισματικῶς ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ (πῶς νὰ τὸ κάμωμεν;), ὅτι διὰ νὰ εἶναι τις καλὸς Ἕλλην, πρέπει νὰ πιστεύῃ εἰς τὸν περιτετμημένον Ἑβραῖον «θεόν» (ἡ περιτομή του ἑορτάζεται τῇ 1ῃ Ἰανουαρίου ὑπὸ τῆς «Ἐκκλησίας» σου).
    Ἥ τε καρδία καὶ ὁ νοῦς μου ἀνήκουν ἑπομένως ἀποκλειστικῶς εἰς ἐμὲ καὶ τὴν καλήν μου, καὶ ἐὰν ἀγαπῶ τοὺς Ἕλληνας καὶ τὴν Ἑλλάδα, εἰς βαθμὸν ὥστε, ἐὰν ἀπαιτηθῇ, θὰ θυσιάσω ἑαυτὸν πρὸς χάριν των, τοῦτο διὰ τοὺς ἑξῆς λόγους:
    1) Δι’ ὅτι εἶμαι εἰς ἐξ αὐτῶν καὶ ζῶ εἰς τὴν ἑλληνικὴν κοινωνίαν, εἰς τὴν ὁποίαν ὀφείλω ὅ,τι εἶμαι.
    2) Δι’ ὅτι εἶναι ὁ τόπος, ὁ ὁποῖος μὲ ἐγέννησεν.
    3) Δι’ ὅτι ἡ Ἑλληνικότης, ὡς τρόπος ζωῆς, ὑπερέχει συντριπτικῶς παντὸς ἄλλου τρόπου ζωῆς, ὁ ὁποῖος ἐνεφανίσθη ποτὲ ἐπὶ τοῦ πλανήτου, καὶ ἐπειδὴ ἡ μόνη (ἀλλὰ πάντως πολὺ βαρεία) ἀπαίτησίς της εἶναι ἡ προσπάθεια ἀποκτήσεως τῆς Ἐλευθερίας, τῆς Ἀληθείας καὶ τῆς Δικαιοσύνης, καθῶς ὡς ἐπίκεντρον πάντων τοποθετεῖ τὸν Ἄνθρωπον.
    Τέλος, ὅσον ἀφορᾷ εἰς τὴν παραίνεσίν σου νὰ ἀναγνώσω τὰ προπαγανδιστικὰ βιβλία κάποιων Ῥωμῃῶν*, διὰ νὰ ἀνακαλύψω «πόσον καλὴ εἶναι ἡ Ῥωμῃοσύνη», τὴν ἐκλαμβάνω ὡς θὰ ἐξελάμβανον τὴν παραίνεσιν ἑνὸς ναζιστοῦ νὰ ἀναγνώσω τὸ «Ὁ ἀγών μου» ἢ ἑνὸς κομμουνιστοῦ νὰ ἀναγνώσω τὸ «Κεφάλαιον».

    * Ἀλήθεια, ὁ πατὴρ κλίνεται ὡς ἑξῆς: ὁ πατήρ, τοῦ πατήρ…; Τὸ περισσότερον γράφεται «περισοτερον»; Ὁ Ἕλλην γράφεται «ελληνας»; (δὲν εἶναι κύριον ὄνομα; παρεμπιπτόντως εἰς τὴν «Ῥωμαιοσύνην» χρησιμοποιεῖς κεφαλαῖον.) Ὁ σκεπτόμενος «σκεφτομενως» κ.ο.κ.. Καὶ τόνοι δὲν ὑπάρχουν; Τοὺς ἔφαγεν ἡ Ῥωμῃοσύνη;
    Ἁπλῶς ἔχω μερικὰς ἀπορίας γραμματικοῦ καὶ ὀρθογραφικοῦ περιεχομένου.

    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΡΟΣ 11.40

    καλε μου αρχαιολατρη...

    καταρχας εισαι πολυ μικρος το πνευμα και τα επιχειρηματα επειδη χρησιμοποιεις μια προσωπικη μου αδυναμια,οτι ειμαι ανορθογραφος,για να με μειωσεις προσωπικα και τα λεγομενα μου.

    αυτο που κανεις ειναι κατωτεροτητα,υπουλια και δολιοτητα.

    οι αρχαιοι ελληνες ειχαν λογικη και επιστημονικοτητα και πριν αποριψουν κατι το διαβαζαν,το μελετουσαν πραγμα που εσυ δεν κανεις.

    προσφατα γνωρισα ποιον φανατικο,κολλημενο αρχαιολατρη που τα λογια του ταυτιζονται με τα γραφομενα σου.
    αναρωτιεμαι εαν εισαι αυτος.
    εαν πραγματι εχουμε γνωριστει,τοτε μπορουμε απο κοντα να μιλησουμε.

    μενεις στην πατρα;

    Rωμαιοc

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.