29/7/10

Τί γίνεται στην Τουρκία;


Τη στιγμή που δεν κόπασαν οι συμπλοκές μεταξύ Κούρδων και Τούρκων στο Ντόρτγιολ της Αντιόχειας και το Ινεγκιόλ της Προύσσας, επιστολή ενός εκπαιδευτικού σε γνωστό δημοσιογράφο δίνει μια άλλη διάσταση στο πρόβλημα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η Τουρκία τα επόμενα χρόνια με τους Κούρδους που εγκαταστάθηκαν σε εκτός Κουρδιστάν περιοχές της Τουρκίας.
Τους έκαψαν τέσσερις χιλιάδες χωριά, τους στέρησαν τις πατρογονικές τους εστίες και τους υποχρέωσαν να φύγουν από το Κουρδιστάν, νομίζοντας ότι έτσι θα λύσουν το Κουρδικό. Με την τακτική αυτή γέμισαν με μίσος τις ψυχές εκατομμυρίων ανθρώπων, οι οποίοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν πατρίδες τριών χιλιάδων ετών και να εγκατασταθούν στην Αλεξανδρέττα, τη Μερσίνα, την Αττάλεια, τα Μούγλα, το Αϊδίνι, τη Σμύρνη, την Προύσσα, την Κωνσταντινούπολη.
Έτσι φθάσαμε να μιλάμε για ενάμισι εκατομμύριο Κούρδους της Κωνσταντινούπολης, 300 χιλιάδες Κούρδους της Σμύρνης, 400 χιλιάδες Κούρδους της Μερσίνας κλπ.
Οι Τούρκοι στρατηγοί και οι αξιωματούχοι του κράτους, μέσα από αυτή τη διαδικασία θεωρούσαν ότι στερώντας από τους ανθρώπους αυτούς τη γη τους, θα διευκολυνθεί η γλωσσική και πολιτιστική τους αφομοίωση. Δηλαδή, μετά από δυο-τρεις γενιές, ήλπιζαν ότι όλοι θα γίνουν Τούρκοι.
Όμως, δυστυχώς για τους Τούρκους ρατσιστές, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι. Οι Κούρδοι, αυτά τα είκοσι χρόνια της προσφυγιάς συνέχισαν να είναι Κούρδοι, ενώ δεν έπαψαν και να γεννοβολλούν με ρυθμούς πολλαπλάσιους των λοιπών λαών της Τουρκίας.
Έτσι φθάσαμε σε σημείο οι Τούρκοι να φοβούνται ότι μετά από μερικές γενιές οι Κούρδοι θα είναι πλειοψηφία και στη Δυτική Τουρκία, ενώ οι Τούρκοι θα καταστούν μειοψηφία στην ίδια τους τη χώρα.
Υπό το πρίσμα αυτό, ας διαβάσουμε το άρθρο του Lütfü TÜRKKAN (lutfu@internethaber.com), όπως δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΧΑΜΠΕΡ.

Έχει σειρά η Μάκρη (Fethiye);
Οι εθνοφυλετικές συγκρούσεις ξεκίνησαν πρώτα στο Ινεγκιόλ (Αγελόκωμα), μετά στο Ντόρτγιολ και τέλος στο Ερζερούμ.
Αν αναρωτηθεί κανείς τί γίνεται εκεί, θα βγάλει το συμπέρασμα ότι η κατάσταση έχει λάβει πολύ επικίνδυνες διαστάσεις.
Ο (Κούρδος πολιτικός) Αχμέτ Τουρκ, σε συνέντευξη που έδωσε σε μια εφημερίδα, την προηγούμενη εβδομάδα, είπε ότι οι Κούρδοι έχουν αρχίσει να υπερασπίζονται τον αγώνα και την υπόθεσή τους, και θα ήταν λάθος να συνδέσουμε τη στάση των Κούρδων στα γεγονότα αυτά μόνο με το ΡΚΚ.
Συνεχίζοντας μάλιστα είπε: "Αυτά δεν είναι τρομοκρατικές ενέργειες, είναι ένα λαϊκό κίνημα".
Τι θα πει αυτό.
Ότι στα γεγονότα αυτά συμμετέχει το Λαϊκό Κουρδικό Κίνημα.
Με βάση τη δήλωση του νομάρχη Προύσσας, τα γεγονότα αυτά οφείλονται σε δυο μεθυσμένους. Υπάρχει και μια άλλη ομιλία του νομάρχη Προύσσας, στην οποία λέει:
"Επιπλέον, τα άτομα αυτά που συμμετείχαν σε αυτά τα γεγονότα, είναι άτομα που πιστεύουν στην πατρίδα και το έθνος".
Είναι κρίμα που έχουμε έναν τέτοιο νομάρχη.
Οι άνθρωποι δεν μπορούν να δουλέψουν στα καταστήματά τους, δεν μπορούν καν να καθήσουν στα σπίτια τους εξ αιτίας των απειλών που δέχονται.
Ο ίδιος ο πρωθυπουργός εδώ και καιρό με τη στάση του οδήγησε το λαό σε διαφορετικά στρατόπεδα και έγιναι αιτία να φθάσουν τα πράγματα εδώ που έφθασαν.
Από τη μια πλευρά έγινε αιτία να φθάσουμε στο σημείο που φθάσαμε και από την άλλη επέπληξε τον νομάρχη Αντιοχείας επειδή ζήτησε από το λαό να μην βγαίνει από τα σπίτια του κατά τη διάρκεια των επεισοδίων, κηρύσσοντας στην ουσία το νομό σε άτυπη κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Είναι ζήτημα χρόνου να ζήσουμε τέτοιες καταστάσεις και σε πολλές άλλες περιοχές της Τουρκίας. Ένας αναγνώστης μου, μου έστειλε μια επιστολή από το Ολιούντενίζ της Μάκρης (Fethiye Ölüdeniz). Κοιτάξτε τί γράφει:
"Αξιότιμε κύριε Λιουτφού, οι μεταφερόμενοι ψήφοι κατά τη διάρκεια των τελευταίων δημοτικών εκλογών, ανέτρεψαν τις ισορροπίες στην κωμόπολή μας και αυτοί οι μεταφερόμενοι ψήφοι μετατράπηκαν σε ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΜΙΛΙΤΑΝΟΥΣ-ΜΑΧΗΤΕΣ.
Τα καταστήματα και οι επαγγελματικοί χώροι της κωμόπολής μας δέχτηκαν επιθέσεις από άτομα που κατάγονται από τις ανατολικές περιοχές (Κουρδιστάν, σ.τ.μ.) και εγκαταστάθηκαν εδώ και μερικά χρόνια στην περιοχή μας.
Η ψυχραιμία και η ευγένεια του λαού μας δεν επέτρεψε την κλιμάκωση των γεγονότων αυτών.
Παρόλα αυτά, ορισμένοι εργάτες με καταγωγή από τις ανατολικές περιοχές, συνέχισαν να μαζεύονται κατά ομάδες κάθε βράδυ κάτω από τον πλάτανο στη συνοικία Hisarönü.
Την Σάββατο το βράδυ, μια ομάδα περίπου δεκαπέντε ατόμων από το Μαρντίν του Κουρδιστάν, με μαχαίρια, όπλα και ρόπαλα στα χέρια, επιτέθηκαν στο κατάστημα του ήσυχου επιχειρηματία Ραμαζάν Καγιά και τραυμάτισαν τους συγγενείς, τους εργαζόμενους και τον ίδιο τον ιδιοκτήτη, στέλνοντάς τους όλους στο νοσοκοκείο. Για το επεισόδιο αυτό συνελήφθησαν τρια άτομα, ένας καταζητείται, ενώ οι υπόλοιποι αφέθησαν ελεύθεροι.
Η επίθεση αυτή δεν είναι το μόνο επεισόδιο που έκαναν οι δράστες.
Τα άτομα αυτά χρησιμοποίησαν το νερό του Δήμου χωρίς άδεια και όταν τους κατήγγειλλε ο δημοτικός σύμβουλος Sadi Kısa, πήγαν στο κατάστημά του και τον έφτυσαν κατάμουτρα.
Απομακρύνθηκαν δε από το κατάστημά του μόνο μετά από την αντίδραση των συμπολιτών μας.
Τα ίδια άτομα επιτέθηκαν και σε ένα άλλο κατάστημα.
Αυτή την περίοδο οι επιθέσεις αυξήθηκαν.
Όταν άλλοι μιλούν για άνοιγμα στους Κούρδους, εμείς εδώ χάνουμε την ησυχία μας.
Εκείνοι (οι Κούρδοι) που είναι στα βουνά σκοτώνουν τους στρατιώτες και τους αστυνομικούς μας και εκείνοι που είναι στα παράλια επιτίθενται στα καταστήματά μας.
Στο Δήμο Ολιούντενιζ υπάρχει ένα κενό εξουσίας και εκείνοι που υφίστανται τα πάνδεινα (από τους Κούρδους) είναι ο ντόπιος πληθυσμός.
Εγώ είμαι ένας άνθρωπος που δίδαξα επί δεκαετίες και γνωρίζω από κρατική διοίκηση και την αγάπη προς την πατρίδα.
Ο λαός του Ολιούντενίζ, όπου ζω, ζει σε μια τεταμένη ατμόσφαιρα.
Είναι ζήτημα χρόνου να ξεσπάσουν και δω τα επεισόδια που βρίσκονται σε εξέλιξη σε διάφορες περιοχές της Τουρκίας. Για το λαό μας έχει φτάσει το μαχαίρι στο κόκκαλο. Δεν θα αποτελέσει έκπληξη αν αυτή η κατάσταση μετατραπεί σε οργή και ο λαός βγει ορισμένος στους δρόμους.
Έγραψα αυτήν την επιστολή για να ακουστεί η φωνή μου.
Μπορώ να δώσω περισσότερες πληροφορίες σε όσους φίλους ενδιαφέρονται για το θέμα".

Δεν γράφω το όνομα του επιστολογράφου για λόγους ασφαλείας. Αν και δεν το πιστεύω, αν βρεθεί και ενδιαφερθεί για το θέμα κάποιος σοβαρός (!) υπεύθυνος, είμαι διατεθειμένος να δώσω και το όνομα και τη διεύθυνση του επιστολογράφου.

25 σχόλια:

  1. Eμ, για να αφομοιώσεις έναν ξένο λαό πρέπει να έχεις και πολιτισμό! μάλλον δεν το υπολόγισαν αυτό οι τούρκοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά αγαπητε Σάββα η μηχανή έχει kourdισθεί πολύ πιο γρληγορα απο οτι νομίζουμε όλοι μας.το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω για το μόρφωμα που λέγεται Τουρκία.ένα σαθρό οικοδόμημα που βασίστικε σε γενοκτονίες έκτοπισεις πληθυσμών και πολλα άλλα που δεν μετρώνται.Το δυστήχημα για εμας ειναι οτι δεν έχουμε πολιτικούς να καταλάβουν το τι πραγματικά γίνεται και να το εκμεταλευθουν προς το συμφερον της πατριδας μας.
    Ας είναι πάντως τα πράγματα αγριεύουν!!!!θα του κοπεί το χαμόγελο του πολυ Νταούτογλου που νομιζει οτι είναι ο ταυλεράνδος της ευρήτερης περιοχής...
    ο λαος λέει μια παροιμια για την περιπτωση του...κατα το στρώμα απλώνουμε και τα ποδαρακια μας αλλιως..προκρούστης λέω εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μία σκέψις πρὸς συζήτησιν:
    Εἶναι σαφὲς ἐξ ὀπτικῆς καὶ μόνης ἐπαφῆς, ὅτι ὁ σύγχρονος λαὸς τῆς «Τουρκίας» ὁμοιάζει κατὰ πολὺ πρὸς τοὺς Ἕλληνας. Τοῦτο ἐνισχύεται καὶ ἐξ ἱστορικῶν δεδομένων (παιδομάζωμα, ἑκούσιοι καὶ ἀκούσιοι ἐξισλαμισμοί κ.τ.λ.). Ὅσον ἀφορᾷ εἰς τὰ ἀνθρωπολογικὰ δεδομένα, ὑπάρχει μᾶλλον ἀσάφεια, ἀλλ’ ἐὰν κρίνουμε ἐκ τῆς ἐμφανίσεως τοῦ συγκεκριμένου λαοῦ, πιθανὲς ἀνθρωπολογικὲς μετρήσεις ἴσως μᾶς ἐξέπλητταν. Ὑπάρχουν καὶ πολλὲς ἄλλες μαρτυρίες, οἱ ὁποῖες συναινοῦν πρὸς τὴν ἑλληνικὴν καταγωγὴν τῶν συγχρόνων «Τούρκων», ὅπως οἱ ἑορτὲς πρὸς τιμὴν τοῦ Διός (!), ἀκόμη καὶ ἡ κατασκευὴ καὶ τὰ ταξείδια ἀντιγράφων ἀρχαίων πλοίων, τὰ ὁποῖα θὰ ἦταν ἐνδεχομένως ἐπιπολαία ἀντίδρασις νὰ θεωρηθοῦν ἁπλῶς τουριστικὴ διαφήμισις ἢ κλοπὴ τῆς Ἱστορίας μας. Οἱ ἴδιοι δὲ οἱ «Τοῦρκοι» ὡς ἐπὶ τὸ πολὺ ἀναγνωρίζουν τὴν ὁμοιότητα μεταξὺ τῶν δύο λαῶν, ἀσχέτως τοῦ πῶς τὴν δικαιολογοῦν.
    Ἀπὸ τῆς ἄλλης πλευρᾶς εἶναι γνωστὴ ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ πολλῶν πολιτικῶν τῆς «Τουρκίας» (ὅπως καὶ τῆς Ἑλλάδος). Παραδείγματα ὁ Μουσταφὰ Ῥιζά (Κεμὰλ Ἀτατούρκ), ὁ Ντεγκτάς («Τουρκοκύπριος»), ὁ Ἐτζεβίτ καὶ πολλοὶ ἄλλοι.
    Ἔχοντες τοῦτα κατὰ νοῦν, μήπως –λέγω μήπως– ἡ βιαία μεταφορὰ τῶν Κούρδων πρὸς «τουρκικὰς» περιοχὰς ἐξυπηρετεῖ τὸν ἴδιον σκοπόν, ὃν ἐξυπηρετεῖ καὶ ἡ σχεδὸν ἐλευθέρα εἴσοδος τῶν λαθρομεταναστῶν εἰς τὴν Εὐρωπαϊκὴν Ἑλλάδα; Μήπως δηλαδὴ οἱ ἰθύνοντες τῆς «Τουρκίας», ἐν «ἀγαστῇ» συμπνοίᾳ μετὰ τῶν τῆς Ἑλλάδος, ἐπιχειροῦν τὴν ἐθνολογικὴν ἀλλοίωσιν τῶν ἱστορικῶν ἑλληνικῶν πατρίδων ἀνεξαρτήτως τῆς ἐθνικῆς συνειδήσεως τῶν κατοίκων τῶν πατρίδων αὐτῶν; Εἶναι ἐπίσης γνωστόν, ὅτι καὶ εἰς τὸ παρελθὸν οἱ «Τοῦρκοι» ἔφεραν ξένους εἰς τὴν ἰδίαν τὴν «Τουρκίαν», ἀκόμη καὶ ἐκ τοῦ Ἀφγανιστάν, πρὸ κειμένου νὰ ἀλλοιώσουν τὴν ἐθνολογικὴν σύστασιν μίας περιοχῆς κατὰ τὰ συμφέροντά των (π.χ. τῆς Ἀλεξανδρέττας). Πρὸς αὐτὰ δὲν εἶναι ἄσχετον καὶ τὸ γεγονός, ὅτι τοὺς περισσοτέρους λαθρομετανάστες εἰς τὴν Ἑλλάδα μᾶς τοὺς στέλλουν οἱ «Τοῦρκοι».
    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προβοκάτορα, 5:51 μ.μ., είναι η πολλοστή φορά που γίνεται επίθεση κι εδώ μέσα, για να περάσει το μήνυμα της αλλοιωμένης τουρκικής προπαγάνδας, ότι οι Τούρκοι είναι απλώς εξισλαμισμένοι Έλληνες.

    Είναι η προπαγάνδα που έχει εμπνευσθεί κύκλος Τούρκων πανεπιστημιακών και η οποία διδάσκεται κυρίως στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας. Μαζί, διδάσκεται και ο τρόπος διάδοσής της με προφανείς σκοπούς.

    Είναι γελοίο να σού αναλύσω το γιατί δεν ευσταθούν αυτές οι μαλακίες που γράφεις και οι οποίες καταρρίπτουν τον μύθο της λύκαινας που έφερε τους Τούρκους από την ασιατική στέπα.

    Ούτε οπτική ομοιότητα υπάρχει μεταξύ Ελλήνων και Μογγόλων, ούτε πολιτισμική. Οι Έλληνες δημιουργούσαν, έδιναν πολιτισμό. Οι Μογγόλοι κατέστρεφαν μόνο, αλλά δεν δημιουργούσαν.

    Θα βρεις το μπελά σου από τους "Γκρίζους Λύκους", διότι τους αμφισβητείς την μαμά, που την έχουν και σύμβολο.

    Άι σικτίρ, τσογλάνι του τουρκικού προξενείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Τουρκία δεν έμαθε από τα λάθη του παρελθόντος. Η βίαιη αντίδραση στην Ελληνική Επανάσταση ήταν αυτή που εδραίωσε ακόμη περισσότερο τον Αγώνα, διέκοψε κάθε δυνατότητα μεσολάβησης και έπεισε την διεθνή γνώμη ότι οι Έλληνες και οι Τούρκοι είναι διαφορετικοί και δεν γίνεται πλέον να συνυπάρξούν. Τώρα τα ίδια παθαίνουν από τους "Τούρκους των βουνών". Τι περίμεναν. Ότι θα μακέλευάν 40.000 Κούρδους, θα κατέστρεφαν τα χωριά τους και έστελναν εκατομμύρια στην Τουρκία και στα παράλια και μετά θα ζούσαν όλοι ευτυχισμένοι; Οι Τούρκοι έκαναν τους Κούρδους Τούρκους, όχι κυριολεκτικά άλλα μεταφορικά. Το μεγαλύτερο λάθος ήταν ότι έφεραν το Κουρδικό στις πόλεις, το εδραίωσαν. Πλέον κανείς δεν ξέρει ποιος είναι Κούρδος και ποιος είναι Τούρκος. Έδωσαν πολιτική υπόσταση στο Κουρδικό. Ενώ το ποσοστό των Κούρδων στο Κουρδιστάν παραμένει στο 100% αφού δεν ήρθαν Τούρκοι (μόνο στρατεύματα, παρακρατικοί, μαφιόζοι, πράκτορες και μισθοφόροι) στο Κουρδιστάν. Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα συζητείται η επιστροφή των Κούρδων πίσω. Πώς θα τους γυρίσουν; Πλέον οι Τούρκοι συνειδητοποιούν τη προδοσία που έγινε από τους στρατηγούς τους. Ακόμα και το Κουρδιστάν να ανεξαρτητοποιηθεί η Τουρκία ΔΕΝ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΚΙΤΣΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο
    29 Ιουλίου 2010 5:51 μ.μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυριε Σαββα,αφου σας συνχαρω για τις πληροφοριες που δινετε,θα ηθελα να σας ρωτησω την κατασταση που επικρατει σχετικα και με τις αλλες μεγαλες μειονοτητες της Τουρκιας.Διαβασα στην Χουριετ οτι οι Τσερκεζοι της Τουρκιας ζητησαν και αυτοι ραδιοφωνικους και τηλεοπτικους σταθμους στην γλωσσα τους.Αμεσως μετα με διαφορα λιγων ημερων το ιδιο ζητησαν και οι Λαζοι.Υπαρχουν πληροφοριες σχετικα με τις δικες τους κινησεις?Ξερω οτι οι δυο αυτες μειονοτητες φαινονται σε μεγαλο βαθμο εκτουρκισμενες αλλα εαν ειναι ετσι τοτε πως δικαιολογειται την δολοφονια του προεδρου των Τσερκεζων Κωνσταντινουπολης απο τους γκριζους λυκους,καθως και τα αυξημενα αστυνομικα μετρα στην περιοχη του Ποντου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και η ΙΣΤΟΡΙΑ επαναλαμβάνεται .
    ΜΑΚΡΗ –ΛΕΒΙΣΙ- ΤΕΛΜΕΣΣΌΣ – ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥΠΟΛΗ κ.α Ελληνικά χωριά στην γύρω περιοχή της ΛΥΚΙΑΣ , τι τα κάνατε και τα εξαφανίσατε ;
    Ένα από τα ωραιότερα τουριστικά θέρετρα το σημερινό OLUDENIZ , με τις μαγευτικές παραλίες του που ήταν για χιλιάδες χρόνια ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ , κατάφεραν οι Μογγόλοι σε λιγότερο από 100 χρόνια να επαναλάβουν την Ιστορία εναντίον τους τώρα με τους Κούρδους.
    Κάποτε σε αυτό το φόρουμ είχα αναφέρει ότι υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να τους ρίξουν οι Κούρδοι στην θάλασσα και πολλοί δεν το πίστεψαν.
    Άντε τώρα να μας πουν ότι τα κέντρα λαθρομεταναστών που υπολειτουργούν σήμερα στα νησιά του ΑΝ. Αιγαίου , σύντομα θα γίνουν κέντρα προσφύγων Μογγολοειδών.


    Θα είναι όμορφα σου λέω όταν χαράζει στο Αιγαίο
    Πέτρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατ’ ἀρχὴν τὰς ὕβρεις, ἃς μὲ περισσὸν θράσος ἐκστομίζεις, σοῦ τὰς ἐπιστρέφω ἀκεραίας. Τὸ νὰ ὁμιλήσῃ κανεῖς προπετῶς εἶναι βεβαίως μέγα σφάλμα, ἀλλὰ τὸ νὰ γράψῃ προπετῶς εἶναι ἀσυγχώρητον. Δεικνύει δὲ ἀριδήλως ποίαν σχέσιν ἔχεις ἐσὺ μὲ τοὺς Ἕλληνας προγόνους σου (…), τοὺς ὁποίους ἀγνοεῖς παντελῶς καὶ ὡς πρὸς τὸν τρόπον σκέψεως καὶ ὡς πρὸς τὸν τρόπον ἐκφράσεως, καὶ φαίνεσαι οὕτως ὡς τυπικὸν δεῖγμα Νεοέλληνος ἐξηγοῦν ἐναργῶς τὸ σημερινὸν κατάντημα τῆς Φυλῆς.
    Ἐπὶ τῶν ὅσων γράφεις μερικὰ ἐρωτήματα καὶ παρατηρήσεις:
    1) Ποῖον συμφέρον ἔχει ἡ Τουρκία, ἐὰν βεβαίως οἱ σύγχρονοι «Τοῦρκοι» εἶναι ἢ θέλουν νὰ εἶναι (τὸ τελευταῖο δὲν τὸ ἀμφισβητῶ) πράγματι τοιοῦτοι, νὰ παρουσιάζει τὸν λαόν της ὡς ἑλληνογενῆ; Μᾶλλον τὸ ἀντίθετον θὰ τὴν συνέφερε, νὰ προπαγανδίζῃ δηλαδή, ὅτι οἱ Ἕλληνες εἶναι τουρκογενεῖς, ὅπως καὶ πράττει. Οὔτε καὶ μοῦ φαίνεται διατεθειμένη νὰ ἐγκαταλείψῃ τὸν μῦθον τοῦ «φαιοῦ λύκου» (παρεμπιπτόντος μᾶλλον συγχέεις τοὺς «Τούρκους» μετὰ τῶν Ῥωμαίων, δι’ ὅτι περὶ λύκαινας μῦθον εἶχαν οἱ τελευταῖοι).
    2) Πόθεν τεκμαίρεις, ὅτι «Είναι η προπαγάνδα που έχει εμπνευσθεί κύκλος Τούρκων πανεπιστημιακών και η οποία διδάσκεται κυρίως στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας. Μαζί, διδάσκεται και ο τρόπος διάδοσής της με προφανείς σκοπούς»; Δι’ ὅτι διὰ τοῦ ἐλιγμοῦ «Είναι γελοίο να σού αναλύσω…» δὲν ἀποφεύγεις τὸν ἔλεγχον.
    3) Κανένα ἐπιχείρημα καταρρίπτον τὰς σκέψεις μου ἔχεις; Ἐὰν ἔχῃς, ἀναμένω νὰ τὸ διαβάσω.
    4) Τὸ ἐὰν ὑπάρχῃ ὀπτικὴ ὁμοιότης μεταξὺ Ἑλλήνων καὶ «Τούρκων» τὸ ἀφήνω εἰς τὴν παρατηρητικότητα τῶν λοιπῶν ἀναγνωστῶν τῆς ἱστοσελίδος.
    5) Πράγματι οἱ Ἕλληνες ἐδημιούργουν καὶ οἱ Μογγόλοι-Τοῦρκοι καταστρέφουν. Οἱ σύγχρονοι ὅμως Ἕλληνες τί ἀκριβῶς δημιουργοῦν; Καὶ μὴ μοῦ πῇς περὶ νεωτέρας λογοτεχνίας ἢ ἄλλα τοιαῦτα, δι’ ὅτι καὶ αὐτὲς οἱ ἐποχὲς ἔχουν παρέλθει. Οὔτε μὲ τοὺς ἀγωνιστὲς τοῦ 1821, τοῦ 1912 - 13, τοῦ 1920 - 22 καὶ τοῦ 1940 εἴμεθα πλέον ἄξιοι συγκρίσεως. Ἄρα τὸ ὅτι οἱ σύγχρονοι «Τοῦρκοι» δὲν δημιουργοῦν δὲν ἀποτελεῖ τεκμήριον τοῦ «τουρκισμοῦ» των.
    6) Τὰ δὲ περὶ τουρκικοῦ προξενείου μᾶλλον σοῦ τὰ εἶπε κανεῖς γέρων-Παΐσιος ἢ τὰ εἶδες εἰς τὸν ὕπνον σου.
    Εὔχομαι ταχείαν ἀνάρρωσιν ἀπὸ τῆς νόσου τοῦ Ῥωμιοσυνισμοῦ.

    Εἷς Ἕλλην (καὶ Στρατιωτικός, γι’ αυτὸ καὶ περισσότερον μοῦ προκαλεῖς τὸν γέλωτα).

    Ὑ/γ.: Ἐὰν δὲν σὲ πείθῃ τό τε ὕφος καὶ ἡ γραφή μου, διάβασε καὶ κανένα προηγούμενον σχόλιόν μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρὸς τὸν γράψαντα τῇ 29ῃ-7ου-2010, 7:01 μ.μ.:
    Κάτι ἔχω ἀκούσει περὶ τοῦ Κιτσίκη, ἀλλὰ δὲν θυμοῦμαι ἀκριβῶς. Ἐὰν ἔχῃς τὴν καλοσύνην, ἐνημέρωσέ με ποῖος εἶναι, ὥστε νὰ σοῦ ἀπαντήσω, ἐὰν εἶμαι ὀπαδός του.
    Παιδιὰ σιγά-σιγά, δὲν σᾶς προλαβαίνω ὅλους μαζύ, μᾶλλον κάποιους ἐξ ὑμῶν ἔκανα… Τούρκους.
    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. φιλε 6.39 νομιζω οτι κανεις λαθος και οτι οντως αυτα τα οποια εγραψε ο 5.51 αληθευουν .δεν ξερω αν ειναι τουρκικη προπαγανδα παντος στατιστικα οι τουρκοι μεσα στην τουρκια δεν ξεπερνουν το 15% και οταν λεμε τουρκοι ενοουμε αυτους που περιεγραψες δηλ. με μογγολικη καταγωγη. η συνηδηση της διαφορετικης εθνοτητος ειναι ο βασικος παραγων του χαμηλου ηθικου του τουρκου στρατιωτη ,που οι πιο πολλοι εχουν αυτη την γνωση.στην οθωμανικη περιοδο η διαφορετικοτητα της θρησκειας επηρεαζε τον φανατισμο των οθωμανων ,που παρ'ολα αυτα δεν ονομαζοταν τουρκοι αλλα οθωμανοι και το βασιλειο τους αυτοκρατορια των οθωμανων ρωμαιων ,αυτο οσο απιστευτο και αν ακουγεται ειναι αληθεια.
    εκεινο που προσπαθει τωρα ο ερντογαν ειναι να επαναφερει αυτο το κλιμα δεδομενου οτι ο κεμαλισμος δηλ.τουρκισμος εχει φανερα αποτυχει,εξ ου και η μηδαμινη αντισταση απο τους εντολοδοχους του ντομνε κεμαλ ,τους στρατηγους.
    Εις εσε 5.51 θελω να πω οτι υπαρχει και η προφητια του κοσμα του αιτωλου οτι 1/3 των τουρκων θα γινουν χριστιανοι(8 εκ. αγιας γραφης πωληθηκαν το 2008,δεν νομιζω ολοι αυτοι να ειναι θρησκευτικοι ερευνητες) το 1/3 θα καταστραφει και το 1/3 θα διωχθει περα απο την κοκικνη μηλια.Προσωπικα δεν περιμενω αυτα να γινουν απο μονα τους ,ουτε οτι θα τα δω ,αλλα ας το εχουμε και στην ακρη του μυαλου μας.στο κατω κατω μαλλον τεινει να συμφωνησεις μαζι αυτη την προφητεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι Κούρδοι άργησαν νά ξυπνήσουν 90 χρόνια. Αν είχαν εξεγερθεί τό 1920 δέν θά υπήρχε σήμερα Τουρκία. Κάλιο αργά παρά ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 29 Ιουλίου 2010 7:48 μ.μ.

    Έλληνα, σε πάω πολύ, αν και το ύφος σου μυρίζει λίγο ναφθαλίνη, μου αρέσεις.

    Στο προκείμενο τώρα.
    Ο 29 Ιουλίου 2010 6:39 μ.μ. έχει κάποιο δίκαιο σε αυτό που σου λέει, αλλά ο τρόπος του είναι κατ΄εμέ λάθος. Χρησιμοποιείς συνεχώς εισαγωγικά στην λέξη "Τουρκία" και "τουρκικό" οπότε χάσαμε το νόημα αν υπάρχει Τουρκία.
    Αγαπητέ φίλε, άλλος λαός οι Έλληνες, άλλος λαός οι Τούρκοι. Περιορισμένες επιμειξίες μπορεί να συνέβησαν, αλλά το διαφορετικό θρήσκευμα τις περιόριζε γενικώς, εκτός και των περιπτώσεων βεβαίως των εξισλαμισμών. Αυτά. Το κύριο σώμα του λαού παρέμεινε συμπαγές.
    Για τους Τούρκους τώρα.
    Αν είχα τη δυνατότητα να σας δείξω εικόνες παλαιών τουρκικών εικονογραφήσεων σε περγαμηνές από τον 13ο-14ο-15ο αιώνα, ή πορτραίτα διάφορων Σουλτάνων, θα βλέπατε δια γυμνού οφθαλμού την καταγωγή αλλά και την πολιτιστική επηροή των Τούρκων από τις στέπες της ανατολικής Ασίας. Οι φιγούρες πολεμιστών και αλόγων ανακαλούν στη μνήμη ανάλογες μογγολικές-κινεζικές φόρμες, τα διακοσμητικά στοιχεία όλα. Ακόμη και τα σχιστά μάτια διατηρούν και τα έντονα μήλα των προσώπων. Είναι σαφές λοιπόν και το αποδεικνύει η τέχνη, πως οι Τούρκοι είναι άπω-ασιατικό φύλο.
    Η οπτική διαφορά είναι επίσης εμφανής ανάμεσα στους δύο λαούς, αν βεβαίως ληφθούν αντιπροσωπευτικά δείγματα.
    Κατά τη γνώμη μου στα γνήσια χαρακτηριστικά του Τούρκου ανταποκρίνεται π.χ ο Ντενίς Μπαϊκάλ ο τ. πρόεδρος του Ρεπουμπλικανικού κόμματος, ή ο Ετσεβίτ.
    Λένε ότι οι γνήσιοι Τούρκοι έχουν γενικά πράσινα μάτια ή κάποια απόχρωση τους. Και μοιάζει να είναι έτσι, αν λάβω υπόψη ότι το αγαπημένο τους χρώμα, που έχει καθιερωθεί στην ζωγραφική, είναι ένα γαλαζοπράσινο με το όνομα Τουρκουάζ μπλου. Δες Τόπ -Καπί με τα φημισμένα πλακίδια του.
    Επιπλέον, αναφέρεται ότι στη μάχη του Καματερού -27 Ιανουαρίου του 1827-
    έγινε το εξής:

    "Ο Βούρβαχης όμως απ΄την άλλη, άνθρωπος γενναίος και παρορμητικός, χωρίς όμως γνώση των ιδιαίτερων συνθηκών του εληνοτουρκικού πολέμου, αλλά αντίθετα συνηθισμένος στα ευρωπαϊκά πολεμικά συστήματα, ζητά μάχη κατά παράταξη και το δυνατόν γρηγορότερα. '' Τι άλλο ήρθαμε να κάνουμε στον κάμπο'' ; τους λέει και προειδοποιεί ότι στην ανάγκη, αν αυτοί φοβούνταν, θα πολεμούσε μόνος με τους δικούς του. Μπρός στην αποφασιστικότητά του, ο Νοταράς και ο Μαυροβουνιώτης υποχώρησαν. Ο Μαυροβουνιώτης όμως πρόσθεσε πικρά: '' Βούρβαχη, Βούρβαχη, εμείς άνανδροι δεν είμεθα, θα ίδης όμως αν επιζήσεις και επιζήσω, ότι τα μάτια των Τούρκων είναι πράσινα…''.

    Φυσικά, η μάχη κατέληξε σε οδυνηρή ήττα για τους Έλληνες και σε θάνατο για τον γενναίο Συνταγματάρχη Βούρβαχη.

    Διαφορές λοιπόν πολλές, αλλά δυστυχώς και κάποιες λίγες ομοιότητες λόγω της αναγκαστικής συνύπαρξης των τεσσάρων αιώνων. Η Τουρκία δε θα γίνει ποτέ ξανά Αυτοκρατορία, απλά επειδή θα μικρύνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρὸς τὸν γράψαντα τῇ 29ῃ-7ου-2010, 8:27 μ.μ.:
    Θὰ συμφωνήσῃς, νομίζω, ὅτι –ὅπως ἔγραφα καὶ προηγουμένως– τὸ ἔθνος μας εὑρίσκεται εἰς ἀθλίαν κατάστασιν, εἰς τὸ τελευταῖον σκαλὶ εἰς τοῦ κακοῦ τὴν σκάλαν, ὅπως λέγει καὶ ὁ μέγας ποιητὴς Κωστῆς Παλαμᾶς, ὁ παρ’ ὀλίγον ἀφωρισθεῖς ὑπὸ τῆς χριστιανικῆς «Ἐκκλησίας» (τὰ εἰσαγωγικὰ εἶναι ἐπειδὴ μόνην τὴν Ἐκκλησίαν τοῦ Δήμου ἀναγνωρίζω ὡς τοιαύτην). Ἐν πάσῃ περιπτώσει οὐδὲ νὰ συγκριθῶμεν τολμῶμεν πρὸς τοὺς ἀρχαίους καὶ εὐκλεεῖς μας προγόνους. Ἐκεῖνοι δὲν ἐνεπιστεύοντο τὴν τύχην των εἰς τὴν Πίστην ἢ τὴν Ἐλπίδα ἢ ἄλλα δεινὰ τοῦ κυτίου τῆς Πανδώρας, ἀλλὰ εἰς τὴν Κρίσιν καὶ τὴν Λογικήν. Δι’ ὃ καὶ ὅταν τὸ μαντεῖον τῶν Δελφῶν ἐξέδωσεν ἀρνητικὸν διὰ τοὺς Ἀθηναίους χρησμόν, ὅτι δηλαδὴ δὲν θὰ ἐσῴζοντο ἀπὸ τοὺς Πέρσας, οἱ Ἀθηναῖοι τῇ ἐπινεύσει τοῦ Θεμιστοκλέους ἀπῄτησαν ἀπὸ τοῦ Ἀπόλλωνος δεύτερον χρησμόν! Πραγματικῶς ἐντυπωσιακὴ ἀφοβία, ἀκόμη καὶ τῶν θεῶν. Τῶρα εἶναι δυνατὸν νὰ βασίσωμεν τὸ μέλλον μας εἰς τὰς «προφητείας» ἑνὸς ἀνθέλληνος καλογήρου; Ἀκόμη καὶ ἐὰν ὑπάρχῃ τοιαύτη «προφητεία», πρᾶγμα ποὺ εὐθέως ἀμφισβητῶ.
    Ἰδοῦ ὅμως κάποιες διδαχὲς τοῦ ἐν λόγῳ μοναχοῦ:
    «Και εγώ αδελφοί μου, όπου αξιώθηκα και εστάθηκα εις αυτόν τον άγιον τόπον τον αποστολικόν, δια την ευσπλαχνίαν του Χριστού μας, εξέταξα πρώτον δια λόγου σας και έμαθα πώς με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού, δεν είσθενε Έλληνες, δεν είσθενε ασεβείς, αιρετικοί, άθεοι, αλλ’ είσθενε ευσεβείς ορθόδοξοι χριστιανοί…»
    «Να ρίψετε τ’ άρματα και να ελπίζετε εις τον Θεόν».
    Καὶ μία ὑπερήφανος δήλωσις τοῦ ἰδίου:
    «Και βαθμοφόροι Τούρκοι μου παρέχουν τώρα την προστασίαν των. Ο καθείς από αυτούς επιζητεί την παρουσίαν του ιερωμένου εις τα χωριά, όπου έχουν τα φέουδά των, διότι ούτος παρακινεί τους Έλληνας να φέρωνται νομοταγώς και να πληρώνουν τα δικαιώματα εις τους φεουδάρχας των».
    Πάντα ταῦτα ἄνευ ἴχνους ἐρειστικοῦ πνεύματος ἀλλὰ μετ’ ὀδύνης καὶ ἀπογοητεύσεως διὰ τὴν κατάστασιν τῶν συγχρόνων Ἑλλήνων. Μόνον ἐὰν πάρωμεν οἱ ἴδιοι τὰς τύχας μας εἰς τὰς χείρας μας, θὰ δοῦμε προκοπήν.
    Εἷς Ἕλλην

    Πηγὴ τῶν ἀνωτέρω: http://www.pare-dose.net/?p=2945

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 10.04 συγνωμην αλλα αναφερεσαι στον κοσμα τον αιτωλο οταν λες ανθελληνα καλογερο?μηπως κανεις καπιο λαθος ?γιατι απ'οτι γνωριζω το πρωτο που φροντιζε να κτισθει ηταν σχολειο και μετα εκκλησια απ' οπου περνουσε ,γιαυτο αν σαν εθνος σωθηκαμε το 1700 το ωφειλουμε ΚΑΙ σ'αυτον.περιττο να αναφερουμε οτι εκεινοι που τον μισουσαν θανασιμα ηταν οι εβραιοι οι οποιοι και ΠΛΗΡΩΣΑΝ για να τον θανατωσουν οι τουρκοαλβανοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρὸς ΑΠΕΛΛΗ:
    Τὰς εἰκονογραφήσεις, ἃς ἀναφέρεις, γνωρίζω καὶ ἐγώ, ὅμως αὐτοὶ εἶναι ἡ ἄρχουσα τάξις, οἱ γνήσιοι Τοῦρκοι, οἱ ὁποῖοι διεσπάρησαν ἀνὰ τῷ Αἵμῳ, τῇ Μικρᾷ Ἀσίᾳ, ἴσως καὶ τῇ Μέσῃ Ἀνατολὴ καὶ Βορείῳ Ἀφρικῇ καὶ μοιραίως ἐχάθησαν μεταξὺ πολυπληθῶν καὶ συμπαγῶν πληθυσμῶν. Δὲν νομίζω, ὅτι οἱ σύγχρονοι Τοῦρκοι ἔχουν τὰ ἴδια χαρακτηριστικά, τοὐλάχιστον εἰς τὴν πλειονότητά των καὶ μάλιστα οἱ παρὰ τῷ Αἰγαίῳ οἰκοῦντες. Ἡ τέχνη, ἡ ἐνδυμασία, ἡ πολεμικὴ τακτικὴ καὶ ἄλλα πολιτιστικὰ στοιχεῖα, ἀκόμη καὶ ἡ γλῶσσα ἢ ἡ θρησκεία, δὲν ἀποτελοῦν ἀσφαλῆ γνώμονα καταγωγῆς, δι’ ὅτι τοῦτα διασπείρονται καὶ εἰς ἄλλους λαούς. Ὡς πρὸς τὰ ἀνθρωπολογικὰ χαρακτηριστικὰ τὰ ἔντονα ζυγωματικὰ (μῆλα) εἶναι ἴδιον τῆς λευκῆς ἢ εὐρωπαϊκῆς φυλῆς. Τὰ μογγολικὰ φῦλα καὶ ἐν γένει ἡ κιτρίνη φυλὴ ἔχει ἐπίπεδον πρόσωπον. Ἄρα τὸ χαρακτηριστικὸν αὐτὸ ποὺ ἀναφέρεις, κατατάσει τοὺς Τούρκους μᾶλλον εἰς τοὺς λευκούς. Τὸ ἴδιο καὶ τὰ πράσινα μάτια, διαδεδομένον χαρακτηριστικὸν τῶν λευκῶν καὶ μεταξὺ τούτων καὶ τῶν Ἑλλήνων. Ὅλα αὐτὰ ἐπιβεβαιοῦνται εἰς οἱοδήποτε βιβλίον Ἀνθρωπολογίας. Φιλικά,
    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Do not be assailed by comments on articles or specific articles. Practice dispassion and understanding of what is the real goal of those who use articles such as these. In a calculated manner these groups express their misgivings and spread confusion by manipulation of historical context with malicious intent against the Ellinikon ethnos. Understand that the ethnos is beyond the boundaries of Ellas. Understand that Kosmas the Aitolian and Paisios are correct. As was the case with Christ the Logos of God understand that there are those who are actively working to prevent fulfillment of prophetic word. Understand the role that Ellas and the Ellinikon Ethnos is asked to assume in the future. Read the scripture. For it says, o kairos gar eggys. Be consistent and unmoving in your love for Kyrios o Theos and the Holy Trinity, the Panagia, the Archangels, Cherubim, Seraphim, for it is all true. Without hate but love, practice being a stylobatis for Christ and the Ethnos- for they are one and the same. Make your posturing and actions a beacon for all to want to join and unite with Christ the Logos and the Ethnos for humanity. After all....
    En Touto Nika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός ανθέλλην καλόγερος;;; Ωρέ γιαταγάνι που θέλετε μερικοί!!
    Δήμο Τσέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Ἡ τέχνη, ἡ ἐνδυμασία, ἡ πολεμικὴ τακτικὴ καὶ ἄλλα πολιτιστικὰ στοιχεῖα, ἀκόμη καὶ ἡ γλῶσσα ἢ ἡ θρησκεία, δὲν ἀποτελοῦν ἀσφαλῆ γνώμονα καταγωγῆς, δι’ ὅτι τοῦτα διασπείρονται καὶ εἰς ἄλλους λαούς"


    Αν όλα αυτά έχουν ελάχιστη σημασία για σένα σε ό,τι αφορά την καταγωγή ενός λαού, τότε τι άλλο είναι αυτό που σε πείθει ότι οι Έλληνες είμαστε όντως Έλληνες;
    Ξεχνάς το "ομόγλωσσον, το ομόθρησκον και το ομόαιμον";
    Τα έντονα ζυγωματικά είναι ίδιον της κίτρινης φυλής, αναρωτιέμαι αν έχεις δει ποτέ σου μογγόλο-έχεις ακούσει για την ασθένεια του μογγολισμού; Δες και μετά πες μου.
    Εγώ δεν είπα ότι οι Τούρκοι ανήκουν στην κίτρινη φυλή. Είπα ότι προέρχονται από τις στέπες της άπω-Ασίας (εξού και το έθνικό τους έμβλημα του γκρίζου λύκου που είναι ζώο της στέπας) είναι εξαδελφάκια των Ουιγούρων και αποτελούν μέρος του Τουρανικού κλάδου, όπως οι Τάταροι ή όπως και οι Φινλανδοί με τους οποίους έχουν επίσης συγγένεια. (Έχεις δει ποτέ ξανθούς Φινλανδούς με έντονα ζυγωματικά; Είχα μια γκόμενα κάποτε και το ξέρω πολύ καλά). Κλασική περίπτωση Καυκάσιου με κίτρινη γενετική καταβολή ήταν, αν τον θυμάσαι ο Μπόρις Γέλτσιν ο Ρώσος.
    Αυτό σημαίνει ότι οι Τούρκοι έχουν μόνο κάποια χαρακτηριστικά, που σε αυτούς δεν είναι τόσο έντονα, και φυσικά δεν ανήκουν στην κίτρινη φυλή, αλλά είναι υπο-ομάδα της Καυκάσιας με κάποιες όμως γενετικές επιδράσεις. Έτσι, αφού όπως λες έχεις δει τις εικονογραφήσεις πως το διαψεύδεις, αφού οι ίδιοι θέλουν να απεικονίζονται με αυτόν τον τρόπο;
    Ελάχιστοι είναι οι Έλληνες που έχουν πράσινα μάτια. Στην δε Τουρκία θα συμφωνήσω πως βάσει των ανθρωπολογικών κριτηρίων οι γνήσιοι Τούρκοι αποτελούν μειονότητα.
    Επίσης διαφωνώ κάθετα με την απαξίωση που δείχνεις για την Ορθόδοξη Εκκλησία και τον Χριστιανισμό. Αυτό σημαίνει πως τον Κολοκοτρώνη και τον Μακρυγιάννη τους έχεις για τα μπάζα, αφού ξεσηκώθηκαν για την πατρίδα και την πίστη του Χριστού την αγία.
    Δεν μπορείς να μιλάς έτσι για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό και τον π Παϊσιο. Σεβάσου, αν όχι την αλήθεια για την εθνική προσφορά του πατροΚοσμά, τουλάχιστον τα αισθήματα που έχουν για αυτόν οι περισσότεροι Έλληνες.
    Δεν γνωρίζεις την ελληνική ιστορία, φοβάμαι. Ή την έχεις φέρει στα μέτρα σου. Ο Έλληνας αρχαιόθεν ήταν βαθειά θρησκευόμενος, μόνο η θρησκεία του άλλαξε και όχι η πίστη του προς το θείο.
    Θα σου θυμήσω μέσα από χιλιάδες παραδείγματα αυτό. Πριν τη μάχη των Πλαταιών και καθώς οι στρατοί ήταν παρατεταγμένοι ο ένας απέναντι του άλλου, ο Παυσανίας είχε δώσει ρητή εντολή να μην επιτεθούν οι Έλληνες πριν εκείνος δώσει το σύνθημα και να κάνουν υπομονή, ακόμη και αν οι Πέρσες έφταναν πολύ κοντά και χτύπαγαν με βέλη τους οπλίτες. Ο λόγος ήταν θρησκευτικός, καθώς ο Παυσανίας έκανε αλεπάλληλες θυσίες στους θεούς περιμένοντας ένα αίσιο σημάδι από την πλευρά τους. Στο διάστημα αυτό, οι οπλίτες κτυπήθηκαν άσχημα από τα βέλη και μάλιστα ο Πλούταρχος αναφέρει και τον Σπαρτιάτη Καλλικράτη που ξεψυχώντας έλεγε ότι δεν τον νοιάζει που πεθαίνει για την πατρίδα λυπάται μόνο που δεν πρόλαβε να χρησιμοποιήσει τα χέρια του για να πετύχει έργο αντάξιο της προθυμίας του.
    Η ελληνική παράταξη βρέθηκε σε δεινή θέση και υφίσταντο φοβερές απώλειες, πολλοί άνδρες σκοτώθηκαν. Ο Παυσανίας σε απόγνωση γύρισε το βλέμμα προς το ναό της Ηρας και παρακάλεσε να φανεί πιο ευνοική. Τελικά, όταν η τελευταία θυσία έδειξε την θεϊκή εύνοια, διέταξε την επίθεση και έγινε ό,τι έγινε.
    Έτσι έχουν τα πράγματα, Έλληνα, που δέχεσαι μόνο την "Εκκλησία" του Δήμου και απορρίπτεις την Ελληνική ιστορία 2000 χρόνων απλά και μόνο επειδή είναι χριστιανική.

    Υ.Γ: Το να γράφεις σε αυτό το ύφος, που μόνο εσύ μιλάς, μη νομίζεις ότι σε κάνει περισσότερο Έλληνα από τους υπόλοιπους, αν το περιεχόμενο των όσων λες δε συμβαδίζει και με το πνεύμα των Ελλήνων. Πιο πολύ γραφικό σε κάνει και δίνει λανθασμένη εντύπωση.
    Μένει να αποδειχθεί, αν εκτός από δοκησίσοφος, είσαι και ισχυρογνώμων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά, όλα αυτά σε λίγο δεν θα έχουν καμμία σημασία. Στο λεωφορείο που παίρνω για να πάω στη δουλειά μου το 50% είναι Αφρικάνοι και Ασιάτες και το 50% άσπροι. Τώρα και από τους άσπρους το πόσοι είναι οι Έλληνες παίζει... Τι ζυγωματικά τώρα και τι πράσινα μάτια και πράσινα άλογα... Χαθήκαμε. Ελάτε σε 25 χρόνια να ξανακάνετε την ίδια συζήτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πρὸς τὸν ὀπαδὸν τῆς κας Διαμαντοπούλου (λέγω τὸν βαρβαριστὶ γράψαντα, τόν… «Ἐν τοῦτῳ νίκα»):
    Εἶχα σκοπὸν νὰ σταματήσω ἐδῶ, δι’ ὅτι βαρύνομαι νὰ ἐξηγῶ πράγματα, τὰ ὁποῖα ἔχω ἤδη γράψει, ὅπως βαρύνομαι καὶ νὰ ἀσχολοῦμαι μετ’ ἰδεοληψιῶν. Ἄλλωστε ὁ αἰτῶν θὰ εὕρῃ. Ὅμως πολὺ μ’ ἐρέθισαν μερικὰ ποὺ εἶδα. Πέραν τῆς κατηχήσεως, ἣν ἀντιπαρέρχομαι, ἔχω νὰ δηλώσω ξακάθαρα, ὅτι ὡς Ἕλλην κανένα ῥόλο δὲν πρόκειται νὰ διαδραματίσω γιὰ κανένα θεό (καὶ μάλιστα τὸν θεόν τῶν Ἑβραίων, τὸν βάρβαρον, αἱμοσταγῆ καὶ ἀνθέλληνα Ἀσιάτην, βλ. Παλαιὰν Διαθήκην), ἀκόμη καὶ ἐὰν αὐτὸς ὁ θεὸς ὑπῆρχεν. Τὸ Ἑλληνικὸν Ἔθνος, καταλάβατέ το οἱ χριστιανοί, δὲν ἀνήκει εἰς τὸν θεόν σας, ἀνήκει εἰς τὸν ἑαυτόν του καὶ ἀγωνίζεται διὰ τὰ ἰδικά του συμφέροντα. Καὶ πρὸς ἐκείνους ἐν γένει, οἱ ὁποῖοι θεωροῦν, ὅτι ἡ Ἑλληνικότης προσδιορίζεται ὑπὸ τῆς χριστιανικῆς πίστεως καὶ ἐξαντλεῖται εἰς τὴν στύσιν, ἣν προκαλεῖ ἡ ἰδέα, ὅτι θὰ «φᾶμε τοὺς Τουρκαλᾶδες», ἂς μοῦ ἐπιτραπῇ –ἀντ’ ἄλλης ἀπαντήσεως– νὰ θέσω μερικὰ ἐρωτήματα δίκην μικρᾶς δημοσκοπήσεως ἢ ἔστω χάριν παιδιᾶς καὶ νὰ μοῦ συγχωρήσετε τὴν ἰδιοτροπίαν. Γνωρίζει λοιπὸν κανεῖς ποῖος εἶναι ὁ Περικλῆς Γιαννόπουλος; Ἢ ὁ Λίνος Καρζῆς; Ἢ ὁ Ἄγγελος Βλάχος; Καὶ διὰ νὰ πᾶμε καὶ εἰς τὰς Ἐπιστήμας: ποῖος εἶναι ὁ Ἐμμ. Τιμόνης καὶ ὁ Ἰάκ. Πυλαρινός; Ὁ σύγχρονος Σταμάτης Κριμιζῆς; Αὐτά, διὰ νὰ μὴ πᾶμε καὶ εἰς τοὺς ἀρχαίους. Πόσον Ἕλληνες εἴμεθα ἄραγε (ἐννοῶ πολιτισμικῶς) καὶ ἔχουμε τὴν ἀξίωσιν τῆς γνώμης περὶ τῶν ἑλληνικῶν πραγμάτων;

    Καὶ πρὸς Ἀπελλῆν:
    Ἐὰν ἄνθρωποι τῆς κιτρίνης φυλῆς ἔχουν ἔντονον κατατομὴν προσώπου, τριχοφυΐαν καὶ ἄλλα τινὰ, τοῦτο σημαίνει ἐπιμειξίαν μετὰ λευκῶν. Ἄλλωστε περὶ τὸ 5000 π.Χ. ἢ καὶ ἐνωρίτερον οἱ Λευκοὶ ἐκ τῆς κοιτίδος των, ἤτοι ἐκ τοῦ περὶ τὸ Αἰγαῖον χώρου, διεσπάρησαν ἀνὰ τὴν Εὐρώπην, καθῶς καὶ πρὸς Ἀνατολάς, ὅπου συνήντησαν μογγολοειδῆ φῦλα. Μέχρι καὶ εἰς τὴν Ἰαπωνίαν ἔφθασαν, ἀπόδειξις τούτου οἱ Ἀϊνοῦ (Ἴωνες), τοὺς ὁποίους ἐμελέτησε καὶ ὁ Ἄρης Πουλιανός. Οἱ Τοῦρκοι τῆς Τουρκίας, τοὐλάχιστον οἱ πρὸς δυσμάς καὶ οὐ μόνον, καθόλου δὲν ὁμοιάζουν π.χ. πρὸς τοὺς Τουρκμενίους τοῦ Τουρκμενιστάν καὶ ὁπωσδήποτε δὲν ὁμοιάζουν πρὸς τὰς γνωστὰς εἰκονογραφήσεις, οἱ ὁποῖες εἶναι πολὺ πρώιμες καὶ ἀφοροῦν, τὸ ἐπαναλαμβάνω, εἰς τὴν ἄρχουσαν τάξιν. Τὰ πολιτιστικὰ στοιχεῖα ἔχουν δευτερεύουσαν μόνον σημασίαν. Ἐὰν εἷς Γάλλος ἢ Γερμανός, θελήσῃ νὰ ζήσῃ εἰς τὴν Ἰνδίαν, υἱοθετήσῃ τὴν γλῶσσαν, τὴν ἐνδυμασίαν καὶ γίνῃ καὶ βουδδιστὴς μοναχός, μήπως ἀλλάζουν τὰ γονίδιά του; Καθίσταται Ἰνδός; Περὶ ἀρχαίων Ἑλλήνων: Ἀσφαλῶς ἦσαν θρῆσκοι καὶ κατακριτέον τὸ ὅτι οἱ Ἀθηναῖοι ἔκαψαν τὰ βιβλία τοῦ Πρωταγόρου. Ὡς τόσον ὅ,τι εὐγενέστερον ἔδωσαν οἱ πρόγονοί μας, εἶναι ἡ ἐξήγησις τοῦ Κόσμου διὰ τῆς Λογικῆς (Ἴωνες φιλόσοφοι καὶ ἄλλοι), καὶ πρὸς αὐτὸ κλίνει γόνυ ἡ Ἀνθρωπότης. Αὐτὸ ἔδωσε τὴν Ἀνεπανάληπτον Τέχνην καὶ τὰς Ἐπιστήμας. Ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι μία ἄλλη μεγάλη συζήτησις καὶ ἂς μὴ ἐκφεύγουμε τοῦ θέματος. Ὅσον ἀφορᾷ εἰς τὴν γλωσσικὴν ἔκφρασιν, θὰ ἦταν, νομίζω, ὠφελιμώτερον, νὰ ψέξῃς τοὺς σχολιαστὰς ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι γράφουν ἀνορθογράφως καὶ πλήρεις βαρβαρισμῶν καὶ σολοικισμῶν. Πάντοτε φιλικά.

    Παιδιά, ἔχει κανεῖς νὰ πῇ τίποτε γιὰ τὸ ἀρχικὸ ἐρώτημα ποὺ ἔθεσα, ἢ τὸ λησμονήσαμε τελείως;

    Εἷς Ἕλλην

    Πηγές:
    Ἄρης Πουλιανός, Ἀνθρωπολόγος, Ἡ προέλευσις τῶν Ἑλλήνων
    Δημήτριος Δημόπουλος, Ἀνθρωπολόγος, Ἡ καταγωγὴ τῶν Ἑλλήνων
    Ξέρξης Λίβας, Στρατηγὸς ἐ.ἀ., Ἡ Αἰγηίς, κοιτὶς τῶν Ἀρίων καὶ τοῦ Ἑλληνισμοῦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άπό την Πόλη έρχομαι και στην κορυφή κανέλα.

    Το ξαναθέτω:

    Αν όλα αυτά έχουν ελάχιστη σημασία για σένα σε ό,τι αφορά την καταγωγή ενός λαού, τότε τι άλλο είναι αυτό που σε πείθει ότι οι Έλληνες είμαστε όντως Έλληνες;
    Ξεχνάς το "ομόγλωσσον, το ομόθρησκον και το ομόαιμον";

    Απάντησε μου, αν θέλεις. Για ποιον λόγο θεωρείς, αν θεωρείς, ότι οι σημερινοί Έλληνες είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων;
    Αν το θέτεις απόλυτα σε ζήτημα DNA, τότε ένας γενετικά Έλληνας που ζει όμως στην Γερμανία, που δεν έχει ελληνική εθνική συνείδηση, που δεν μιλά ελληνικά αλλά μόνο γερμανικά, είναι κατά τη γνώμη σου Έλληνας;
    Αν ναι, τότε θα πρέπει να του το πεις εσύ, γιατί αυτός απλά δεν θα το γνωρίζει..

    Για τον Κολοκοτρώνη και τον Μακρυγιάννη θα μας πεις κάτι;

    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πρὸς Ἀπελλῆν:
    Ἀσφαλῶς τὸ DNA καὶ τὰ ἐξ αὐτοῦ ἀνθρωπολογικὰ χαρακτηριστικὰ εἶναι τὸ ΜΟΝΑ τεκμήρια φυλετικῆς κατατάξεως. Τὰ λοιπὰ στοιχεῖα εἶναι ἄλλο θέμα. Ἀσφαλῶς ὁ ἑλληνικῆς καταγωγῆς τῆς Γερμανίας, ὃν ἀναφέρεις, εἶναι Ἕλλην γενετικῶς καὶ Γερμανὸς πολιτισμικῶς. Τὸ αὐτὸ καὶ οἱ σύγχρονοι Τοῦρκοι: ἐὰν εἶναι ἑλληνικῆς καταγωγῆς, εἶναι Ἕλληνες γενετικῶς, ἐὰν εἶναι τουρκικῆς καταγωγῆς, Τοῦρκοι, καὶ ἐὰν εἶναι μιγάδες, Ἑλληνο-τοῦρκοι (πάντοτε γενετικῶς). Πολιτισμικῶς εἶναι Τοῦρκοι, καὶ αὐτὸ οὐδέποτε τὸ ἀμφισβήτησα, ἂν καὶ ὁ Ἑλληνικὸς Πολιτισμὸς (ὁ ἀρχαῖος ἐννοῶ) ἔχει παγκοσμίας διαστάσεις καὶ ἔχει ἐπηρεάσει καὶ ἐπηρεάζει συνεχῶς τὸ σύνολον τῶν ἐθνῶν. Εἰς τὸ DNA λοιπὸν καὶ εἰς τὴν ἀνωτέρω βιβλιογραφίαν καὶ οὐ μόνον βασίζω τὴν ἄποψίν μου, ὅτι εἴμεθα Ἕλληνες γενετικῶς. Πολιτισμικῶς μᾶλλον ὄχι καὶ τόσον. Πῶς μπορεῖ νὰ λέγῃ, ὅτι εἶναι Ἕλλην ὁ χριστιανός, ὁ Ῥωμιός;
    Ὅσον ἀφορᾷ εἰς τοὺς ἀγωνιστάς, ἀσφαλῶς ἡ φυλετική των ψυχὴ τοὺς ἐξώθησε εἰς τὸν διακαῆ πόθον τῆς Ἐλευθερίας (τὸ ἑλληνικὸν ἔθνος ἀρχαιόθεν χαρακτηρίζεται ἐκ τοῦ πρὸς τὴν Ἐλευθερίαν ἔρωτος, τοῦτο δὲ ἦταν ἀπολύτως συνειδητὸν εἰς τοὺς προγόνους μας), κατὰ τ’ ἄλλα εἶχαν γεννηθεῖ καὶ μεγαλώσῃ εἰς ἓν περιβάλλον χριστιανικῆς δουλείας («πᾶσα ψυχὴ ἐξουσίαις ὑπερεχούσαις ὑποτασσέσθω», ἀπ. Παῦλος, πρὸς Ῥωμαίους ἐπιστολή) καὶ αὐτὸ μόνον ἐγνώριζαν. Ὁ ἴδιος ὁ Κολοκοτρώνης τὸν λόγον του πρὸς τοὺς μαθητὰς εἰς τὴν Πνύκα ἀρχίζει ὡς ἑξῆς: «Παιδιά μου! Εἰς τὸν τόπο τοῦτο, ὁποὺ ἐγὼ πατῶ σήμερα, ἐπατοῦσαν καὶ ἐδημηγοροῦσαν τὸν παλαιὸ καιρὸ ἄνδρες σοφοί, καὶ ἄνδρες μὲ τοὺς ὁποίους δὲν εἶμαι ἄξιος νὰ συγκριθῶ καὶ οὔτε νὰ φθάσω τὰ ἴχνη των». Βεβαίως ἀργότερα λέγει: «Αὐτοὶ διέφεραν ἀπὸ ἡμᾶς εἰς τὴν θρησκείαν, δι’ ὅτι ἐπροσκυνούσαν τὲς πέτρες καὶ τὰ ξύλα. Ἀφ’ οὗ ὕστερα ἦλθε στὸν κόσμο ὁ Χριστός, οἱ λαοὶ ὅλοι ἐπίστευσαν εἰς τὸ Εὐαγγέλιο του, καὶ ἔπαυσαν νὰ λατρεύουν τὰ εἴδωλα». Ὁ Στρατηγὸς ὅμως ἀναγνωρίζει τὴν ἐλλιπῆ του παιδείαν καὶ τοῦτο τὸν κάνει ἀκόμη μεγαλύτερον. Σημειωτέον, ὅτι ὁ Γρηγόριος Εʹ εἶχε ἀφορίσει τὸν Κολοκοτρώνην τῷ 1806, καὶ ὁ τελευταῖος τοῦ ἀπαντᾷ τῷ 1807 δι’ ἐπιστολῆς: «Ἐσὺ μοῦ ’γραψες τὴν προδοσία στὸ χαρτί, ἀλλὰ ἐγὼ θὰ σοῦ τὴ γράψω στὸ κούτελο». Ὁ συγκεκριμένος ἱεράρχης εἶχεν ἀφωρίσει καὶ ἄλλους ἀγωνιστὰς καὶ τὴν Ἐπανάστασιν συνολικῶς. Καὶ δὲν ἦταν ὁ μόνος, ἀντιθέτως ἦταν ἡ κοινὴ γραμμὴ μὲ ἐλαχίστας ἐξαιρέσεις (π.χ. Παπαφλέσσας).
    Ἡ «Ἐκκλησία» ὑπῆρξεν ἀνέκαθεν μέχρι τὸ μεδοῦλι ἀνθελληνική, ἀπὸ τῆς συστάσεώς της ἕως τῆς σήμερον. Πλήρη ἀνθελληνισμοῦ εἶναι τὰ ἱερά της κείμενα, Παλαιὰ καὶ Καινὴ Διαθήκη, τὰ κείμενα τῶν πατέρων της, οἱ ὕμνοι της καὶ ὅλη της ἡ ἰδεολογία, ἡ ὁποία καὶ ἔρχεται εἰς ἀπ’ εὐθείας ἀντίθεσιν πρὸς τὴν ἑλληνικὴν κοσμοθέασιν. Αὐτοὶ κατέστρεψαν τὸν Παμμέγιστον Ἑλληνικὸν Πολιτισμόν, κατέσφαξαν, ἄνευ ἴχνους ὑπερβολῆς, ἑκατομμύρια Ἑλλήνων, καὶ ἔθεσαν τὸν κόσμον εἰς τὸ μεσαιωνικὸν σκότος. Αὐτοὶ ἀργότερα παρέδωσαν τὸ Βυζάντιον εἰς τοὺς Τούρκους, ὥστε νὰ ἀποτρέψουν τὸν ἐξελληνισμόν του, συνεργάσθησαν μετὰ τῶν κατακτητῶν διὰ τὰ προνόμια, τὰ ὁποῖα οἱ τελευταῖοι τοὺς παρεῖχον, καὶ μᾶς ἐκράτησαν ἐπὶ αἰῶνας ὑπὸ δουλείαν. Καὶ ἀργότερα ἀντετάχθησαν εἰς τὴν Ἐπανάστασιν καὶ ἔλαβαν τὸ μέρος ὅλων τῶν ἐχθρῶν τῶν Ἑλλήνων, ὅπως ὁ νῦν πατριάρχης τῆς Coca-Cola (http://www.youtube.com/watch?v=6_TQksRRAJY). Ἀπεργάζονται δὲ καὶ σήμερον τὴν ἐπαναφορὰν τῆς Ἑλλάδος ὑπὸ τουρκικὴν κατοχήν. Εἶναι τὸ καρκίνωμα ποὺ τρώγει τὰ σωθικὰ τῆς συγχρόνου Ἑλλάδος.
    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @εις ελλην 29 Ιουλίου 2010 7:48 μ.μ.

    (1) Για την λυκαινα πρεπει να διαβασης το "Ergenekon Destanı"

    Για τον Κιτσικη:
    http://www.elkosmos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=423:2009-02-02-12-50-39&catid=100:2008-10-17-07-36-05&Itemid=302

    Επισεις αν γραψης στο "Google αναζητηση" Κιτσικης θα βρης περισσοτερα.

    nikpim

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Urteter nuytre: http://gamehiebi.knows.nl

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.