Στα άκρα έχει φτάσει η κόντρα κυβέρνησης απεργών, καθώς επεισόδια σημειώθηκαν στα διυλιστήρια Καλοχωρίου στη Θεσσαλονίκη, ανάμεσα σε απεργούς διαδηλωτές και ΜΑΤ, όταν ένας οδηγός διαπληκτίστηκε με την αστυνομία. Μετά την ανακοίνωση της συνέχισης της απεργίας, η κυβέρνηση καλεί το στρατό να καλύψει τα κενά.
Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση, ανακοίνωσε μέτρα για την αντιμετώπιση της απεργίας στη διυπουργική επιτροπή.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
"Η άρνηση των ιδιοκτητών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης να συμμορφωθούν στις αποφάσεις της Πολιτείας για την επίταξη των οχημάτων και των προσωπικών τους υπηρεσιών συνιστά βαριά προσβολή της έννομης τάξης, πλήττει το κοινωνικό σύνολο και αντιμετωπίζεται άμεσα με τα ακόλουθα μέτρα:
1.- Τα βυτιοφόρα Ιδιωτικής Χρήσης εντάσσονται στο σχέδιο κάλυψης των δημοσίων αναγκών σε συνεργασία με τις εταιρείες πετρελαιοειδών.
2.- Οι Ένοπλες Δυνάμεις με τα δικά τους μέσα διασφαλίζουν ήδη -σύμφωνα με το υπάρχον σχέδιο- την τροφοδοσία σε καύσιμα κρίσιμων τομέων (αεροδρόμια, μονάδες της ΔΕΗ, Νοσοκομεία, κ.ο.κ).Αρματαγωγά του Πολεμικού Ναυτικού θα συμβάλλουν, εφ' όσον χρειαστεί, στην κάλυψη των αναγκών των νησιών μεταφέροντας βυτιοφόρα.
3.- Τα στοιχεία όλων των παραβατών διαβιβάζονται στους αρμόδιους εισαγγελείς για την άσκηση ποινικής δίωξης.
4.- Οι προβλεπόμενες στη νομοθεσία διοικητικές κυρώσεις που φθάνουν μέχρι την αφαίρεση αδειών, θα εφαρμοσθούν αμέσως σε βάρος των παραβατών"
Απεργοί: "Δεν υποχωρούμε"
Ο πρόεδρος των μεταφορέων Γιώργος Τζωρτζάτος δήλωσε μετά την συνέλευση πως “δεν ήρθαμε να κάνουμε μνημόσυνο για τις άδειες μας, αλλά να πανηγυρίσουμε όπως οι πρόγονοι μας όταν πήγαιναν σε μάχη”
Στην συνέλευση αποφασίστηκε ότι η συνάντηση τους με τον υπουργό Δημήτρη Ρέππα, δεν μπόρεσαν να ικανοποιηθούν τα αιτήματα τους, κατηγορώντας μάλιστα την ηγεσία του υπουργείου για εμπαιγμό.
“Δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε” έλεγαν τα μέλη του συνδικάτου, ενώ το απόγευμα της Παρασκευής (29/7) προχωρούν σε πορεία από το Μεταξουργείο προς τη Βουλή.
Στα χαρτιά η επιστράτευση
Αν και πρωθυπουργός “διέταξε” επίταξη των οχημάτων, οι μεταφορείς δεν φαίνεται να έχουν συγκινηθεί και ιδιαίτερα.
Τα φύλλα πορείας έχουν επιδοθεί στους οδηγούς, που όμως αρνούνται να επιστρέψουν στην εργασία τους, ενώ ο εφοδιασμός της αγοράς με καύσιμα γινόταν μέχρι το πρωί με ρυθμούς χασάπικου, κυρίως από βυτιοφόρα των εταιρειών καυσίμων.
Παρ' όλα αυτά, ο αισιόδοξος υπουργός, εν μέσω τουριστικής περιόδου, υπέγραψε απόφαση με την οποία επιτρέπει την κυκλοφορία των βυτιοφόρων και των φορτηγών στις εθνικές οδούς το Σαββατοκύριακο, μήπως και ανεφοδιαστεί η αγορά γρηγορότερα.
COSMO.GR
Ενημερωτικό Ιστολόγιο με Βαρύτητα σε Θέματα Διεθνών Σχέσεων, Εξωτερικής Πολιτικής και Άμυνας
Βιβλιοπωλείο ΙΝΦΟΓΝΩΜΩΝ: Φιλελλήνων 14, Τ.Κ. 10557, Σύνταγμα, Αθήνα, 210 3316036, infognomonpolitics@gmail.com
Ολοι αυτοι οι συντεχνιακοι ριχνουν
ΑπάντησηΔιαγραφήνερο στο μυλο που θα τους αλεσει και δεν το ξερουν τα κοροιδα.Με την
σταση τους κουβαλανε οι ιδιοι το καυσιμο για τις ερπυστριες που αλλοι ετοιμαζουν για λογαριασμο τους και για λογους που δεν εχουν
καμμια σχεση με τα συντεχνιακα τους αλλα με πολυ σοβαροτερους λογους που ουτε να τους φανταστουν δεν μπορουν τα κοροιδα οι συντεχνιακοι φορτηγατζιδες.οι ιδιοι
απλως χρησιμοποιουνται σαν μια απο τις αφορμες και οχι αιτια.Ας προσεχαν οι μαγκες ψευτοξερολες της
ελληνικης κοινωνιας και να ξερουν
οτι γρηγορα θα καταβασουν τα βρακια τους και θα τους φυγει και ο
τσαμπουκας.Θα οδηγανε τα ξενα φορτηγα με σλιπακι.
Απελευθέρωση ΟΛΩΝ των κλειστών επαγγελμάτων ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτζιμης
Για δεκαετίες ηταν τα χαιδεμένα παιδιά όλων των κυβερνήσεων, έβγαζαν χρημα με ουρά -τα μπουζούκια γέμιζαν απο δαυτους- και πλήρωναν ελάχιστους φόρους.
ΑπάντησηΔιαγραφήO ΣΤΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΣΤΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΔΕΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ
Ξεφτίλα έχουμε γίνει στις ειδησεις εδώ στην Ολλανδία, πόσο μάλλον τώρα που το 80% + των ολλανδών κλείνει τα last minute πακετα διακοπών. Ως πότε θα ξεφτιλιζόμαστε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΔΩ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΔΡΑΣΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ. ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ... Αλλά η πραγματικότητα είναι άλλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τώρα που δεν έπιασε η μπλόφα της επιστράτευσης, αφού ΑΠΤΟΗΤΟΙ συνεχίζουν την απεργία οι Ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης...
Τί θα κάνετε κ. Παπανδρέου;;;
Θα τους στείλετε όλους στρατοδικείο;;;
Ποιός θα τολμήσει να τους δικάσει, όταν κινδυνεύει να θεωρηθεί συνεργάτης κατοχικών δυνάμεων ;;
Θα περιμένετε πότε θα τους επιδώσει ο κρατικός μηχανισμός τα Φύλλα Πορείας;;;
Θα έπρεπε να ξέρετε...
Όταν αποφασίζει κανείς να "τραβήξει πιστόλι" θα πρέπει να είναι έτοιμος και να το χρησιμοποιήσει , αν διστάζει ας το αφήσει στην θήκη του.
Η κυβέρνηση χρησιμοποίησε το βαρύτερο της όπλο για να επιδείξει "πυγμή" και αποδυκνύεται ότι ήταν άσφαιρο...
Η αντίδραση των Ι.Φ.Α.Δ.Χ σίγουρα δείχνει τον δρόμο για τους επόμενους αντιδρώντες αλλά αυτοί έχουν για όπλο τους ...διακόπτες...
εθνικο-πατριωτες γλυφτρονια τις νεας ταξης αντε και καλλο τσιπαρισμα......
ΑπάντησηΔιαγραφήδηλαδη με δυο πολυεθνικες εταιριες και με πακιστανα οδηγους θα ειναι καλυτερα και ποιο φτηνα
χαχαχαχαχα ειδαμε την απελευθερωσει των καυσιμων χαχαχαχα
το Lidl kai to caroufour κανανε καλο στην ελλαδα....
αρε εθνικοπατριωτες πασοκαρια, τουρκοσποροι.......
ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς θεωρήσουμε ότι είναι σοβαρά (και όχι ύποπτα, προβοκατόρικα) τα σχόλια για την "απελευθέρωση των επαγγλεμα΄των". Πρέπει να ρωτήσουμε το γιατί η ΕΕ επιμένει τοσο πολύ-διότι είναι ευρωπαΪκή απαίτηση εδώ και χρόνια. Απάντηση: Διότι οι μεγαλες πολυθενικές θέλουν να μπουν και να αλωνίσουν.
Πρέπει να ρωτήσουμε ποια είναι η επίπτωση στη χώρα μας: Όσοι χαίρονται επειδή, λέει, θα καταρρευσει μια ακόμα συντεχνία να σκεφτούν ότι μερικές χιλιάδες ελληνικές οικογένειες θα χάσουν εισόδημα ενώ μερικές χιλιάδες Ελληνων και ξένων θα γινουν υπάλληλοί τους και θα δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί, μεροκάματα Κίνας. Αυτο θέλουν οι φίλοι και οι εχθροί των μεταναστών; Ο κορμός της Ελλάδας είναι οι μικροϊδιοκτήτες με τα καλά τους και τα κακά τους. Θέλουμε να γίνουν υπάλληλοι; Για να σταθούν ως μικροϊδιοκτήτες έχουν ανάγκη την προστασία του κράτους, παντού στον κόσμο. Ποιον επιτέλους θέλουμε να υποστηρίζειτο κράτος, τους μικρούς ή τους μεγάλους;
Το κυβερνητικό επιχείρημα "θα πέσουν οι τιμές" θα ίσχυε αν η κυβέρνηση άγγιζε τις τιμές των ξένων πολυεθνικών (σουπερ μάρκετ κλπ) που πουλάνε ακριβότερα εδώ από ότι σε όλες τις άλλες χω΄ρες=μέλη της ΕΕ. (Εξ άλλου η κυβέρνηση αφήνει άθικτα τα ελληνικά και ξένα καρτέλ, γάλακτος, μπύρας κλπ. Προφανώς δεν περιλαμβάνονται στην αναδιάρθρωση της οικονομίας). Αντιθέτως η κυβέρνηση ψήνει την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ. Και ασφλαώς κάποιοι θα ασχολούνται μετην ΓΕΝΟΠ αποπροσανατολίζοντας. Πρέπει να σταματήσουμε κα΄θε διεκδίκηση να την ονομάζουμε στντεχνιακή γιατί θα μας λιώσουν όλους.
Δεν ξέρω τι εννοεί ο ανώνυμος "ο στρατός τους έδωσε τις α΄δειες, ο στρατός νατους τις πάρει'. Θεωρεί αυτή την κυβέρνηση "στρατιωτική';
ΓΕΡΑ φορτηγατζηδες μην το βαζετε κατω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ελληνικος λαος ειναι μαζι σας παρα τις εμετικες προσπαθειες των πληρωμενων μεγαλοδημοσιογραφων.
Πρεπει να ανατραπει η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ του Τζεφρυ μεσα στον Αυγουστο.
Ο Ελληνικός λαός δεν ειναι με τους φορτηγατζήδες. Για να θυμομαστε, οι περισσοτεροι απο αυτους πηραν την αδεια τους επι χουντας, ένα μεγαλο μερος επισης πριν τη χουντα οταν ισχυαν τα πιστοποιητικα κοινωνικων φρονηματων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ειναι να πεσει το κοστος των προιοντων, οπως και θα γινει ποσως με ενδιαφερει αν ο σημερινος φορτηγατζης γινει υπαλληλος πολυεθνικης εταιριας αυριο . Αν εχουμ μυαλο ας μαζευτουν και ας ιδρυσουν οι ιδιοι εταιριες μεταφορων. Ουτε λυπαμαι τον καημενο τον ταξιτζη με τις διπλες τριπλες ταριφες και την αγενεια του, τωρα που ο καημενος υποχρεουται να κοβει και καμια αποδειξη. Καιρος να μπει ο καθε κατεργαρης στον παγκο του.
Οσο για τα Super market, το Lidl ειναι πιο φτηνo απο τα ελληνικα Super Market ακομα και σε ειδη ιδιας ετικετας, ο κοσμος ψωνιζει πια απο εκει που τον συμφερει και δεν κοιταει αν ειναι ξενο ή Ελληνικο το καταστημα (παρεπιπτοντως τα ελληνικα Super Market ακομα και στα φρουτα- λαχανικα εισαγουν απο Τουρκια Αιγυπτο, Αργεντινη)
Η σημερινη κυβερνηση ειναι σιγουραεπικυνδινη για τα εθνικα θεματα, αλλα δε νομιζω οι φορτηγατζηδες να αποργουν για αυτα, για την τσεπεη τους νοιαζονται. Ε και εμεις οι υπολοιποι νοιαζομαστε για την δικη μας τσεπη το ιδιο, ΟΠΟΤΕ ΑΝΟΙΓΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
Η κυβέρνηση άνοιξε όλους μαζί τους ασκούς του Αιόλου και μάλιστα στη χειρότερη περίοδο. Οταν σπέρνεις ανέμους, θερίζεις θύελλες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνήθως, οι ακραίες καταστάσεις, απαντιούνται με άλλες ακραίες. Και αυτές φέρνουν την καταστροφή και το χάος. Ή μήπως δεν το ήξερε ούτε και αυτό ο πρωθυπουργός; Ελίνα
Τελικα ο Γ.Α.Π απεδειξε οτι ειναι ο πιο Αχρηστος πρωθυπουργος απο ιδρυσεως του ελληνικου κρατους!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει διαλυσει το συμπαν!!! Πρεπει η Ελλας να απαλλαγει απο αυτον και το συναφι του! αααα και δυο επαγγελματα που στο μελλον θα εχουν ζητηση- δημιος και κατασκευαστης κρεμαλας!
δεν υπάρχει κλειστό επάγγελμά με 33.000 επιχειρησεις
ΑπάντησηΔιαγραφήτα καρτελ το τροφιμων μας εχουν κανει να εχουμε 40%-60% στα τροφιμα
η στρατηγική είναι η έξης
πρώτα ρίχνουν λίγο της τιμές διαλυουν τον ανταγωνισμό και μετά παίρνουν ολλα αυξήσει
γιατί στην ελλαδα τα ευρωπαϊκά lidl εχουν 40% μεγαλύτερες τιμές για πλάκα απο τη γερμανια...
...............
μετά απο 2χρονια από την διάλυσή των φορτηγατζιδων, θα είναι πακιστανι οδηγη με 500ευρο, τα λεφτα στης μπαχαμες
και όχι τα λεφτά στην ελληνική αγορά....
και οι φορτηγατζήδες το ξέρουν..
ααα ξερεις τα μεσα παραγωγεις να ειναι στους ελληνες ειναι η βασικη στρατιγικη σε ενα κρατος...
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι εθνικη πολιτικη σε ενα εθνικο κρατος.........
γιατι οταν θα εχεις μεταναστευτικες ροες ο καθενας θα προωθει το εθνος του
οποτε για πια ελλαδα μιλαμε;
οταν ολλα τα μεσα παραγωγης θα ειναι αλλοδαπων και θα εργαζονται αλλοδαπη........
γιατι πακιστανος θα περνει πακιστανους στη δουλεια του
αιγυπτιος αιγυπτιους,
και παει λεγοντας, αν ολλα τα μεσα παραγωγής ανοικουν σε ξένους, οι ελληνες ανθελληνες, θα είμαστε η στο δρομο ρακοσυλεκτες η στη νορβηγια λαθρομεταναστες/
31 Ιουλίου 2010 2:53 μ.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι
31 Ιουλίου 2010 2:57 μ.μ.
μάθε να συλλαβίζεις πρώτα και μετά να αρθρώσεις πολιτικό λόγο. Άκου 'οι φορτηγατζήδες το ξέρουν';Σιγά μην προσπαθούν αυτοί να σώσουν την Ελλάδα. Αν έκλεινε κάποιος άλλος τους δρόμους ή τα λιμάνια αυτοί τι στάση θα κρατούσαν;Μόνο για την τσέπη τους προσπαθούν. Και αν κρατήσουν το επάγγελμά τους κλειστό θα αδειάσουμε απο πακιστανούς και αιγύπτιους που αναφέρεις;Μάλλον βρέθηκες με άδεια Δ.Χ στα χέρια σου και τώρα θυμήθηκες το πατριωτικό σου.
ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια παρατήρηση μόνο: Καμία επαγγελματική κατηγορία δεν προσπαθεί "να σώσει την Ελλάδα". Η κάθε επαγγελματική ομάδα αγωνίζεται για το ψωμί της, δηλαδήτο "στενό" της (ας πουμε συνδικαλιστικό) συμφέρον. Όλοι μας έχουμε αυτή τη διπλή ιδιότητα: Ως επαγγελματίες έχουμε το ειδικό, επι μέρους συμφέρον. Ως πολίτες (οπαδοί κομμάτων κλπ)βλεπουμε (ή οφείλουμε να βλεπουμε)το κοινό, εθνικο, συμφέρον. Συχνά αυτά τα δυο συγκρούονται, άλλοτε όχι. Το ένα δεν καταργεί το άλλο, συνυπαρχουν. Γι αυτό υπάρχουν και τα συνδικάτα και τα κόμματα-άλλο αν και τα δυο τώρα δεν έχουν την εκτίμηση του κόσμου.
Οι κυβερνήσεις συνήθως επικαλούνται το γενικό συμφέρον για να αντιμετωπίσουν τα ¨"συνδικαλιστικά" συμφέροντα, όταν δεν θέλει να τα ικανοποιήσει. Και στρέφει τους εργαζόμενους τους μεν εναντίον των δε με επιχειρήματα του είδους "είναι ρετιρε", "είναι συντεχνίες", "πλήττουν το συμφέρον του ελληνικού λαού" (λες και μονο η κυβέρνηση ξέρει το συμφέρον του ελληνικού λαού και το μονοπωλεί)κλπ,κλπ.
Δεν ξέρω αν ο κόσμος είναι με τους φορτηγατζήδες. Ξέρω ότι επαθαν ζημιά οι δημόσιοι υπάλληλοι. Οι συνταξιούχοι. Οι φορτηγατζήδες. Ετοιμάζεται επίθεση στα επικουρικά Ταμεία. Στη ΔΕΗ. Στους φαρμακοποιούς, ταξιτζήδες, δικηγόρους και άλλους. Στην άρκη του τουνελ έχουν σειρά οι του ιδιωτικού τομέα. Ποιοςβλάκας επιτέλους δεν το καταλαβαίνει και λέει "τι με νοιαζει εμένα για τους φορτηγατζήδες;" Μα για σενα χτυπάει η καμπανα. Εκτός αν δεν είναι κανείς βλαξ αλλά εκτελεί υπηρεσία.
17 αδειες έχει αγοράσει ο τζωρτζάτος !!! εργαζόμενος σκληρά !!!σε 17 φορτηγά ταυτόχρονα ... τους οδηγούς του τους ρώτησε κάποιος ;;;Και πόσο πλήρωσε "αέρα" την άδεια ;;; εχει παραστατικά ή είναι μαύρα τα λεφτά ;;;Εδω το 1999 η μισή Ελλάδα έχασε στο χρηματιστήριο χιλιάδες άδειες φορτηγών και φυτιοφόρων και κανείς δεν μίλησε ...μούγγα. Τόσες επιχειρήσεις πάνε "φαλιμέντο" και δεν ζητάνε τα λεφτά που έχασαν από το κράτος ,ενώ οι φορτηγατζήδες ζητάν τον "αέρα " πίσω.Να τα ζητήσουν από αυτούς που τους τα πήραν. Και ας τους κάνει έλεγχο η εφορία .....ή μήπως φοβούνται οι εφοριακοί ;;; Τα πράγματα είναι πολύ απλά ... αλλά ,πρέπει να υπάρξει πολιτικό "κέρδος".Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ
ΑπάντησηΔιαγραφή