
Νεκροί είναι δυστυχώς οι δυο χειριστές του στρατιωτικού ελικοπτέρου τύπου Απατσι (AH-64DHA) το οποίο στις 11.45 πραγματοποίησε αναγκασική προσγείωση στο ελικοδρόμιο Ελευσίνας και στη συνέχεια τυλίχθηκε στις φλόγες.
Tο ελικόπτερο πραγματοποιούσε εκπαιδευτική πτήση όταν, σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσίασε μηχανική βλάβη την ώρα που πετούσε στα 3.000 πόδια.
Αμέσως οι χειριστές επιχείρησαν αναγκαστική προσγείωση, ωστόσο η πρόσκρουση ήταν βίαιη και το ελικόπτερο τυλίχθηκε στις φλόγες.
Το Απάτσι κατέπεσε 11 λεπτά πριν τις 12 το μεσημέρι μέσα στο αεροδρόμιο της Πάχης στα Μέγαρα.
NOOZ.GR
Αιωνία η μνήμη των παλικαριών
ΑπάντησηΔιαγραφήΚριμα,κριμα,κριμα.Πανε χαμενοι δυο ικανοτατοι Ελληνες και ενα φοβερο εγαλειο.Ο Θεος να αναπαυσει τις ψυχες τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαρύτατος ο φόρος αίματος που πληρώνει η Ελληνική Αεροπορία...Κρίμα για τους χειριστές μας και τα θερμά μας συλληπητήρια στις οικογένειές τους..
ΑπάντησηΔιαγραφήTo ότι προσπάθησαν να το σώσουν και δεν το εγκατέλειψαν κάνοντας χρήση των εκτινασσόμενων καθισμάτων τους αφού είχαν τον χρόνο από τα 3.000 πόδια, δείχνει το αίσθημα υψηλού καθήκοντος που έχουν οι χειριστές μας είτε στην Αεροπορία Στρατού υπηρετούν είτε στην ΠΑ ή το ΠΝ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε θέσει στις πλάτες τους το τεράστιο εθνικό και ηθικό βάρος και αυτό τους εμποδίζει να βάλλουν τον εαυτό τους πάνω από το μηχάνημα !
Δυστυχώς !!!
Για μένα, έπρεπε να είχαν πηδήσει!
Τους χρειαζόμαστε !!!
Αιώνιοι Έλληνες !!!
τζιμης
To ότι προσπάθησαν να το σώσουν και δεν το εγκατέλειψαν κάνοντας χρήση των εκτινασσόμενων καθισμάτων τους
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ APACHE ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΙΝΑΣΟΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
'To ότι προσπάθησαν να το σώσουν και δεν το εγκατέλειψαν κάνοντας χρήση των εκτινασσόμενων καθισμάτων τους
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ APACHE ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΙΝΑΣΟΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ'
Ανωνυμε 30 Ιουλίου 2010 3:11 μ.μ. μην παιρνεις σοβαρα τον Τζιμη.
Καινούριο (έξι μηνών) πανάκριβο ελικόπτερο και ψόφησε ακαριαία σε ιδανικές συνθήκες πτήσης; Τέτοια σαβούρα μας πούλησαν οι Αμερικανοί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα έπρεπε να υπάρξει έντονη διαμαρτυρία από πλευράς κυβέρνησης, σε βαθμό δυσφήμισης του ελικοπτέρου!
Αλλά πού....
Αν είχαν εκτινασσόμενα καθίσματα και δεν τα είχαν χρησιμοποιήσει αγαπητέ τζίμη δεν θα επρόκειτο για ηρωισμό αλλά για χαζομάρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε τέτοιες περιπτώσεις το μόνο που μετράει είναι οι ανθρώπινες ζωές όχι τα...ελικόπτερα.
Τα καινούργια των Τούρκων θα έχουν ΚΑΙ εκτινασόμενα καθίσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://en.wikipedia.org/wiki/Kamov_Ka-50
ΑπάντησηΔιαγραφήAφού η Ελλάδα αγοράζει αμερικάνικες σαβούρες τι αλλο να περιμενει κανείς; Το ρώσικο Κ52 εχει την δυνατότητα εκτίναξης καθισμάτων εως και τα 4100μ. Υπερέχει και στην επιχειρησιακή ικανότητα και στην τιμή.
Κρίμα για τους πιλότους που χαθηκαν, αιωνια η μνημη τους.
http://yened.blogspot.com/2010/07/blog-post_5790.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνάθεμα στούς πολιτικούς πού αγοράζουν μόνο αμερικανογερμανικά όπλα. Καί οι ρώσσοι δίνουν μίζες, ας αρχίσουν να αγοράζουν ρωσσικά αεροπλάνα. Μας έχουν υποχρεώσει οι "Σύμμαχοί" μας. Μιά στήν Κύπρο, μιά στήν Θράκη, μιά στό Κόσσοβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑιωνία η μνήμη των παιδιών της Ελλάδος.
Τα καινούργια των Τούρκων θα έχουν ΚΑΙ εκτινασόμενα καθίσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚΤΙΝΑΣΟΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΜΙ28 ΚΑΙ ΚΑ50/52.ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ.ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΣΑΒΟΥΡΑ.
Πριν 3 και βάλε χρόνια είχα δει κάτι σχετικό με δοκιμές για εκτινασσόμενα καθίσματα στα Απάτσι και υπέθεσα ότι αυτά τα καινούρια που πήραμε τελευταία, θα είχαν αυτή την δυνατότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα την έχουν όμως στο εγγύς μέλον.
Ποιός ζοχαδιακός ζορίστηκε πάλι από ένα άνευ ουσίας λάθος;
τζιμης
ο διάολος δουλειά δεν έχει τα παιδιά του ........
ΑπάντησηΔιαγραφήαναλυταράδες μου .
μην στέλνετε κρέας ,εκπαιδεύσετε τους.
καλή αντάμωση αδέλφια+++++++
Δεν είναι η σαβούρα που μας πούλησαν αλλά για άλλη μια φορά η ανοργανωσιά των Ελλήνων, που τα άφησαν περίπου 3 χρόνια στο ύπαιθρο(χθεσινές ειδήσεις)να σαπίζουν αντί να είναι προφυλαγμένα σε ειδικούς χώρους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανέναν ανθυποστρατιώτη Ιώτα-55 θα βρουν να τα φορτώσουν...
ΑπάντησηΔιαγραφή