1/8/09

Απάντηση στο άρθρο του Νάσου Θεωδορίδη :Η ΚΥΠΡΟΣ ΩΣ ΑΠΟΤΟΚΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ


Τις ωμότητες των Τούρκων τις ζει η ανθρωπότητα από το Βυζάντιο μέχρι και σήμερα. Δεν έχουν αλλάξει σε βαρβαρότητα και αιμοβορία, γιατί ότι έγινε στους Έλληνες του Πόντου επαναλήφθηκε στη γενοκτονία των Αρμενίων, στην Μικρασιατική καταστροφή , με απερίγραπτο μένος δε, στη Κύπρο το 74 , στους Κούρδους κ.ο.κ.Είμαστε σε θέση να υποψιαστούμε τον σκοπό αυτού του άρθρου όπου στο όνομα του δήθεν αντιεθνικισμού, καταβάλλεται εναντίον των Ελλήνων - Ελληνοκυπρίων ,αλλά, τους πραγματικούς αίτιους αυτής της καταστροφής δεν τους αναφέρει ούτε σαν πιθανότητα.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΣΟΝΤΩΝΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ 1974
Βουτσινά 80 - ΤΚ: 15561, Χολαργός - ΑΘΗΝΑΤηλ:2106521639
e-mail:humanrights1974@windowslive.com
Ιστοσελίδα:www.agnooumenoi74.gr

Απάντηση στο άρθρο του Νάσου Θεωδορίδη :Η ΚΥΠΡΟΣ ΩΣ ΑΠΟΤΟΚΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ Το άρθρο του κ. Νάσου Θεοδωρίδη θα πρέπει να μας προβληματίζει για το που βαδίζει αυτός ο τόπος και μέχρι που μπορεί να φθάσει η ανθρώπινη ματαιοδοξία για προβολή.Στις αναλύσεις των καταστροφών που υπέστησαν οι «καημένοι» Τουρκοκύπριοι ξέχασε να αντιπαραβάλει τις ωμότητες και τις καταστροφές που υπέστησαν οι «κακοί» Έλληνες- Ελληνοκύπριοι από τους εισβολείς.Θα πρέπει να μελετήσει το Βιβλίο «Διαταγή: Εκτελέστε τους αιχμαλώτους» του Ρόνι Αλασορ. Το βιβλίο περιγράφει μαρτυρίες Τούρκων Αξκων και στρατιωτών για τα εγκλήματα που διέπραξαν ή είδαν σαν μάρτυρες εις βάρος γερόντων, γυναικών , παιδιών αλλά και στρατιωτών. Σας υπενθυμίζουμε την σχετικά πρόσφατη ομολογία του Τούρκου ηθοποιού Αττίλα Ολγκατς σε Τούρκικο κανάλι και τη Διεθνή κατακραυγή που προκάλεσε η κυνικότητα του.Τις ωμότητες των Τούρκων τις ζει η ανθρωπότητα από το Βυζάντιο μέχρι και σήμερα. Δεν έχουν αλλάξει σε βαρβαρότητα και αιμοβορία, γιατί ότι έγινε στους Έλληνες του Πόντου επαναλήφθηκε στη γενοκτονία των Αρμενίων, στην Μικρασιατική καταστροφή , με απερίγραπτο μένος δε, στη Κύπρο το 74 , στους Κούρδους κ.ο.κ.Είμαστε σε θέση να υποψιαστούμε τον σκοπό αυτού του άρθρου όπου στο όνομα του δήθεν αντιεθνικισμού, καταβάλλεται εναντίον των Ελλήνων - Ελληνοκυπρίων ,αλλά, τους πραγματικούς αίτιους αυτής της καταστροφής δεν τους αναφέρει ούτε σαν πιθανότητα. Το αθώο αίμα που πότισε την Κυπριακή γή, το κακό που κτύπησε χιλιάδες οικογένειες σε Κύπρο και Ελλάδα, το δράμα που ζούμε σαν συγγενείς αγνοουμένων και πεσόντων της Κυπριακής Τραγωδίας όλα αυτά τα 35 μαρτυρικά χρόνια, αλλά και η αγωνία, η προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και ο πόνος όλων όσων δολοφονήθηκαν από τους Τούρκους εισβολείς μας δίνει το δικαίωμα να τον αποκαλέσουμε Τουρκόφιλο.Αν είχε ίχνος πραγματικού σεβασμού για τα θύματα μετά από τόσο κακό που υπέστη η Κύπρος ( Αττίλας Ι - Αττίλας ΙΙ ) σαν αυτές τις μέρες που διανύουμε και δεν βρίσκει μια λέξη συμπαθείας για τους 1619 αγνοούμενους, θα έπρεπε να σιωπήσει, σεβόμενος τις μητέρες που δεν έχουν ούτε το λείψανο του παιδιού τους να κηδέψουν και τα παιδιά που μεγάλωσαν χωρίς πατέρα . Τέλος δεν του επιτρέπουμε να παρουσιάζει το κακό που έγινε στην Κύπρο το καλοκαίρι του 1974 σαν «Δίκαιο αντίποινο» Ντροπή! Ντροπή! Ντροπή!.

Για το ΔΣ του συλλόγου

Η Προεδρος Μ. Κουρούπη

Η Γεν. Γραμματέας Ε. Γρίβα

3 σχόλια:

  1. Πολη, Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2010....
    Ας κανουν μια ..αναπαρασταση του πολιτισμου τους ..με εναν Σουηδο επισημο.......Στην επικράτεια του Αλή Πασά το σούβλισμα ήταν καθημερινό μέτρο καταστολής και τρομοκρατίας, ένα δημοτικό τραγούδι λέει: «Αλή Πασάς επέρασε με δεκα οκτώ χιλιάΗδες φέρνει μπαλτάδες και σουγλιά και παλουκώνει». Ο Αλή Πασάς εξανάγκαζε συγγενείς κρατουμένων, υπό το κράτος παραλυτικού φόβου, με τα χέρια τους να σουβλίζουν συγγενείς για να αποφύγουν οι ίδιοι το παλούκωμα ( τους έψηναν).

    Κατά την επανάσταση οι Τούρκοι χρησιμοποίησαν κατά κόρον το σούβλισμα σαν μέθοδο τρομοκράτησης των Ελλήνων, υπάρχουν πολλές μαρτυρίες από Έλληνες και ξένους μάρτυρες των γεγονότων, χαρακτηριστική περίπτωση είναι του Γεώργιου Παξινού, που όπως αναφέρει ο Philip Green ο Άγγλος πρόξενος στην Πάτρα, οι Τούρκοι τον άλειψαν με πίσσα και άλλες ύλες και τον έκαψαν ζωντανό, ο ίδιος γράφει και για άλλα παλουκώματα που έκαναν οι τούρκοι στην Πάτρα. Ο Γάλλος Voutier ήταν παρών σε ανάλογο περιστατικό στην Τρίπολη και γράφει: «....τον σούβλισαν και τον έψησαν μπροστά στα μάτια μας....». Ο Άγγλος κληρικός Waddington αναφέρει περιστατικά σουβλίσματος το 1821 στην Αττική «....Μερικούς τους παλούκωσαν κιόλας για να κορέσουν τη θηριωδία τους....» Ο Francois Pouqueville γράφει ότι κατά την πολιορκία της Μονεμβασιάς το 1821 οι Τούρκοι αιχμαλώτισαν 30 Μανιάτες, δύο απ αυτούς τους παλούκωσαν και τους ψήσανε ζωντανούς. Ο Κασομούλης μνημονεύει το φρικτό τέλος ενός πατριώτη καλόγερου που αιχμαλωτίστηκε στο Μεσολόγγι. Ο Ιταλός Fr Pasqua περιγράφει το σούβλισμα του Έλληνα υποπρόξενου της Δανίας Γιακουμάκη ή Σαλονικιού στην Χίο, στην πλατεία Βουνακίου με ένα μανουάλιτης εκκλησίας, το μεταλλικό μέρος βγήκε από αριστερό ώμο του θύματος, άκουσε το θύμα να φωνάζει «νερό, νερό» αλλά κανείς δεν τολμούσε να του δώσει Αλλά και ο Μακρυγιάννης συχνά αναφέρει για παλούκωμα αγωνιστών, μαζικά παλουκώματα έγιναν στην Κωνσταντινούπολη μόλις άρχισε η επανάσταση των Ελλήνων τον 18ο αιώνα για το θέμα αυτό αναφέρεται ο Γερμανός τεχνίτης Johann Aygust Strait γράφει λοιπόν « ...δύο κακούργοι σήκωσαν ψηλά έναν Έλληνα και μια Ελληνίδα και τους κάθισαν με δύναμη πάνω στο κοφτερό και αιχμηρό σίδερο έτσι που η αιχμή διατρυπώντας τα σπλάχνα έφτασε στο στήθος, παλούκωσαν έτσι 44. Καθώς ήταν οβελισμένοι σπαρταρούσαν σαν τα σκαθάρια που καρφώνουν τα παιδιά με την βελόνα για να διασκεδάσουν. Ένα θανατερό θανατερής αγωνίας ανέβαινε ως τον ουρανό. Κρατούσε μία ώρα έσβηνε και το κεφάλι έγερναν στο πλάι....». Φυσικά οι Τούρκοι χρησιμοποίησαν το παλούκωμα από της εμφανίσεως των στην ιστορία είναι μια καθαρά τούρκικης έμπνευσης εκτέλεση που την έφεραν από τα βάθη της Ασίας απ που εκπορεύονται και είναι δείγμα του πολιτισμού τους και της βαρβαρικής προέλευσης των, δες μερικά δείγματα : Το 1470 κατά την άλωση της Χαλκίδας από τον Μωάμεθ Β οι αιχμάλωτοι στρατιώτες της φρουράς ανασκολοπιστήκαν. Το 1465 σουβλίστηκε ο Μιχαήλ Ράλλης αρχηγός των Ελληνικών στρατευμάτων που πολέμησε στο πλευρό των Ενετών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το χειρότερο λίθος που μπορεί να κάνει κάποιος με άρθρα-απόψεις όπως του κ.Θεοδωρίδη, είναι να απαντάει σε αυτά.

    Ταπεινή μου άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλο η ελευθερια του λογου, και αλλο η ασυδοσια της γραφιδας που πηγαζει απο την αναγκη αυτοπροβολης.
    Αν και αλλα πραγματα βρωμανε πισω απο αυτο....

    Ετσι καταντησαμε λοιπον, 35 χρονια μετα την ΕΙΣΒΟΛΗ της τουρκιας στη Κυπρο, και την συνεχιζομενη ΚΑΤΟΧΗ του 37% του Κυπριακου εδαφους, να μοιραζουν οι διαφοροι ανθρωπισκοι κλαδους ελαιας στους συμοριτες της αγκυρας. . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.